بازدید 2693

مقاومت فلسطین: آماده مقابله با حمله اسرائیل هستیم

گردان‌های القدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین - در واکنش به تهدید جدید اسرائیل مبنی بر حمله به غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آماده مقابله با هرگونه حماقتی از طرف صهیونیست‌ها می‌باشند.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 03 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، گردان‌های القدس با بیان اینکه تهدید‌های دشمن برای حمله به غزه موضوع جدیدی نیست، اعلام کرد: ما از مردم دفاع خواهیم کرد و به اشغالگران اجازه تثبیت معادلات جدید را نخواهیم داد.

در بیانیه شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی آمده است: در صورت انجام هرگونه حماقت از سوی رژیم صهیونیستی ما مساحت بزرگی برای تعامل با واقعیت میدانی در اختیار داریم.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مناطق مختلف نوار غزه را به شدت بمباران کردند که در جریان آن یک تن شهید و ۲ فلسطینی زخمی شدند.

در همین راستا، جنبش مقاوت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت و نوار غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نتیجه حملات خود را خواهد دید.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته تغییراتی را در محل قرارگیری سامانه ضد موشکی گنبد آهنین انجام داده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حملات موشکی آماده کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار