بازدید 8490
لالیگا

شکست عجیب بارسلونا و توقف اتلتیکو هدیه به رئال

لوانته می‌توانست اختلاف را بیشتر کند، اما فرصت گلزنی را از دست داد. آبی‌اناری‌ها با وجود این شکست عجیب با ۲۲ امتیاز صدرنشین هستند، اما در صورت پیروزی رئال مادرید مقابل رئال بتیس این جایگاه را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 03 November 2019

بارسلونا در خانه لوانته باخت و اتلتیکو هم در دیدار با سویا فرصت پیشی گرفتن از رئال مادرید را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) تیم فوتبال اتلتیکومادرید با تساوی یک - یک در خانه سویا فرصت پیشی گرفتن از رئال و حضور در رده دوم جدول را از دست داد. در بازی ورزشگاه «رامون سانچس پیسخوان»، ابتدا میزبان توسط واسکس در دقیقه ۲۸ به گل رسید، اما اتلتیکو در دقیقه ۶۰ به گل تساوی دست یافت. اتلتیکو با از دست رفتن پنالتی کاستا در دقیقه ۷۲ بهترین فرصت را برای برتری از دست داد و با ۲۱ امتیاز در رده سوم ماند.

شکست عجیب بارسلونا و توقف اتلتیکو هدیه به رئال

بارسلونا هم شنبه شب در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف لوانته رفت و با نتیجه ۳ بر یک در ورزشگاه سیوتات والنسیا شکست خورد. تیم کاتالانی به لطف گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند. داور به صحنه نزدیک بود و معتقد بود میراموم روی نلسون سمدو خطا کرده اما این صحنه توسط VAR بازبینی شد و به نظر می‌رسید داوران به شروع حرکت توجه نکرده‌اند، چون گریزمان در آفساید قرار داشت. داور در دقیقه ۱۲ هم به لوییس سوارس کارت قرمز داد، اما توسط VAR نظرش عوض شد و به آرتور، دیگر بازیکن بارسا کارت زرد نشان داد. سوارس در دقیقه ۴۱ به دلیل مشکل جسمی مجبور به ترک بازی شد.

در نیمه دوم، آبی‌اناری‌ها توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند تا اختلاف را بیشتر کنند، اما ناگهان خوسه کامپانا دروازه‌شان را در دقیقه ۶۱ باز کرد. بازیکنان بارسا که هنوز در شوک این گل بودند دو دقیقه بعد باز هم دروازه‌شان باز شد. سپس سرخیو بوسکتس و آنسو فاتی به میدان رفتند، اما شرایط تغییری پیدا نکرد و این بار نمانیا رادویا گلزنی کرد تا نتیجه ۳ بر یک به نفع میزبان شود. در دقیقه ۷۴ مسی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما داور با کمک VAR آن را آفساید اعلام کرد. این بار هم گریزمان در شروع حرکت در موقعیت آفساید قرار داشت.

در وقت‌های اضافه لوانته می‌توانست اختلاف را بیشتر کند، اما فرصت گلزنی را از دست داد. آبی‌اناری‌ها با ۲۲ امتیاز صدرنشین هستند، اما در صورت پیروزی رئال مادرید مقابل رئال بتیس این جایگاه را از دست می‌دهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار