بازدید 2967

مهار آتش سوزی گسترده انبار در محمودیه

کد خبر: ۹۳۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 03 November 2019

آتش سوزی در یک انبار نگهداری انواع لوازم مراسم، با تلاش نیروهای عملیات چهار ایستگاه آتش نشانی مهار و خاموش شد.

به گزارش مهر، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های ۸۸، ۶۴، ۸۴ و ۶ را به همراه تانکر آب ایستگاه ۵۵ و خودرو حامل تجهیزات تنفسی ساعت ۰۴:۵۰ بامداد روز گذشته به خیابان محمودیه، خیابان صفای اصفهانی، بهمن جنوبی رهسپار کرد.

امیر مهدیانی مدیر منطقه سه عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در داخل یک قطعه زمین به مساحت تقریبی هزار متر مربع، انباری در طبقه منفی این قطعه زمین وجود داشت که از آن به عنوان محل انبار کردن انواع لوازم مراسم مذهبی و عروسی استفاده می شد و بنا به علت نامشخص دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از خروجی آن به بیرون زبانه می کشید.

وی با اعلام اینکه دود و آتش بسیار زیادی ازانبار خارج می شد و کار را برای آتش نشانان بسیار سخت کرده بود، افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز انبار، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی مشغول مهار آتش سوزی شدند و پس از ۸ ساعت تلاش فراوان، موفق شدند آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

مدیر منطقه سه عملیات خاطر نشان کرد: به علت دشواری دسترسی به این انبار، امکان وجود شعله های پنهان وجود داشت که آتش نشانان عملیات لکه گیری و اطمینان از رفع آتش سوزی را آغاز کردند وتاساعاتی بعد این عملیات ادامه داشت.

وی با بیان این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و تنها خسارت مالی بر جای ماند، گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار