بازدید 5762
۳
واکنش

واکنش زنوزی به مشکل‌مالی تراکتور و سرمایه‌گذاری‌خارجی درروسیه

بله من در تاتارستان برای یکسری کار‌های اقتصادی جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حضور دارم و ترمینال صادراتی ایران در روسیه و کشور‌های آسیای میانه را ایجاد می‌کنم و دنبال کشت فراسرزمینی هستم
کد خبر: ۹۳۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 03 November 2019

محمدرضا زنوزی در خصوص وضعیت مالی باشگاه تراکتور، که شائبه بدهی به بازیکنان گرانقیمت را به گوش رسانه ها رسانده است، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مالک خصوصی تیم تراکتور عنوان کرد: بنده در برنامه تلویزیونی هم اعلام کرده بودم که هواداران دو تیم پایتخت باید قبول کنند که فوتبال از دو قطبی خارج شده و چند قطب جدید ایجاد شده است. رسانه‌ها هر تهمتی که می‌خواهند به تیم ما می‌زنند. مشکلات مالی تراکتور شایعه بوده و ما امسال بالای ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و امکانات بازیکنان نسبت به سال قبل هم افزایش یافته است، نمی‌توانند بپذیرند که قطب جدیدی با تعداد هوادار بیشتر نسبت به تیم‌های تهرانی وجود دارد.

مالک باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: یک روزنامه مسائلی نوشته که واقعیت ندارد، بله من در تاتارستان برای یکسری کار‌های اقتصادی جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حضور دارم و ترمینال صادراتی ایران در روسیه و کشور‌های آسیای میانه را ایجاد می‌کنم. به دلیل مشکلات کم آبی در کشورمان، کشت فرا سرزمینی که قانونی است را دنبال می‌کنم. بنده صنعت‌گر بین المللی هستم. این رسانه‌ها برای تمامی شهرستان‌های ایران مشکل ایجاد کردند.

Image result for ‫زنوزی در تاتارستان‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چی قطب جدید با هوادارن بیشتر
بیدار شو هنوز خوابی
اگر قطبی باشه سپاهان و شهر خودرو است.
تیم بی موفقیت تراکتور سازی که تیم نیست. حالا پول خرج کن
دقیقا مثل بابک زنجانی حرف میزنه... سرباز اقتصادی و... خدایا میشه اینم یه روز پشت میز محاکمه ببینیم
کاشکی حالا که ماشاالله خیلی پول داره یه کلاس تاریخ برای تماشا گرای تراکتور بزاره تا ببینن که کجا واستادن و نون چه کشوری رو می خورن تا برای دستمال کاغذی شدن توسط آذربایجان و ترکیه اینقدر خودکشی نکنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل