بازدید 2380

روسیه به ۹۲ درصد تعهد خود در قبال اوپک عمل کرد

وزیر انرژی روسیه گزارش داد: این کشور در ماه اکتبر 211 هزار بشکه در روز از تولید نفت خود را در قالب توافق با اوپکی‌ها برای کاهش عرضه نفت به بازار جهانی، پایین آورده و به 92.5 درصد از تعهد خود در قبال توافق مذکور عمل کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۶ 03 November 2019

به گزارش فارس به نقل از تاس، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه، امروز به خبرنگاران گفت:‌مسکو در قالب اجرای توافق کاهش عرضه نفت به بازار جهانی با کشورهای اوپک پلاس 211 هزار بشکه روزانه از تولید نفت خود در ماه اکتبر کاسته است. 

وی ادامه داد:‌روسیه در ماه اکتبر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در راستای اجرای توافق کاهش عرضه نفت به بازار جهانی با اوپک پلاس 211 هزار بشکه از تولید نفت خود کاسته است. 

در عین حال در پایان ماه اکتبر این رقم به 298 هزار بشکه در روز رسیده است. 

با توجه به آنکه روسیه توافق کرده بود 228 هزار بشکه از تولید نفت خود کاهش دهد رقم 211 هزار بشکه‌ای حاکی از عمل کردن مسکو به 92 و نیم درصد از تعهد خود است.

توافق کاهش عرضه نفت در بازار جهانی بین کشورهای عضو اوپک و دیگر تولید کنندگان نفت که در مجموع به اوپک پلاس مشهور شده‌اند با هدف تثبیت قیمت نفت در بازار جهانی شکل گرفت و تا ماه مارس 2020 تمدید شده است.

بر اساس محاسبات آژانس بین‌المللی انرژی کشورهای عضو اوپک پلاس تاکنون بیش از دو برابر تعهد خود از عرضه نفت به بازار جهانی کاسته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر