بازدید 3923

همزمانی جشنواره فیلم برلین با اسکار

بنا بر اعلام مسئولان جشنواره فیلم برلین، هفتاد و یکمین دوره این رویداد سینمایی با بازگشت به تاریخ اصلی خود از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد و این به آن معناست که اسکار ۲۰۲۱ نیز در تاریخ اصلی خود یعنی ۲۸ فوریه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 02 November 2019

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین که در سال ۲۰۲۰ به دلیل تطابق پیدا نکردن زمانی با اسکار در زمانی متفاوت برگزار می‌شود از سال ۲۰۲۱ به تاریخ اصلی خود بازمی‌گردد.بازگشت جشنواره فیلم برلین به تاریخ اصلی‌اش

به گزارش سینماسینما به نقل از اسکرین، با توجه به این که جوایز اسکار در سال ۲۰۲۰ یک هفته زودتر از تاریخ معمول در ۹ فوریه برگزار می‌شود، مسئولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم برلین نیز برای جلوگیری از هم‌پوشانی زمانی با این جوایز، تاریخ هفتادمین دوره این جشنواره را دو هفته عقب کشیدند.

اما بنا بر اعلام مسئولان جشنواره فیلم برلین، هفتاد و یکمین دوره این رویداد سینمایی با بازگشت به تاریخ اصلی خود از تاریخ ۱۱ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد و این به آن معناست که اسکار ۲۰۲۱ نیز در تاریخ اصلی خود یعنی ۲۸ فوریه برگزار می‌شود.

هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۲۰ فوریه تا اول مارس (۱ تا۱۱ اسفند) برگزار می‌شود و این اولین سال حضور «کارلو شاتریان» به عنوان دبیر جشنواره برلین است که جایگزین «دیتر کاسلیک» دبیر باسابقه این جشنواره شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل