بازدید 22154
هزار و هشتصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

درآمد و هزینه‌های یک خانواده دو نفره چقدر است؟/چه کسانی مالیات کافی پرداخت نمی‌کنند؟/ رحیم‌پور ازغدی: الان کدام احمقی با آمریکا مذاکره می‌کند؟/مجمع تشخیص مصلحت درباره FATF برنامه تازه‌ای ندارد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ماجرای همسایه عصبانی که با پنچر کردن چهار چرخ آمبولانس باعث مرگ بیمار شد/توضیحات وکیل نجفی درباره نظریه کارشناسی دادگاه/کشتی‌گیر آذربایجانی مدال‌هایش را به موزه امام رضا تقدیم می‌کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 03 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
ماجرای همسایه عصبانی که با پنچر کردن چهار چرخ آمبولانس، باعث مرگ بیمار شد
 
معاون عملیات اورژانس تهران درباره اخباری مبنی بر فوت بیمار قلبی پس از پنچر کردن آمبولانس توسط همسایه بیمار، توضیح داد: همراهان بیمار حین رسیدن تکنسین‌های اورژانس، اضطراب زیادی داشتند که با توجه به حساسیت موضوع، آمبولانس مقابل پارکینگ منزل همسایه مقابل، پارک شد. در این حین، همسایه ضمن فحاشی، با یک قمه به همراه بیمار و خودروی آمبولانس حمله‌ور شده و چهار لاستیک خودروی آمبولانس را پنچر کرد. طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاقات به وجود آمده، در مرگ بیمار مؤثر بوده است.اورژانس تهران نیز با توجه به خسارات وارده به خودروی آمبولانس، از آن شخص شکایت کرد. /ایسنا
 
قیمت پراید ساعتی بالا می‌رود

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت تعدادی از محصولات ایرانی در بازار دارد. پراید که صبح امروز مرز ۵۰ میلیونی را پشت سر گذاشته بود، عصر به ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید./تسنیم
 
درآمد و هزینه‌های یک خانواده دو نفره چقدر است؟

حدود ۱۹ درصد از خانوار‌های ساکن در مناطق شهری را زوج‌ها تشکیل می‌دهند که مجموع هزینه‌های آن‌ها در سال گذشته، به‌طور متوسط بیش از ۳۶ میلیون تومان بوده است. بیشترین هزینه غیر خوراکی خانوار‌های دو نفره، مربوط به گروه «مسکن»، «بهداشت و درمان» و «حمل و نقل و ارتباطات» است. بیش از نیمی از هزینه‌های غیر خوراکی یعنی حدود ۵۲ درصد، به گروه مسکن تخصیص پیدا می‌کند. بخش عمده خانوار‌های دهک اول درآمدی را زوج‌های ایرانی تشکیل می‌دهند. حدود ۲۹ درصد از خانوار‌های دهک اول درآمدی یعنی کم‌درآمدترین دهک، خانوار‌های دو نفره هستند. / ایرناپلاس
 
چه کسانی مالیات کافی پرداخت نمی‌کنند؟

راغفر، کارشناس اقتصاد: برای از بین بردن شکاف طبقاتی و رانت جویی و دلالی در عرصه اقتصاد، لازم است ابزار‌های مالیاتی کارآمد شود؛ به عبارت دیگر در حال حاضر بخش مهمی از فشار مالیاتی بر عهده تولیدکنندگان و نیروی کار است، در حالی که باید مصرف‌کنندگان کالا‌های لوکس و دلالانی که بی‌زحمت به ثروت می‌رسند، مهمترین هدف مالیات گیرندگان باشند. برآورد‌ها حاکی از آن است در سال گذشته که کشور شدیدا زیر فشار ارزی قرار داشت، ۲۰ شرکت خصولتی ایرانی سود خالصی معادل ۷۶ هزار میلیارد تومان را داشته‌اند و این سود‌ها بدون رانت انرژی ارزان و رایگان عملی نبوده است. به بیان دیگر، ۲۰ شرکت خصولتی با بهره مندی از رانت نهاد‌ها و منابع ارزان و با افزایش همزمان قیمت ارز ۷۶ هزار میلیارد تومان سود گرفته‌اند، ولی مالیات کافی را نمی‌پردازند.
 
نماینده ایذه: نزدیک بود که صندلی‌مان در مجلس آینده خالی بماند!

نماینده مردم ایذه در مجلس با انتشار توییتی با اشاره به مشکلات سفر هوایی خود از اهواز به تهران نوشت: بخیر گذشت. نزدیک بود که صندلی مان در مجلس آینده (یازدهم) خالی بماند. هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏با ایرتور ساعت ۲۲/۱۰ امشب از اهواز به تهران پرواز داشتم که هنگام تیک آف (بلند شدن) لرزش شدیدی شروع و تایر چرخ هواپیما ترکید و مسافران پیاده و طبق معمول پرواز کنسل شد، شانس آوردیم و بخیر گذشت. نزدیک بود که صندلی مان در مجلس آینده (یازدهم) خالی بماند.
 
توضیحات وکیل نجفی درباره نظریه کارشناسی دادگاه

وکیل محمد علی نجفی درباره جزئیات نظریه کارشناسی دادگاه موکلش توضیحاتی داد. حمیدرضا گودرزی، وکیل مدافع محمدعلی نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نظریه جدید کارشناسی دادگاه در خصوص پرونده موکلش اظهار کرد: نظریه کارشناسی به ما ابلاغ شده اشت و در حال مطالعه آن هستیم. وی گفت: در این نظریه مطالب جدیدی وجود دارد که نیاز به تحلیل دارند و بعد از آن ما لایحه خود را به دادگاه ارسال خواهیم کرد. وکیل نجفی افزود: تاکنون هیچ مطلبی از این نظریه را رسانه‌ای نکرده‌ایم.
 
کشتی‌گیر آذربایجانی مدال‌هایش را به موزه امام رضا تقدیم می‌کند

جبرئیل حسن‌اُف کشتی‌گیر سرشناس تیم ملی جمهوری آذربایجان که برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد به تیم «تا ثبت جهانی توس» مشهد پیوسته است، از تصمیمش برای اهدای ۵ مدال قهرمانی جهانی و برنز المپیک خود به موزه آستان قدس رضوی خبر داد. این برای نخستین‌بار است که یک ورزشکار خارجی مدال‌های جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی (ع) اهدا خواهد کرد. جبرئیل حسن‌اُف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انگیزه‌اش از حضور در لیگ ایران و پیوستن به تیم توس گفت: پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های دیگر داشتم، اما به خاطر ارادت و علاقه قلبی‌ام به امام رضا (ع) نماینده مشهد را انتخاب کردم. وی درخصوص تصمیمش مبنی بر اهدای مدال‌های جهانی و المپیکش گفت: همان طور که گفتم ارادت قلبی زیادی به امام رضا (ع) دارم. من شیعه هستم و اهل بیت را دوست دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. البته شنیده‌ام که تا به حال هیچ ورزشکار خارجی چنین کاری انجام نداده است. /فارس

دستگیری هفت تماشاگر دیدار تراکتور و استقلال

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور استقلال خبر داد. حسین ذوالفقاری، معاون امنیت انتظامی وزارت کشور در حاشیه جلسه ستاد اربعین در جمع خبرنگاران درباره رسیدگی به شعار‌های غیر فوتبالی برخی تماشاگران بازی استقلال و تراکتور در هفته نهم مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ۷ نفر تاکنون بازداشت شده‌اند که آن‌ها حرکت خارج از عرف فوتبال انجام دادند که البته تعدادشان هم خیلی کم بود. وی ادامه داد: دستگاه اطلاعاتی انتظامی و قضایی هم پیگیر ۳-۴ نفری هستند که آنجا مطلبی نوشته بودند.

حیدری: پرسپولیس N برابر تراکتور هوادار دارد

سپهر حیدری در خصوص اینکه زنوزی مدعی شده تراکتور پرهوادارترین تیم آسیاست، افزود: ببینید تراکتور تیم قابل احترامی است و هواداران پرشوری هم در بین آذری‌زبانان دارد، اما قطعا پرسپولیس و بعد از آن استقلال پرطرفدارترین تیم‌های ایران و آسیا هستند. در اینکه در شهر‌های آذری‌زبان تیم تراکتور هوادار دارد شکی نیست، ولی تماشاگران و هواداران پرسپولیس اصلا قابل مقایسه با هواداران تراکتور نیستند. نمی‌دانم برای حرفم چه عددی را مثال بزنم، اما مطمئنا پرسپولیس N برابر نسبت به تراکتور هواداران بیشتری دارد که اصلا قابل مقایسه نیستند. تراکتور و هوادارانش قابل احترام هستند، اما از نظر تعداد هوادار ابتدا پرسپولیس و بعد استقلال می‌توانند مدعی پرهوادار بودن باشند.

رحیم‌پور ازغدی: الان کدام احمقی با آمریکا مذاکره می‌کند؟

رحیم‌پور ازغدی: مذاکره وسیله است، چه مذاکره خادمانه باشد، چه مذاکره خائنانه. کسی با کلمه مذاکره و اصل آن ذاتاً مشکلی ندارد، بستگی دارد چه کسی با چه‌ کسی و بر سرِ چه‌ چیزی و چگونه مذاکره کند. آدم قوی و ملی می‌تواند مذاکره کند؛ اما آدم ضعیف و منفعل و ذلیل نمی‌تواند مذاکره کند، چرا که چنین آدمی نمایندۀ ملت ضعیف است. وی ادامه داد: مذاکره باید بر سرِ دفاع از منافع و حقوق و عزت کشور باشد و نباید برای باج‌ دادن به دشمن و عقب‌نشینی حقوق و عزت ملت باشد. هدف مذاکره نیز باید دفاع از استقلال کشور باشد.
رحیم‌پور ازغدی ادامه داد: ما بعد از این مذاکره بیشتر از چهل سال قبل تحریم شدیم. کشور‌های اروپایی نیز در بیشترشدن تحریم‌ها در تلاش هستند و هدفشان این است که ایران را وادار کنند به غلط کردن بیفتد و از رسیدن به اهدافش بازبماند. می‌توان گفت: برجام یک دوره برای تجربه بود که ایران صدمات اقتصادی زیادی در آن دید و تنها نکته مثبتی که داشت این بود که نسل جوان الان متوجه شده است که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و دیگر تا پنجاه سال آینده نسل جوان متوجه این بی‌اعتمادی شد. حسن رحیم‌پور در پایان گفت: الان کدام احمقی با آمریکا مذاکره می‌کند؟ چه‌ کسی الان می‌تواند از خوش‌بینی نسبت به آمریکا صحبت کند؟

قاضی‌پور از حواشی ایجاد شده بازی تراکتورسازی و استقلال عذرخواهی کرد

نادر قاضی پور در ادامه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص برخی حواشی بازی روز پنج شنبه تیم‌های تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران، گفت: حقیر به عنوان یک فرد آذری توهین به قومیت‌ها و خانواده معظم شهدا در مسابقات فوتبال را محکوم می‌کنم و از خانواده شهدا و رسول خطیبی برادر دو شهید عذرخواهی می‌کنم. نماینده ارومیه افزود: از هواداران تیم‌ها بخصوص تیم محبوب آذربایجان تراکتور می‌خواهیم به هیچ وجه به قومیت‌ها، فارس‌ها، کرد‌ها و گیلک‌ها توهین نکنند. آن‌ها عزیز ما هستند و در این مقطع زمانی همه باید سرباز ولایت و مطیع امر رهبر باشیم.

چین میلیارد‌ها دلار از تولیدات آمریکا را تحریم می‌کند

سی سی تی وی تلویزیون دولتی چین روز یکشنبه گزارش کرد، منازعه دو کشور درباره قوانین ضد دامپینگ که آمریکا به اجرا گذاشته بود، از سال ۲۰۱۳ میلادی شروع شد، اما روز شنبه پس از یک دوره طولانی سازمان تجارت جهانی اعلام کرد چین می‌تواند تا میزان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از کالا‌های آمریکایی را تحریم و مشمول تعرفه کند. این پیروزی برای چین در شرایطی به دست می‌آید که این کشور هم اکنون درگیر یک منازعه بزرگ تجاری با آمریکاست و این رأی می‌تواند تلاش‌های طرفین را برای رسیدن به یک توافق برای پایان این مناقشه را تحت تأثیرات منفی قرار دهد. /ایرنا

مجمع تشخیص مصلحت درباره FATF برنامه تازه‌ای ندارد

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در تویتتر نوشت: «با توجه به سخنان آقای جهانگیری درباره لزوم تصویب FATF و تأیید شخص رهبری، باید بگویم در مجمع تشخیص مصلحت درباره این لوایح اتفاق تازه‌ای رخ نداده و رهبری هم در این زمینه هیچ دستوری به ما ابلاغ نکرده‌اند. ایشان اگر تشخیص بدهند، خودشان موضوع را به ما اعلام می‌کنند و ما تابع ایشان هستیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۳۲
کی به فکر مذاکره است؟ همان اقایان!!!!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
من تو این موندم که اولا روحانی یعنی انتطار داره عربستان و بحرین و امارات به صلح هرمز ملحق بشن؟! دوما عراق مگه تو این شرایط نخست وزیر داره که نامه بهش نوشته؟!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
تراکتوری ها اگه منظورشون ایران هست که خوب مشخصه که بعداز پرسپولیس و استقلال سوم اند اما شاید طرفدار های گالاتاسرای و فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه رو هم جمع میزنن که میگن ما اولیم! هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
در ایران فقط پزشکی. شش ماه پول پارو کن معاف از مالیات و شش ماه هم در خارج از کشور خرج کن و زمین بخر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
خان محمد باعث خنده ما شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
کی گفته پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی تبریز پرطرفدارترینند
1-سپیدرود
2-داماش
3-ملوان
4-پرسپولیس
5صنعت نفت آبادان
6-نساجی قائمشهر
7-استقلال
8-سپاهان
9-تراکتورسازی
منبع : فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (به انگلیسی: International Federation of Football History & Statistics) یا به اختصار IFFHS
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
فوتبال در همه کشورهای عالم باعث اتحاد مردم میشه تو ایران باعث تفرقه شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
به نظر شما وکلا بیشتر درآمد دارن در ایران یا پزشکان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
کل مملکت شده انتقام احمدی رییس جمهور شد اصلاح طلب ها واسه اوباما نامه نوشتن جون مادرت احمدی و دولتشو تحریم کنید رحانی رییس جمهور شد اصولگرا ها با پیشرفت صنعت موشکی و نفوذ زیاد توی خاورمیانه ترامپو عصبی کردنو برجامو باطل کردن تو روابط روزمره ما مردم هم تو جامعه که انتقام حرف اولو میزنه اقایون کمی هم رئوف باشید بد نیس اخه کدوم دیوونه ای امبولانسی رو که تو خونه روبرویی داره ادم سکته کرده رو احیا میکنه پنچر میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
امشب مثل اینکه خبرها بدجور کامنت خوره و کاروبار تابناک سکه ست و البته سر مسئول گزینش کامنت ها از همیشه شلوغتر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ما یه استاد لائیک و سوپرسکولار تو دانشگاه تهران داریم که حتی اونم امروز میگفت که مذاکره با ترامپ هیچ فایده ای نداره و هیچ چیزی رو عوض نمیکنه و مطمئنا بعداز هسته ای میرن سراغ موشک بعداز موشک میرن سراغ حقوق بشر بعداز حقوق بشر میرن سراغ نفوذ بیش از حد ایران بعداز نفوذ میرن سراغ مسئله اعدام و قصاص بعداز اون میگن هرچی زندانی داریم باید آزاد کنید و سرآخر کـــاپــیــــتـــولــاســیــون
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
استاد دانشگاه شما جوان بود یا کارکشته در سیاست بود ؟ استاد شما اشتباه کرده . اگر به حقوق بشر گیر دادند بخاطر این هست که اگر امشب به خاطر انتقادی از اصولگرایان در سایت تابناک تو را دستگیر کردند اولین کاری باید انجام شود نیاز به ادله . حقوق شهروندی . جرم سیاسی . داشتن حق وکیل باشد . کجای ابنکار گناه هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
متاسفانه فرهنگیان عزیز به روحانی اعتماد کردند و اثارش رو هم دارن میبینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
خطاب به فیلتر شکن آمریکا
طنز تلخ روزگار اینه که در آزادی بیان کامل از آزادی بیان نداشتن تان سخن می گوئید و از امنیت و آرامش و آزادی کنونی در حال سواستفاده کردنید آمریکا ابتدا جلوی به زندان افکندن محققان هلوکاست را در آمریکا و اروپا بگیرد و سپس به فکر حقوق بشر در ایران باشد ابتدا حقوق سیاهپوستانش را به رسمیت بشناسد سپس از ایران بگوید ترامپ حتی طاقت چهارتا نماینده مسلمان کنگره رو هم نداره بعد میخواد در مورد ایران بلغور کنه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اتفاقا من هم دیروز از یه استادم تو دانشگاه فردوسی مشهد پرسیدم که اگه عربستان سعودی به بمب اتم دست پیدا کنه شما بازهم مخالف بمب اتمید؟
گفت اولا که همین حالا هم معتقدم که ایران باید بمب اتم داشته باشه ثانیا با اسقرار بمب افکن های اتمی آمریکا در ایتالیا و پایگاه اینجرلیک ترکیه و عربستان و قطر و کره جنوبی و اروپای شرقی انها همین الان هم جزو کشورهای اتمی محسوب میشوند و ما که در این سالها باوجود نداشتن بمب اتم تا این اندازه تبیه شده ایم پس حتما باید بسازیم و داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
خعلی خنده. داره که با کلی زحمت تحریمارو دور میزنیم و اقیانوس ها رو دور میزنیم تا نفتمون رو صادر کنیم الآن اف ای تی اف و سی اف تی رو تصویبش کنیم تا به پمپئو بگیم که چطور تحریمارو دور میزنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
عارف فقط به هدف ریاست مجلس شورای اسلامی نماینده تهران شد و بعد از رای نیاوردن در هر دوره سرخورده تر از گذشته فقط سکوت کرد و هیچ گره ای از مشکلات ملت حل نکرد چرا انقد بعضیا عشق ریاست دارن؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
۲۲.۵۳ جوابت داده شد ولی تابی نطرم را کنار زد . اشکالی ندارد . فعلا که همه رسانه ها یک طرفه در دست شماست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مردم بیچاره ایران دنبال چی هستید؟ واقعاً از این اطلاعات متاسفم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
بالاخره مردم خواهند دید که چه کسانی مذاکره خواهند کرد
فهمیدن سال اینده تولید نمی شود از الان دلالان ریختند تو بازار و افزایش قیمت می دهند به کمک خود کارخانه دار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
چرا اداره مالیات 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه پذیرفته و معاف از مالیات کرده؟ یعنی اگر پزشکی ماهی 1 میلیارد تومان درآمد داشته باشه 700 میلیونش معاف از مالیاته. و 10 درصد مالیات از مابقی مبلغ کسر میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
بروید پزشکی بخوانید. یک دندانپزشک دهه هفتادی ماهی 80 میلیون درآمد خالص دارد و معاف از مالیات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
شماهایی که دایما دم ازضرورت تصویب اف ای تی اف میزنید وهمچنان دل به برجام واینستکس بسته اید ! چراامثال شمامسوولیت پذیرش اف ای تی اف وبسته شدن مسیرهای دورزدن تحریمها رانمیپذیرید؟ چراشماوهمفکرانتان تضمین نمیدهیدکه باتصویب ان همه مشکلات اقتصادی حل خواهدشد ؟ چراهمچنان اصرارداریدسرنوشت کشورومعیشت مردم رابه برجام واینستکس واف ای تی اف گره بزنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دوشنبه ۱۳ ابان
تاساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل بورس بیش از۳۰۰۰ واحدسقوط کرده و باوجودهمه تلاشها برای ممانعت از بازگشت شاخص به کانال ۲۰۰ هزار واحد بزودی این اتفاق خواهدافتاد . شاخص کل تاچندهفته پیش تامرز ۳۳۰ هزارواحدهم رشدکرد ( رشدش دادند!) ولی دوران رشد بی دلیل و رکورد زنی های روزانه ۹-۱۰ هزارواحدی دیگربسررسید وازحالابه بعدبایدمنتظر سقوط های چندهزارواحدی بود
کی گفته رتبه پنجم در تعداد تماشاگر که هیچ برای هوادار دارد این تیم تراکتور؟
اصولگرایان به غیر از مرگ بر این وآن سر دادن مصلحتی هیچ کار دیگه ای بلد نیستند.حتی نمی توانند خودشان دور یک میز بنشینند .یادمان هست که روزی همین اصولگرایان مرگ بر آلمان هم سر دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
منظور اصولگرایان از طرح شفافیت رای و ثروت و دارایی مجلس و دولت بود نه خودشان .
مهدی
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
صحبت با امریکا آش دهن سوزی نیست که از ان به هر قیمتی باید دفاع کرد.
صحبت با امریکا در این شرایط صحبت با جهان است
مهدی
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
لطف کنید کامنت مرا چاپ نکنید اگر میخواهید انرا تعییر دهید.
چون دیگر کامنت من نیست !
و این بی مسئولیتی است اگر چه با قصد ونیت خیر باشد.
عجب یعنی الان ما که فارسیم میشویم قومیت؟ یعنی در خانه خود هم غریب هستیم؟ بیرونمون نکنی ملیت
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
یعنی مایی که ترک هستیم یا اونی که کرد و عرب و لر و بلوچه اینجا خونه اش نیست و تو این کشور غریبه است ؟
بعد انتظار دارین با این طرز تفکر اتفاقاتی از قبیل همین شعارهای بازی تراکتور به وجود نیاد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
این دیگه چه استدلالیه ؟

ایران کشوریست که از اقوام مختلف تشکیل شده ؛ اعم از قوم فارس و کرد و لر و آذری و بلوچ و گیلک و مازنی و عرب . اینها در کنار همدیگر ملت ایران رو تشکیل داده اند .

این طرز فکرها رو کنار بگذارید ؛ ایران خانه و موطن همه است .
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
وقتی برای ترکهای عزیزجوک میسازید وتوهين میکنید
نتیجه اش ميشه همین شعارها
شیره جان مردم را با تورم دارید می کشید.راحت ترین راه برای مقابله با تحریم را انتخاب کردید.سه برابر کردن قیمت دلار وآتش زدن به جان ومال مردم وانداختن بار تحریم روی دوش مردم.بعد یقه را تا دکمه آخر می بندید و ادعا می کنید تحریم ها را مدیریت کردید.مانند اینستکه که کسی موقع سیل برای اینکه سیل وارد منزل خودش نشود دیوار همسایه روبرو را خراب کند تا سیل ویرانگر خانه همسایه را ببرد وخود سالم بماند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
و همین آقایون کاری کردن شما با پرچم هند بیای توی سایت، یکی دیگه با پرچم یه جای دیگه. کاری کردن ایرانی بودن هم مایه‌ی شرم باشه هم بخاطر ایرانی بودن هیچ کاریت پیش نره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
داداش پرچم به فیلترشکن ربط داره نه به اون خزعبلاتی که نوشتی!
به مهمان رو بدهی صاحبخانه میشود
وقتی سالهای سال در یک مسیر اشتباه گام برداشته اند الان هم هنوز بر بسیاری اشتباهات پافشاری میکنند طبیعی است که نه راه پس داشته باشند و نه راه پیش و هر اقدامی به نظرشان احمقانه بیاید
در هر صورت هم هزینه همه اقدامات آقایان را ملت میدهد پس فقط باید دعا کنیم خدا صبرمان رو زیاد کنه واز این که هست وضع سخت تر نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
خدا چرا صبر ما را زیاد کند ؟؟؟؟
کشته و مرده مدیریت اقایان هستم که وسط این دوره بازاری که دنبال هیجان است یهویی می ایی و می گویی قرار است پراید دیگر تولید نشود!
یعنی نمی توانستید همان سال اینده وقتی می خواهید تولید نکنید اعلام عمومی کنید؟ یا می خواستید عمدا بالا برود؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
داداش خمیر نون نیست که یکدفعه بگی نچسبون!!باید از قبل اماده بشن تا قطعاتش رو تولید نکنن یکدفعه مثلا کلی اتاق پراید بمونه رو دستشون!! اون خودرو ساز رو بگو که ماشین از رده خارج رو چرا گرون کرده.دولت یه اشاره کنه واردات دست دوم از سال بعد ازاد همه قیمتها نصف میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اعلام عمومی نکنند نمی توانستند؟
حيدري جان به همين خيال باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
حیدری فقط خواسته خودش رو مطرح کنه. نیاز به جواب دادن نداره
این همسایه عصبانی را ابتدا باید با قمه زخمی کرد بعد با اورژانس تماس گرفت تا آمبولانس بیاید بعد از اینکه او را سوار بر آمبولانس کردند چهار چرخ آمبولانس را پنچر کرد تا همسایه عصبانی از شدت خونریزی بمیرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
با تو که از اون عصبانی تری چکار باید کرد؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
بخاطر طنزت لایک کردم :)
اگر روزی مجبور شدیم در یک مذاکره به طرف مقابل امتیازهای قابل توجهی بدهیم، نباید کاسه کوزه ها رو سر امضا کنندگان ان قرارداد شکست بلکه همه کسانی که در چند دهه اخیراشتباهاتی درعمل داشته اند و موجب رسیدن کشور به نقطه اضطرار شده اند مقصرند. مثلا دویست سال پیش که مجبور به پذیرش جدایی افغانستان شدیم ایا فقط امضا کننده ان قرارداد مقصر بود یا همه مقامات قبلی که مایه تضعیف موقعیت ایران شده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
احسنت.نظر درست.تیم ملی فوتبال رو براش کفش و لباس و توپ نخری بفرستی تو میدون مسابقه ببازه بعد سرزنش کنی!!بگید ما در معادلات جهانی کجا وایستادیم؟پیش روسیه؟چین؟المان؟اقتصادمون چقدره؟چی برای جامعه جهانی داریم که اگه نباشیم جامعه جهانی ضرر میکنه؟برگهای بازی ما غیر از تهدید بستن تنگه که اونم تو خالی از کار در اومد چی بود؟ ممنون از نظر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
چه دلیلی دارد برای حقوق اصلی کشور مذاکره کنیم؟
مگر اینکه یک طیفی با ترساندن شما ها بیاید سر کار و باج بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
حقوق مردم و نیاز های اصلی اونها امنیت و غذاودارو وازدواج و یه زندگی خوب و در شان ثروت کشورشونه نه انرژی هسته ای و شعارها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اوه بعله پس بگو چرا کشورهایی نظیر ونزوئلا تحریم می شود چون انرژی هسته ای دارد!!
یا بر عکس کشورهایی نظیر خودشان و چند کشور دیگر و حتی مسلمان مثل پاکستان انرژی هسته ای و بمب دارند ولی تحرم نمی شوند!!!
هر وقت فهمیدی فرق این دو ان وقت است که می فهمم که ایا این چیزها برای تحریم بهانه است یا نه!!!
در ضمن من تا یادم هست شما چه با تحریم و چه بدون تحریم همیشه می نالیدین از غذا و اتفاقا همیشه هم بوده ولی کم و زیاد می شده ان هم از دست دوستان شما که تفکر لیبرالی دارند یعنی خواهان اختلاف زیاد بین طبقات جامعه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
یک چیز دیگر شما برو همان اوایل انقلاب که همین ها ایران را تحریم کردن در حالی که انرژی هسته ای هم در کار نبود
و اینکه هنوز نمی دانی انرژی هسته ای برای درمان و داروها در کشور دارد کار می کند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
به ۲۳۵۰
اول انقلاب در سال ۵۸ و پس از اشغال سفارت امریکا و گروگان گرفتن ۵۳ نفر از کارکنان سفارت تحریم ها شروع شد
و مردم و کشور تاوان بدهند !!!!؟
واقعا بخش مهمی از این ملت به دوران جاهلیت برگشته آخه کدام دیوانه ای برای پارک یک ماشین جلو خانه اش آن هم یک آمبولانس که آمده همسایه بیمارش را ببرد این جنایت را مرتکب میشود والله اعدام برای این جاهل جانی کم است
آقای رحیم پور : شما که میفرمائید برجام بد است پس چرا پس از خروج آمریکا ، آمریکارا متهم به بد عهدی نموده ودر همه سطوح خواستار بازگشت آمریکا به برجام هستید ؟؟؟ از طرفی شما دارید به نمایندگی از یک قشر مشخص به برجام نگاه میکنید ونه از دید عموم ملت / عموم مردم دیدند که با خروج آمریکا از برجام چگونه اقتصاد کشور متلاطم شد وشرایط زندگی سخت تر اما برای شما و قشر مورد نظرتان تورم تاثیری نداشته ونخواهد داشت لذا براحتی چشمانتان را بر واقعیات میبندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مردم میگویند باید خارج شد از برجام و لطف کنید از مردم مایه نگذارید
در ضمن شما با خودتان هم مشکل دارید وقتی تفاهمی امضا شد یعنی همه باید به ان احترام بگذارند ان وقت می گویی چرا به امریکا گیر داده می شود در ضمن ایشون می گوید مذاکره برای استقلال و نه باج دادن
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ناشناس گرامی مردم در کشورهای مردم سالار وجمهوری یعنی اکثریت آراء
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اکثر ارا در نظر سنجی فعلی تجلی کرده و اکثر خواهان خروج از ان هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مردم در پادوکس امثال ازغدیها گیر افتادند . شعار عدالت بعد فقر استانها . شعار برجام بی فایده هست . حالا هم تناقصات در برگشتن امریکا به برجام . واقعا سیاستمداری کار هر فردی نیست . حرف های صد و نقیص بسیار زیاد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مردم نظرشون رو در انتخابات میگن و قبلا هم گفتن . مردم عاشق چشم و ابروی روحانی نبودن . تعامل با جهان و ترجام و .... از دلایل انتخاب روحانی توسط مردم بود . حالا شما چطوری نتیجه گرفتید که مردم برجام رو نمی خواستن ؟؟؟؟
ما ادعایمان کم نیست، اما چین بدجوری دست همه رو در مبارزه با استکبار جهانی از پشت بسته. به نظرم باید کمی یاد بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
کل دنیا مبارزه با استکبار جهانی رو باس از ما یاد بگیره
مهدی
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ول با استکبار داخلی مبارزه کن و بعد جهان را اصلاح کن!
لطفا وزارت خارجه سکان مذاکره را به آقای ازغدی بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
البته به نظر من خیلی با سکان کاری نداره دنده رو بدید دستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اقا شما با اقاي ازغندي شوخي داريد
چرا شعارهای تند در تبریز تحلیل نمیشه؟ چرا به اینجا رسیدیم هم انگار برای کسی مهم نیست! اونقدر به قومیتها تو صدا وسیما و نشریات و جوک ها توهین شده که نتیجش شد الان جدیداً میگن اذری زبانها، آذری زبان درست نیست، چرا بعضیا فکر میکنن هویت دیگران رو بهتر از خودشون میشناسن؟چرا هیچ اقدامی برای توقف نفرت پراکنی ها صورت نمی گیره؟همه باید به زبان و فرهنگ و قومیت همدیگه احترام بذاریم، همدیگر رو باید به رسمیت شناخت و حتما همدلی از هم زبانی خوش تر است، حداقل به خاطر منشور کوروشی که ادعای بعضیا میشه اولین واضع حقوق بشر بوده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
قومیت ها هر وقت فهمیدن ایران قبل از این قومیت ها وجود داشته و تمام این قومیت ها بخشی از موجودی به نام ایران هستن تمام مشکلات حل میشه.
اقای رحیم پور شما هم مثل مردم ایران با پول یارانه زندگی کن بعد حرف بزن . تو برای هر حرفی که میزنی پول میگیری ولی مردم کار ندارند و همه اینها به دلیل دشمنی با امریکا است که انهم نمی دانیم برای چی هست .
مذاکره کنیم ببینیم حرفشان چی هست
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
من جای این رحیم پور بودم واین کامنت ها رو میدیدم دیگه هیچ وقت وهیچ جا سخنرانی نمی کردم
ازغدی . . الان‌کدام احمقی هست که با امریکا مذاگره میکند ؟
دوباره چرخ هواپیما ترکید ، مخالفان برجام تحویل بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مخالف برجام ترامپ بود که با خروج از آن، آن را از هم پاشاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
داداش ما خودمونم زیر فشار ترکیدیم چرخ هواپیما که جای خود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
جهت اطلاع کم شما لاستیک هواپیما که سهل است خیلی از قطعات هواپیما را خودمان می سازیم پس برو خجالت بکش
در ضمن شما برو در سایت های امریکا و از نقض پروازهاشون دیدن فرمایید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اقتصادی که قرار بود مستق شود ،هنوز وابسته است و بهمین جهت مجبور میشویم برای تهیه وسایل مورد احتیاج به دیگران دست داراز کنیم!
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
ناشناس ۲۲۱۱ نکنه منظورت موتور جتی هست که از روی موتورهای جت دهه ۵۰ قرن قبلی ساختن؟! اول برو مطالعه کن بعد پست بگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
آقای خادمی شوخی نکنید رانتهایتان تمام شد وموضوعی برای مطرح شدن پیدا نشد ناگهان شانس با شما یاری کرد از حادثه جان سالم بدر بردید شکر خدا بقیه مردم را که با شما در هواپیما بودند ندیدید انها هرکدام عزیز یک خانواده بودند وشما خوشحالید که صندلی شما به دیگری نرسید نترسید شما با گرفتن چندتا حقوق از چند جا شرکت نفت ومجلس و......اسیب نخواهید دید ان مردم هستند که با یک حقوق زوری به اخر ماه میرسند شما کافی است یک امضا ویا یک تلفن برای دوستان وبستگان خود بزنید درست میشود در خوزستان میبینیم که فعلا دور به همشهریهای شما در مناصب مختلف رسیده است نترسید صندلی های شما بنام خودتان سند خورده حتی بعد از موعد مقرر با شما انها را دفن میکنند که کسی خدای نکرده اشغال نکند وشما هم نترسید خالی نمیماند مثل شما زیاد داریم
مساله اینجاست که ترامپ داره میگه من نفت خاورمیانه رو دوست دارم ولی گویا یه عده نمی خوان قبول کنن و منافعشون در اینه که مثل عربستان گاو شیرده برای آمریکا باشن، برخی ها می خوان سوء مدیریت های خودشون رو گردن عدم مذاکره با آمریکا بیندازن یک مثال ساده از سالاربازی ها در کشور ما اینه که به جای اینکه دکترای مدیریت که درواقع تخصصش اینه مدیر بیمارستان و ... بگذارند، یک پزشکی که الفبای مدیریت هم بلد نیست می گذارن مدیر و به دنبالش کلی هدررفت منابع و امکانات و بعدش هم یک طرح شکست خورده و کلی ضرر، مشکل ما اینهاست و همه داخلیه
اقای ازغدی

بقول شما" احمقی" که میداند مذاکره در این یکسال باقیمانده ترامپ به دادن یا گرفتن هیچ امتیازی بدل نخواهد شد چرا که نفر بعد ترامپ ممکن است مثل او زیر نتایج مذاکره بزند.بنابراین مذاکره بمعنی گرفتن ژست خواهد بود و نفع ان برای ما بالاتر نرفتن قیمت دلار و گرانتر نشدن ارزاق عمومی مردم خواهد بود.اصولا همینکه نمایندگان ترامپ با نمایندگان ما عکس یادگاری بگیرند کافیست و نیازی به بدست اوردن یا دست دادن چیزی نیست.ما اگر نفس مذاکره را بپذیریم و تاریخ انرا مثلا برای شش ماه دیگر بگذاریم و بعد برای بررسی نتایج ان مذاکره شش ماه زمان دوباره بگذاریم یکسال باقیمانده ترامپ به پایان خواهد رسید .جناب جلیلی در اینکار استاد هستند.مشکل شما اینست که مذاکره را میخواهید با حسن نیت انجام بدهید ولی با گرگ بدعهد باید مثل خودش رفتار کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مطمئن باشید که تحریم ها و فشار بین المللی با نبود ترامپ از بین نخواهد رفت ،ملی به تخفیف آن میتوان امید داشت،که مشکل ما را هم حل نخواهد کرد!
این آقای ازغدی دقیقا چیکاره ی مملکت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
همه کاره
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ایشون هم سخنرانه هم سخندانه هم سخنبانه .اینا کم چیزیه
ناشناس
| Denmark |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
دانشمند علوم سخنرانی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
لاف از سخن چو در توان زد-آن خشت بود که پر توان زد
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
ایشان تخصشان مثل عمده تریبون های ما سخنرانی یک طرفه است یعنی در هیچ مناظره ای حاضر به بحث کردن نمی باشند
آخه ترکیه بدبخت هم‌کشورشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
آره اون کشور نیست ولی ببین ما دیگه چی هستیم که مردممون میرن اونجا اقامت می گیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
البته اگر موقیعت دستش بیفته میفهمید چه کشوری هست فقط همین را بدانید در اول جنگ تحمیلی نه اقتصاد داشت ونه ثروت حالا همه چیز از ایران رفته به ترکیه حتی پول ملت بپرسید چند نفر در سال گذشته وامسال در ترکیه خانه خریدند وببینید چقدر نسبت به اول جنگ ایران پیشرفت کرده برای کسی هم ارزوی مرگ ندارد وملت شادی هم دارد البته بغیر ان سریالهایی که ایران از انها میخرد که نشان دهنده فقط بدبختی مسلمانان است
تیم تراکتور هر روز یک مساله و مشکل برای کشور درست می کنند
آخه شما تماشاچی هستی یا مبارز سیاسی؟
دیگه دوره حرکتهای رادیکال سوسیالیستی بسر اومده در دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
درود به شرفت
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
نعمت تو امشب نعمت شبهای قبلی نیستی. لحنت فرق کرده. آخه چرااا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
انگار برای بعضی تماشاگر ها فوتبال بهانه است هدف چیز دیگه ایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
دقیقا همینطوره
هر روز یه مشکل حاشیه ای درست میکنن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
نعمط امشب لهن هرف زدنط عوض شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
گل گفتی نعمت عزیزتر از جان
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اگه ازمغزت استفاده کنی واکبندنگهش نداری
این شعارها نتیجه جوک ساختن وتوهين به ترکها است
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
کسانی که پرچم یک کشور بیگانه را بر تن می کنند صلاحیت داشتن تابعیت ایران را ندارند و باید از کشور اخراج شوند.
من در یک منطقه متوسط تهران سالی حدود چهل میلیون دارم اجاره میدم چجوری متوسط هزینه اینا سی و شش میلیون شده؟
هزینه تهران رو نباید با شهر های دیگه میانگین بگیرید قابل مقایسه نیست
عدم تصویب لوایح یعنی خود تحریمی . یعنی قفل شدن سبستم بانکی خارجی . دادو ستد بانکی خارجی کلا تعطبل خواهد شد . بجز با عراق و افغانستان و ترکیه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
خوب این اقایان هم همین را میخواهند خودشان که تامین هستند در بانکها مطمئن که تحریم نمیشوند سرمایه گذاری کردند فرزندانشان در انور دنیا مشغول انجام پارتی های انچنانی هستند سالی چند بار هم مسافرت خودشان به اتفاق خانواده محترم جهت اشاعه فرهنگ اسلامی را دارند حالا به انها چه مربروط این قانون تصویب میشه یا نمیشه یعنی مردم انتظار دارند با تصویب این قانون شما هم بتوانید مانند انها از نعمت خارج نشینی برخودار شوند استقفر اله زبانتان گاز بگیرید واین فکر شوم را از سر بیرون کنید
این فوتبالیستها معمولا ریاضی قوی ندارن n میتونه ۱/۲ هم باشه!!! فعلا که پرتماشاگرترین تیم تراختور هست و بازیهاش در تبریز استادیوم پر میشه.نمیدونم امار اقای حیدری از کدوم موسسه امار هست ولی اگر اینطوری که میگه باشه الان باید بازی استقلال یا پرسپولیس ازادی پر بشه که اینطور نیست.یه زمانی این دو تا تیم پر طرفدار بودن چون سرگرمی دیگه نبود‌ و امکانات جمع شده بود توی پایتخت و توی همه بازیها با پاس و نفت تهران و سایپا و استیل اذین و ....میزبان بودند و با اینجور رانتها قهرمان میشدن . الان با اینهمه شبکه مجازی کی فوتبال نگاه میکنه؟ پرطرفدارترین رو از روی تعداد بلیطهای فروش رفته در بازی خانگی میشناسن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
از فوتبالیست کسی انتظار مته و فیلوسوفی ندارد ولی از مسئول چرا،
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
با شعارهایی که سر میدن معلومه بیشتر اونها هواردار تراچتور نیستند بیشتر بخاطر شعار دادن ضد قومیتی میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
برادر ناشناس 70درصد طرفدارهاي تراكتور عاشق پرسپوليس هستن در اين شك نكن اقاي حيدري كاملا درست گفته...
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
تراکتور به معنی کشنده از زبان انگلیسی گرفته شده است حالا تراختور دیگر چه صیغه ای است خدا می داند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
به همان دلیل ک شما به پیزا ..پیتزا میگید
مذاکره کردن اشتباه نیست . بستگی دارد از مداکره چه بخواهی . مگر حق عنی سازی از طریق مذاکره بدست نیامد . اما برجام سند بر این نبود که ایران در خاورمیانه در رفتارها سیاسی و منطقه ای ازاد باشد . برجام فقط حق استفاده از انرژی هسته ای بود نه چیز دیگر . دعوای ایران امریکا برای همیشه وجود خواهد داشت و احتمال این هست در اینده نزدیک جنگ سختی در بگیرد و تمام‌مراکز حساس بندری و نفتی ما را کلا تعطبل کنند . چون یکی از طرح های سناتورهای امریکای بعد از خروج از برجام و تحریم‌نفتی این بود که این تحریم ها کارساز نیست باید پالایشگاها و سکوهای نفتی ایران را بزنند تا هیچ نفتی برای صادرات نباشد اما از انطرف از طلافی جویی ایران در منطفه وحشت داشتند . ولی در سالهای دورتر اگر صلحی در کار نباشد احتمال جنگ واقعی وجود خواهد داشت . سخنرانی برای فشار به موافقان برجام و اینکه موافقان برجام افراد ترسو و ساده لوح و عرب پرست و بیسواد سیاسی و کم سواد دانستن مشکل امروز پیچیده هسته ای و برجام و تحریم و .......را حل نخواهد کرد . فقط مداکره راه برون رفت از تحریم ها هست . اگر عیر از این بود کره شمالی و کوبا چهل سال هست که تحریم هستند اما دول غربی هیچ باج سیاسی در مذاکرات ندادند . ایکاش افرادی که با ساده لوحی باعث خروج از برجام شتاب دادند الان به جای سوال پاسخگو باشند نه پرسشگر
آقای ازغدی برای این ادبیات سخیف شما متاسفم
و تاسف بیشتر از اینکه ادعای روشنفکری در کنار استبداد فکری شما
نمونه بارز از شکست تفکر ایدئولوژیک شماست که در قهقرای مطلق به سر میبرید
تابناک شما چه نشریه ای هستید که در باره تحولات در کشور برادران عراقیتان چیزی نمی نویسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
نشریه زرد یواش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
تقصیر اینا نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
کاری نکنید که تابناک هم فیلتر بشه . تنها سایتی هست که بخشی از نطرات کاربران را درج میکند اما ایکاش تابی بجای حذف نقاط حساس و بحث برانگیز نطرات کاربران غلط املایی ها را هم اصلاح میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
۲۲:۵۱
احسنت
ناشناس
| Denmark |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
تابناک ترسو هست ولی باز از
.بقیه یه کم بهتره
جناب اقای پور ازغدی همان طور که رهبر انقلاب بارها به مذاکره بی فایده با امریکا مستکبر و جهان خوار امر فرمودن ما با جان ودل حرف شان را قبول داریم اما در داخل همین یه جریانی به راه افتاده که یه عد های باید با چنگ و دندان کار کنند و زحمت بکشن تا به زور شکم خود را سیر کنن و عدهای طلب کا ر و فرصت طلب در بنده اجرایی و اداری این مملکت تا جان دارند بر بقیه طلم و ستم میکنن حق و ناحق میکنند تا در چپاول و غارت این سرزمین از بقیه دوستان عقب نمانند فرمانداران تو شهرها ادای خدای دارن و نوچه ها و گماشته هاشون به احدی اجاز حرف زدن نمیدهن ما برا چی امقلاب کردیم،،،که اینا بر ما حکومت کنن چرا کسی به فکر مردم پس نیست باید به کی شکایت کرد
بعضي .... خانواده را براي زندگي به امريكا مي فرستند ولي مذاكره نمي كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مسائل خانوادگی ربطی به مملکت نداره انها را فرستاده اند که علم کسب کنند وبرگردند بشوند وکیل ووزیر ومدیر کل وتاجر با ارز دولتی وگرنه شما بهتر میدانید نظرشان خیر وصلاح مملکت است فقط وفقط
آقای رحیم پور ازغدی لابد به زعم شما سران چین و روسیه که در بسیاری از مواضع جهانی با آمریکا همسو نیستند احمق هستند.این ادعای دشمنی و مبارزه با آمریکا و استکبار فقط سرپوشی بر سوئ مدیریت در کشور و اختلاس و رانت خواری و فامیل سالاری و گسترش مافیاهای رنگارنگ که زندگی مردم ایران را هر سال با فلاکت بیشتری روبرو می کند و کشور را در همه شاخص های توسعه به بن بست رسانده است می باشد.
عده ای بر تن فرزندان خردسالشان پیراهنی پوشیده اند که طرح پرچم ترکیه است و آنها را راهی ورزشگاه کرده اند.نباید این تحرکات را دست کم گرفت باید این عوامل مزدور را شناسایی و مجازات کرد.
آقاچه سئوالی میفرمائیدکه چه کسانی مالیات نمی پردازند؟ بدیهی استکه پزشکان که شنیده ام ودرتابناک عزیزخوانده ام هریکساعت بیش ازیک میلیارد تومان درآمددارندوماهانه یکصدمیلیاردتومان هم مالیات نمیدهندهمه اقشارکرورکرورمالیات میدهندجزپزشکان مثلادلالان معامله گران کلان که معاملات زیرزمینی میکننداداره دارائی راخسته کرده اند ازبسکه مالیات میدهندولی پزشکان کاری میکنندکه دارائی همه دنبال انها هستند نه کارت خوان دارندونه مالیات میدهند.
آقای ازغدی مشکل این مملکت این است که هر کسی در هر صنفی. یک سیاستمدار است. پس بفرمایید مردم برای چی رییس جمهور انتخاب می کنند. باید ببینید نظر مردم چیست و چه می خواهند. شما هم به کار فرهنگی تان برسید.
بی اخلاقی و فحاشی فقط مخصوص استادیوم ها نیست متاسفانه ادبیات زشت و غیر اخلاقی در بین مردم در کوچه و بازار و در حین رانندگی بسیار استفاده می شود که بعضی مواقع هم کار به دعوا و نزاع می کشد.ما خدمت آموزشی در یکی از پادگان های تهران بودیم از ادبیات بسیار زشت بچه های آنجا بسیار متعجب شدیم و صد رحمت به شهر و استان خود فرستادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
بدتر از همه اینکه بی اخلاقی و بی ادبی در مدارس ما که مکان تربیت است افزایش یافته است
یه زمانی می گفتن آدم باید مراقب باشه همسایش سر گرسنه بر بالین نذاره الان جوری شده که تا همسایه رو به کشتن نده راضی نمیشه
هزینه سالانه فرمودید چقدر؟ 36 میلیون؟ یعنی ماهی 3 میلیون ؟ داداش دستت تو خرج نیستا
سپهر حیدری آماریست شده بعد فوتبال؟
یه اصلاح طلب امریکا ابر قدرت است ما میدونیم که به مذاکره پایبند نیست ولی باید مذاکره کنیم یعنی این را ادم می شوند هنگ میکند که اینا حرف حسابیشون چی هست
آقای ازغدی معنی مذاکره یعنی چی ؟تحریم و جنگ خوب هست
رحیم‌پور در پایان گفت: الان کدام احمقی با آمریکا مذاکره می‌کند؟ ایشان چرا همیشه با کلمات سخیف صحبت میکند ایا نمی توانند با ادب بیشر حرف بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
حتما نمیتونه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اگر می خواهی بفهمی که کسی اهل دانش و منطق است باید از طریق کلام او بفهمی و ایشان متوجه نیست که در جهان همه کشورها بجز ایران با آمریکا مذاکره می کنند و بسیاری از افراد خبره در ایران هستند که نظر خلاف ایشان را دارند و چنین لحنی اشتباه است ولو اگر مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی به صلاح نباشد . حتی یک
موافق هم در سطح نمایندگان و سیاسیون آمریکا به نفع ایران وجود ندارد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اون گناهی نداره مقصر من و تو هستیم که گوش میدیم
مرحوم پدرم كه مردي خود ساخته و بسيار موفق بود هرگاه از پيشرفت هاي درسي من راضي نبود ، به زبان آذري جمله طعنه داري را مي گفت كه در باره اوضاع امروز كشورمان صدق مي كند . مضمون سخن ايشان اين بود كه همه از پايين به بالا ( پيشرفت ) حركت مي كنند چرا تو از بالا به پايين ( پسرفت ) حركت مي كني ؟ همه دنيا روز به روز براي پيشرفت هايشان جشن مي گيرند ولي ما به عقبگرد هايمان افتخار مي كنيم .
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
ترقیهای مردم رو به بالاست-ولی من از بالا به پایین می ترقم
آگه هزینه های درمانی تفریحی ورزشی و مسکن حذف کنیم باپایه حقوق وزارت کارمیشه خوب زندگی کرد .
می‌توان گفت: برجام یک دوره برای تجربه بود که ایران صدمات اقتصادی زیادی در آن دید!!!!!!!!!!!!!
مثلا نفت فروخت و پولش را توانست بگیرد
مثلا از شر ماده 7 سازمان ملل خلاص شد
مثلا دارو فراوان شد
مثلا مجبور نبودیم شبه بنزین سرطان زا مصرف کنیم و آلودگی هوا خیلی بهتر شد
مثلا لوازم خانگی و مواد کارخانه ها وارد شد
اینا چطور می تونند خودشون رو تا این حد به ندانستن میزنند.
جالبه که امریکا هرچقدر بخواد بقیه رو تحریم می کنه ولی وقتی کشوری امریکا رو تحت تحریم قرار میده باید با سازمانهای بین المللی هماهنگ کنه
من كسي را ميشناسم كه انقدر عاشق امريكا بود 280 نفر از فك و فاميل رو مجاني بردش نيويورك .
رحیم‌پور ازغدی گفتند که برجام اگر هیچ دستاوردی نداشت اما این حسن را داشت که بسیاری از جوانان امریکا را خوب شناختند و این شناخت باعث شد که تا پنجاه سال از بی اعتمادی امریکا آگاه شدند . سوال . ؟ تمام کشورها همه اشتباه میکنند . یعنی امریکا با همه کشورهای دنیا بجز ایران . کره شمالی . ونزویلا و کوبا رابطه سیاسی و تجاری دارد .آیا همه این کشورها اشتباه میکنند که با امریکا قرار داد میبندند ؟ کدام قرار داد فی مابین دنیا هست که همیشه برقرار مانده باشد .اگر منطور تحریم هست خوب روسیه هم تحریم هست اما روسیه نیازی ندارد که برای اینکه با امریکا تقابل داشته باشد دست به موشک توسط جنگ نیابتی شود . اخلافات سیاسی باید روی میز مداکره حل شود ولاغیر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
روسیه عضو دائم شورای امنیته و اروپا متحد اصلی امریکا از لحاظ انرژی به اون وابسته است
واقعا خداوند به همه ما بخصوص روحانی رو بخاطر جماعت افراطی صبر بده ؟! منافع ملت هر جا ایجاب کند رییس جمهور باید مذاکره کند و هیچ ربطی هم به امثال ازغدی نداره ؟؟ هر وقت رییس جمهور منتخب شما انتخاب شد برید کاخ سفید رو با خاک یکسان کنید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
روحانی: کشورها مگر دیوانه شده‌اند با آمریکا مذاکره کنند؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
دیوار کشی خیابانها و تعدد زوجات طرح های به گل مانده اصولگرایان تحقق نخواهد یافت . چون مردم عقل و شعور خود را فدای احساس و سیاست نمیکنند . چون ارزش حتی طرح بحث ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
پرچم امریکا دیوارکشی خیابانها اوایل انقلاب کار همین کسایی بوده که الان از اون ور بوم افتادن تعدد زوجات رو همونا در گفته مخالفن ولی عملشون رو دیدیم و داریم اخبارشو می شنویم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
چرا صیغه مبالغه حذف شد .؟
جناب رحیم پور ارغندی
شما از جانب اینجانب نمایندگی تام دارید هم اکنون مذاکره فشرده ای با آمریکا انجام دهید.
آیا برخی افراد فریب خورده در بین برادران تبریزی در ورزشگاه آنجا هنوز طرز برخود اردوغان با تجزیه طلبان را ندیده اند؟آیا ندیده اند که جزای افراد تجزیه طلب مرگ و آوارگی است یا بستن آنها به تانک و چرخاندن آنها داخل شهرهای ترکیه.پس بهتر است بدانند برای وجب به وجب خاک ایران خون شهدا ریخته شده و صدام با آن همه حمایت استکبار هم نتوانست یک وجب از خاک ایران را جدا کند.پس بهتر است از خواب غفلت بیدار شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
به تجریه طلبان هیچ رحمی نباید کرد
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
بطرز عجیبی با تجزیه طلبان مزدور ترکیه مدارا می شود!!!!
ای کاش این شعارها را می گذاشتیم کنار آنهایی که قبل از ما شعار دادند به کجا رسیدند به عمل کار برآید به شعاردادن نیست
بابا این ازغدی خیلی سوز دارند به قول اوس محمود اب رو بریز جایی که .....،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
ایشان یکی از کاندیدهای ۱۴۰۰ اجماع اصولگرایان هستند
عربستان سعودی چندین مرحله تکامل اقتصادی را پشت سر گذاشته ایران فقط تا چهل سال قبل می توانست پا به پای آن بیاید همراه با کره جنوبی و ترکیه الان عربستان به چنان مراحل رشد و توسعه ای رسیده که محمد بن سلمان طرح مترفی شهر نوین سعودی را دارد اجرایی می کند شهر قرن بیست و یکم و بیست و دوم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
عربستان دیروز اعلام کرد کشورها و شرکت های خارجی میتوانند سهام شرکت های نفتی و پتروشیمی این کشور را خریداری کنند . لدا الویت اصلی واگداری سهام شرکت های عربی و اروپایی و امریکای قرار داده تا بتواند از ابن طریق جدب سرمایه کند و هم بتواند تاسیسات خود را با این واگداریها مصون از حمله نگه دارد . اولین موشک به این این تاسیسات بخورد کل ممالک اروپا و امریکا در جنگ شراکت میکنند چون بحث منافع عربیها خواهد بود و از این طریق میخواهد مثل کره شمالی امنیت کشورش را بیمه کند .
اگر مردم عراق و لبنان پیروز شوند آنوقت کدام کشور شکست خورده محسوب می‌شود؟
این همه سر و صدا مشکل فقط از هفت تماشاگر بود؟ یا میخواهید ماست مال کنید
خوب اگر به یک نفر که اهل خراسان است بگویی کجایی هستی می گوید خراسانی یا فارس شیرازی حالا چرا به آذربایچان نباید گفت آذری و حتما گفت ترک؟ این علاقه بیش از حد به نژاد چه کمکی به مردم منطقه می کند در نهایت همه ما انسانیم این فکر بد زبان فارسی را هم از دل بیرون کنید که فقط برای ارتباط اداری است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
استاد دانشمند ایکیو گرامی !! تورک فقط تو استان اذربایجان نیست!! قزوین زنجان اردبیل خرسان شمالی بخشهایی از گیلان شیراز و حتی کلی از جمعیت تهران تورک هستن.شما با این حرفها بیشتر اتش زیر خاکستر رو باد میزنی !!.طرف میگه من تورکم تو بهش میگی نه.اینکه او چه اسمی رو خودش میزاره به خودش مربوطه.مهم اینه که همه ایرانی هستیم و حقوق برابر داریم نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیش.سربلندی و پیشرفت ایران یعنی سربلندی تک تک ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ترک یه نژاده چه اصراری داری با تابلو نژاد حرکت کنی مثل اینکه به شیرازی بگی کجایی هستی بگه آریایی خوزستانی بگه من عربم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
هر قومی هستی باید بدونی در ایران زندگی میکنی زبان رسمی فارسی هست دین اسلام پرچم هم سه رنگ با نقش الله.و بی خیال اردوغان و ترکیه و هر وطن فروش
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
نژاد همه ما ایرانیه.ترکی یه زبانه یه گویش.مثل کردی مازنی اصفهانی یزدی لری و...اریایی هم که نژاد مردم المان هست که خوب....ربطی به ایران نداره.حداقل شکل و قیافه و قد و رنگ پوست و چشم که اینو میگه.در ضمن تابناک جون فحاشی توهین محسوب نمیشه؟فرد ضعیف و بیمنطق فحاشی میکنه
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
من هنوز نفهمیدم وقتی کسی می گوید من ترکم دقیقا یعنی جی؟؟؟ به جز تغییر زبان چه فرق دیگری هست؟؟؟ هرکس فکر می کند واژه هایی چون ترک و کرد و عرب و فلان و بهمان یک موقعیت ویژه خاص در جوامع انسانی برای آنها ایجاد می کند
هر کسی مانند شما فکر نکنه میشه احمق اقای ازقدی!! حتی اگر اکثریت حدود ۹۰درصد باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
این درصدا رو چطور حساب می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
رای های جلیلی که به ۴ درصد جمعیت کشور هم نمیرسید طرف خیلی ارفاق کرده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
کلا اصولگرایان ابزار لازم در حوزه اقتصاد و سیاست و فرهنگ و جهت تنویر افکار عمومی دست انها در بیان استدلال علمی خالی هست . بهترین ابزار انها اول تهمت سپس خشونت هست . تو این چهل سال ثابت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
جلیلی تنها رقیب روحانی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
۲۲:۲۹
یه نگاهی به چهل سال سیاست ورزی اصلاح طلبا که یه زمانی به چپ ها مشهور بودن هم بندازی بد نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
آن افراد چپ را من در شهر خودم در دهه ۶۰ زیاد دیدم و برخورد و بحث میکردم . ولی در مورد اصلاح طلبان فرق دارد . اصولگرایان در دهه ۷۰ وفتی دیدند مردم از اصلاح طلبان خصوصا رییس اصلاحات اقبال عمومی خوبی کردند حسادت سیاسی کردند و بسیاری از افراد خود را در این تیم جا زدند . البته اشتباه از اصلاح طلبان هم بود چون کنتور و نطر سنجی و ملاک تشخیص حزبی نداشتند دوم اینکه چون افراد شاخص اصلاح طلبان رد صلاحیت میشد مجبور به ایتلاف شدند چون از اصولگرایان مردم اقبال رای نمیکنند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دقیقا96درصد
جناب ازغدی من هم اگه ماهی حقوق نجومی میگرفتم حتما از مذاکره متنفر بودم ؟؟ برو یه سر به نانوایی ها بزن ببین چند نفر میان که پول نون خالی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
رفتم ماست فروشی یک دبه ماست کم چرب ۲ کیلویی ۲۱۰۰۰ تومان بود هیچ کس هم نیست جلوی این افزایش قیمت ها
را بگیرد آخر نابسامانی و عدم مدیریت تا کجا !؟
حسن رحیم‌پور ازغدی= حسن عباسی= علی‌اکبر رائفی‌پور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
اینها سلاطین بصیرت هستند در کنار والی خراسان جناب علم الهدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
درود بر همه اینهائی که هر دوتون گفتید
من نمیدونم این برجام چه شاهکاری بود که همه ازش ناراضی هستند آمریکا ناراضی اصلاح طلب ناراضی اصول گرا ناراضی حتی اسرائیل اسکول هم ازش ناراضیه .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مهم اینه که ظریف راضیه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
قاطی نوشته ای!
خیلی کار جالبی نیست که نظرات را ویرایش می کنید نمی دانم ولی شاید سانسور کامل بهتر باشد تا تغییر دادن بعضی کلمان یا حذف بخشی از نظر از نظر اخلاقی درست نیست مثلا دارید از زیر بار سانسور شانه خالی می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ولی من با این کارش موافقم.چون بعضی اوقات از شدت عصبانیت و ناراحتی جملات تندی مینویسم که بعدا پشیمون میشم.در واقع اگه اونو منتشر کنه من فرداش باید برم به یه جایی جواب بدم.اگر کلا منتشر نکنه حق من و وقت من بابت زمانی که برای نگارش صرف میکنم از بین میره.در عوض کلمات تند و جملات تند منو تعدیل میکنه و منتشر میکنه .منم راضیم به همین.ممنونم ازش
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
تحریف نظرها کار درستی نیست بعضی مواقع تحریفی که انجام می شود مفهوم نظر را 180 درجه عوض می کند.
حیدری: پرسپولیس N. برابر تراکتور هوادار دارد_________ولی هیچکدومتون یک جام درست وحسابی ندارید ---------درود براستقلال وپاس کبیر که سه جام قهرمانی آسیا برای ایران آوردند ولی محمودی پاسونابود کرد مثل اقتصاد کشور که هنوزهم ادامه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
برو دوغتو بنوش عمو موقع انتخابات مچ بند یادت نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
خدا همه بیماران رو شفا بده
میگن سخنزان ۱۳ ابان جناب عباسی هست ، همان کسی که به کارکنان خدوم اطلاعات توهین کرد ؟؟؟ ایا سخنان او جز تفرفه در کشور دستاوردی هم داره ؟؟ حتما جناب قاسمی هم فراموش نشه ؟؟
با وجود افرادی مثل ازغدی که با تمام دنیا دعوا دارد این شعارها خیلی هم عحیب نیست والله ملت خسته شده اند هر کی دنبال راه فراری است
ملت ایران چقدر بدبخت شدند که ازغدی و عباسی و رائفی تئوریسین اونها شدند .بیخود نیست کشور به این روز افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
حجاریان و کواکبیان و کروبی و کرباچیتان را هم دیدیم!خخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
حجاریان و تاجیک و عبدی چه گلی زدن که اینا بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
اینکه چه کسی تئوریسین است مهم نیست مهم این است که درک و شعور مردم بقدری بالا باشد که خودشان بفهمند که چه چیزی مهم و منطقی و مایه رشد است و
چه چیزی توهم و بی ارزش است و به کفته بزرگان دین خوشا بحال کسی که گفته ها را بشنود و بهترین آنرا انتخاب کند حال چه از دهان سروش و شریعتی خارج شود و چه از دهان ارغدی و عباسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
حالا چون برخی خوب نیستند پس شما هم بد باشید که تلافی کنید فراموش کردید در ایران هرکس لحاف را برای گرم نگهداشتن کمر خودش میکشه ومردم این وسط موجند که انها سوار هستند
سلام
من در وهله اول برای برخی متاسفم که به بهانه فوتبال اهداف نژاد پرستانه و ... رو دنبال میکنند
هم چنین برای فدراسیون فوتبال که اینقدر مماشات میکند،در صورتیکه لازم است به شدیدترین وجه ممکن تنبیه در نظر گرفته شود.
از مسیولین عزیز بخصوص رهبری عزیز عاجرانه تقاصا دارم
همان طور که مستحضر هستید فرهنگیان در تمام مناسبتها از ۱۳ ابان گرفته تا ۲۲ بهمن و راهپیمایی خودجوش همواره در خدمت انقلاب بودند و همچنین در انتخابات بکی از عناصر اصلی برگزاری بوده اند ، ولی همواره مورد بی مهری بودند ، از سال ۸۱ هنوز بسیاری از معوقات را پرداخت نکردن و بسیاری را به قول معروف خوردند مثل حق امتخانات سال ۹۲ ، و نزدیک به ۴ سال فرهنگیان را وعده رتبه بندی و همسان سازی با اساتید میدهند ، گوشه چشمی هم به فرزندان خود داشته باشید امید است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
متاسفانه اینقدر سطح توقع مردم پایین اومده که حقشون رو هم با خواهش تمنا میخوان بگیرن.اگه حقته و داره ضایع میشه سرت رو بگیر بالا و قرص بگو حقم رو میخوام.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
لابد بخاطر همین کاراشونه مورد بی مهری قرار گرفته اند
سخنرانی آقای ازغدی باید محدودیت سنی داشته باشه . زیر 18 سال ممنوع ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
ادب را از اصلاح طلبان باید یاد بگیرن یه نگاهی به سخنان گهربارشون چه الان چه در گذشته بنداز
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
از صحبت های آقای ازغدی اینطور برداشت می شود که ما اکنون در موضع ضعف هستیم
بورس بازان عزیز مواظب سرمایه خود باشید در سار ۹۳ همین بلا سر یکی از دوستان امد و سرمایه اش طی ۵ ماه نابود شد ، برخی در کمین هستند ؟؟
تابی جون میبنم نظرات در باره پالرمو رو به کلی سانسور میکنی ؟؟؟ در برابر منطق کم میارید ؟؟
بعضی سایت ها گفتند که ظریف امروز در جلسه سخنرانی را نیمه تمام گداشت و جلسه را ترک کرد . علت چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
من هم اگر جای ظریف بودم جلسه را ترک می کردم چون هر کسی در سیاست خارجی دخالت می کند . شما نگاه کنید همین برجام با وجود اینکه نقض شد ولی دستاورد بسیار بزرگی بود تا جایی که آخرش به رسوایی آمریکا ختم شد ولی عده ای فقط دنبال تخریب هستند و بدتر اینکه آنرا به دین مرتبط می کنند و نمی فهمند در
مواجهه با دشمن چیزی که مهم است فریب نخوردن و بصیرت است نه شکستن حرمت های مشترکی که بین ما و دشمنان ما است
آقای ازغدی ؟ اگر ملت برای قشر شماها ارزش داشت صدای مردم را پای صندوق رای میدیدید ؟ اما هنوز خودتان را به نشنیدن میزنید . اگر منطور جوانان و مردم هستند چرا در این مورد رفراندوم نمیگیرید . ؟ در صمن اعدام انسان در میدان شهر و بالا کشیدن انسان و سپس ترویج مردم جهت دیدن این مناظر باعث ترویج خشونت در جامعه میشود نه عبرت . برای اینکه کسی بار اول این منطره را از لابلای روزنه انگشتان میبیند برای بار چندم ترس از شهروندان دور میشود و اعدام عادی میشود .
فوتبال فقط یک سرگرمی برای مردم استانهایی است که در لیگ برتر تیم دارند باید قلم پای تجزیه طلبان را شکست و پای آنها را از استادیوم ها کوتاه کرد.
مگر تایید یا رد FATF نباید توسط مجمع تشخیص انجام بشه ؟ پس منتظرچی هستند .
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: گویی در گوش بعضی‌ها پنبه است و هر چه ما می‌گوییم آن‌ها می‌گویند مذاکره چه خاصیتی دارد، بعد از مذاکره به جای یک میلیون بشکه نفت، دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر کردیم. میلیارد‌ها دلار به کشور آوردیم. هر ماه یک میلیارد دلار از پول‌های خود را آزاد کردیم قطعنامه‌هایی که آمریکا برای آن‌ها ۲۰ سال زحمت کشید را مثل بت تخریب کردیم، سرمایه خارجی جذب شد؛ البته وقتی شرکت‌های خارجی به کشور آمدند عده‌ای نگفتند این شرکت‌ها آمدند، اما وقتی شرکت‌ها رفتند آن‌ها می‌گویند چر این شرکت‌ها رفتند؟
تابی من خیلی دوست دارم مواظب باش یه وقت فیلتر نشی!
شب خوش
وقتی هیچ سازمانی قادر به رد یا قبول FATF نیست تکلیف کار روشن است .
مسولین مقاومت را از بازنشستگان بیاموزند که چندین سال است ،هم در برابر تحریمهای امریکا ،و هم در برابر بی عدالتیها ،صبورانه مقاومت میکنند ؟ هر ماه حدود ۱۵ روز را با جیب خالی زندگی میکنند ،و به خانواده نیز وعدهٔ سر برج میدهند ؟ عینا مانند ،مجلسیان ،و دولتیان که هر سال وعدهٔ‌سال آینده را برای همسان سازی حقوق آنان میدهند ؟،،،
این آقای ازغندی چیکاره هستند که اینقدر راحت اهانت آمیز حرف میزنند
تبریک و تبریک به دلتمردان سخت کوش مان! در حال حاضر بجز وزرا و آقازادگان همه زیر خط فقر رفتند. اگر مرزها را باز بگذارند بخاطر بی ارزشی ریال دیگر چیزی برای خوردن در کشور نخواهد بود.
چرا FATF را به رای گیری از مردم نمیگذارید تا خود مردم تصمیم بگیرند؟
چرا باید درصد کمی از جمعیت ایران نظر خودشان را به اکثریت غالب کنند؟
آقای ازغدی
میشه لطف کنید و قبل از هرچیز:
خودتون رو (با توجه به میزان تحصیلات دقیق ،دبیرستانی و اکادمیک دانشگاهی و همچنین ، باعنایت به تجربیات اجرائی و دیپلماتیک خودتان ،بخصوص بعد از پایان تحصیلات مزبور ،همراه با تجربیاتی که عملا در انجام مسئولیت های کلان مملکت داری داشته اید)دقیقا معرفی فرمائید تا خوانندگان بتوانند هر چه بیشتر از نصایح عالمانه شما بهره مند شوند.
نماینده ایذه اگر هواپیما دچار حادثه ناگوار میشد خیلی از توبهتر هستند که صندلی خالی را اشغال کند تو دل بکن نفرش هست تو چه گلی به جمال مردم زدی؟
اندکی فکر کردن بهتر از هزار ساعت حرف زدن است!
بدبختی مملکت اینه که بعضی مسئولیت کارهای خود را نمیپذیرند
اینکه ما مشکل تورم، رکود، بیکاری، مسکن و ازدواج داریم ربطی به مذاکره با آمریکا و اروپا نداره چون بعد از 6 سال مذاکره و عقب نشینی، مشکلات ما از نظر کیفی و کمی بیشتر هم شد چرا نمی خواهیم به دور از تعصبات فکری و حزبی حقایق پیش روی خود را ببینیم و اصرار بر لجاجت داریم که الا و بالله تحت هر شرایطی باید خودمان را در دامن غرب بیندازیم.مشکل اساسی را باید در داخل کشور جستجو و آن را درمان کنیم که علت های مختلفی دارد و همه ما می دانیم مشکلات کشور از کجا و کدام ناحیه ناشی می شود
شایسته ترین افراد برای مذاکره با آمریکا ، شخص رحیم پور ازغدی و حسین شریعتمداری می باشند چون خیلی وطن پرست هستند خیلی تابع ولایت هستند خیلی دانش بالایی دارند در تمام زمینه از سیاست گرفته تا مسائل اجتماعی ، مذهبی ، جامعه شناسی ، هنر ( هفت هنر ) ، ورزش ، قانون گذاری و سخنوری و نکته سنجی و فکر طرف مقابل را خواندن و و و در ایران بی نظیر هستند مادر گیتی چون آنها نزاییده است البته جهت کمک به آنها در نگارش متن ها می توان حسن عباسی و کریمی قدوسی و و و را هم همراه آنها فرستاد
بنظرمن تراکتورسازی بایدتااطلاع ثانوی حق بازی نداشته باشند بااین طرفداران
جالبه !!!! رحیم پور ازغدی هم در مورد سیاست خارجی و سیاست بین المللی کشور نظر می دهد !!!!
مال حرام به هیچ کس وفا نمی کند
انشاالله پرچم ایران هم توسط برادران کرد ما در ترکیه افراشته خواهد شد تا ببینیم مطبوعات ترکیه خوشحال می شوند یا خیر؟؟؟؟؟؟
آقای ازغدی کمی عصبانی صحبت می کنند. تند هستند.
ولله من نمیدونم ای ازغندی فیزیکدان شیمی دان منجم زیست شناسه اصن چیزی تو این دنیا هست که این اقا الان نشینه دوساعت برات حرف نزنه.از ازل بلده تا الم. رازهای مگو دنیای ناشناخته ها کرات دیگر زیر دریا اعماق آمازون خلاصه ایشان عجیب ن عجیب
متاسفانه ادبیات زشت آقای رحیم پور ازغدی که خودشان را نماینده دین می داند دارد بیشترین ضربه را به شیعه میزند
" حسن رحیم‌پور در پایان گفت: الان کدام احمقی با آمریکا مذاکره می‌کند؟ چه‌ کسی الان می‌تواند از خوش‌بینی نسبت به آمریکا صحبت کند؟ "كسي كه جيبش پر پول است و از كليه امكانات دولتي و خصوصي بواسطه ارتباطات و خويشاوندي و ... حد اكثر استفاده را ميبرد و هر اتفاقي براي كشور و مردم بيفتد برايش فرقي نميكند . آقاي دكتر براي شما فرق ميكند ؟؟؟
دیپلمات مذاکره کننده قویتون ۶ تا قطعنامه تو پاچه ملت کرد
حدود شصت درصد پرسنل رسمی وزارت نفت که حقوق خوبی هم می گیرند با عنوان ایثارگر مالیات نمی دهند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار