بازدید 34797
هزار و هشتصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تجمع مردم مشهد در حمایت از «مهدی ترابی»/کنایه‎‌های علم‌الهدی به بازرگان/توصیه عطریانفر به قالیباف برای انتخابات/تحلیل فعال اصولگرا از حضور جلیلی در انتخابات/زنی که می‌توانست نخستین رئیس جمهور زن ایران باشد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:امیر عبداللهیان برای فلسطین پیشنهاد رفراندوم داد/ظریف: ایرانیان هرگز تسلیم زورگویی نخواهند شد/تجمع تعدادی از دانشجویان مقابل سفارت انگلیس و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 01 November 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ترامپ: ملانیا برای مرگم اشکی نخواهد ریخت!

رئیس جمهور آمریکا در جمع خصوصی جمهوری‌خواهان در واشنگتن گفت: اگر مانند «استیو اسکالیس» مورد تیراندازی قرار می‌گرفت، ملانیا یک قطره اشک هم برایش نمی‌ریخت! او این جمله را در «هتل ترامپ» واشنگتن و در جمع افرادی که برای انتخاباتش پول می‌دادند گفت و تاکید کرد وقتی به بیمارستان برای ملاقات نماینده جمهوری خواه که در ژوئن ۲۰۱۷ در تمرین بیسبال مورد تیراندازی قرار گرفت، رفت؛ زن استیو گریه کرد، اما ملانیا در چنین وضعی اگر قرار بگیرد، اشکی نخواهد ریخت. وی همچنین افزود توصیه نمی‌شود برای کاهش وزن از روش تیرخوردن استفاده شود! کاربران ضمن تمسخر موضوع روی این نکته تاکید کردند که حتما ملانیا او را دوست ندارد و عشقی میان آن‌ها وجود ندارد و داستان ملانیا و نخست وزیر کانادا در اجلاس جی ۸ را به میان کشیدند و ... .

تکلیف رجل سیاسی باید در قانون مشخص شود

کواکبیان نماینده تهران در مجلس: شورای نگهبان هیچ گاه نامزدی زنان برای انتخابات ریاست جمهوری را منع نکرده است. چهل سال است که تعریف مصداقی و دقیقی از رجل سیاسی نداریم. در آخرین تحقیقاتم به این نتیجه رسیده‌ام که واژه رجال در قرآن الزاما به مردان اطلاق نمی‌شود و زن سیاسی را نیز در بر می‌گیرد. ️مجلس باید در قانون جامع انتخابات ابعاد واژه رجل سیاسی را دقیق مشخص کند. من معتقدم که نه تنها زن یا مرد بودن بلکه معیار‌های دقیقی در مورد سن و مدرک تحصیلی هم وجود ندارد. /ایسنا

توضیحات همسر حداد عادل درباره اظهارات جنجالی‌اش

طیبه ماهروزاده، استاد دانشگاه و همسر غلامعلی حداد عادل، با اشاره به صحبت‌هایش در برنامه زاویه شبکه چهار، توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد: در پی برداشت‌های نادرستی که از صحبت اینجانب در برنامه زاویه شبکه چهار در شامگاه چهارشنبه هشتم آبان نودوهشت در فضای مجازی منتشر شد توجه کاربران محترم را به نکات زیر جلب می‌کنم؛
۱ - تاسیس دبیرستان فرهنگ بعداز فراغت فریدالدین از دوره دبیرستان صورت گرفته و وی در این دبیرستان تحصیل نکرده است.
۲-اشاره به تحصیل وی صرفا به منظور بیان وضعیت نامطلوب رشته علوم انسانی در آن زمان بوده و این مطلب با دقت در صحبت اینجانب به روشنی قابل اثبات است.
۳-در برنامه به صراحت گفته شد که مدارس دولتی فرهنگ (که تعداد آن‌ها در حال حاضر در حدود یکصد مدرسه تخمین زده می‌شود و باعث توسعه علوم انسانی شده است) هیچ ارتباطی با موسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارد.
۴-اینجانب همواره یکی از آثار پربرکت وجود مقام معظم رهبری راهدایت وحمایت ایشان از طرح‌های مختلف علمی وفرهنگی می‌دانم وخداوند راسپاس می‌گویم که درحوزه علوم انسانی نیز رهنمود‌ها وهدایت ایشان در تاسیس موسسه فرهنگ (مخصوص علوم انسانی) به احیاء وگسترش علوم انسانی درایران انجامید.

مازنی: اعظم طالقانی می‌توانست نخستین رئیس جمهور زن ایران باشد

احمد مازنی نماینده تهران در توییتی در واکنش به درگذشت اعظم طالقانی، نوشت: «اعظم طالقانی را اخرین بار در همایش خانه احزاب دیدم، او می‌توانست نخستین رییس جمهور زن ایران باشد، اما با تفسیر سلیقه‌ای از اصل ۱۱۵این اتفاق رخ نداد و امروز جامعه‌ی ما یکی از نماد اصیل و مبارز برای احقاق حقوق بانوان را از دست داد. بنده درگذشت او را تسلیت می گویم و رضوان الهی برایش آرزومندم.»

تحلیل فعال اصولگرا از حضور جلیلی در انتخابات

ناصر ایمانی گفت: تصور می‌کنم اگر آقای جلیلی بخواهد نامزد مجلس بشود، مجموعه اصولگرایان او را همراهی نخواهند کرد. از سوی دیگر اصلا معلوم نیست که رأی بیاورد یا نه. در صورتی که رأی هم بیاورد و اکثریت مجلس آینده در اختیار اصولگرایان باشد، باز هم مشخص نیست که نمایندگان اصولگرا به جلیلی رأی بدهند و او را رئیس مجلس می‌کنند یا نه.

اظهارنظر جدید پیرهادی درباره حضور قالیباف در انتخابات

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با تأکید بر حضور و تأثیر قطعی قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم گفت که قالیباف احتمالا از حوزه انتخابیه تهران در انتخابت شرکت خواهد کرد. محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا درباره شکل و نحوه حضور جریان نواصول‌گرایی در انتخابات پیش روی مجلس و اینکه در صورت شکل نگرفتن توافق این جریان با شورای وحدت اصول‌گرا آیا لیست جداگانه‌ای خواهند داد، اظهار کرد: حضور قدرتمند جریان نواصولگرا و جمعیت پیشرفت و عدالت در انتخابات مجلس قطعی است، ما برای انتخابات مجلس برنامه داریم، چرا که برای خود مجلس و تقویت و اصلاح روند تقنین و نظارت کشور برنامه داریم. ما در انتخابات آتی، هم رویکرد‌های جدید و هم چهره‌های جدیدی را به جامعه معرفی خواهیم کرد.

وی افزود: البته تمام این فعالیت‌ها، در کنار کنش‌های انتخاباتی دیگر اضلاع جریان اصولگرا و در چارچوب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب رخ خواهد داد. تا این لحظه، برداشت ما این است که شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، قالب مناسبی برای فعالیت تمام اضلاع جریان انقلابی و اصولگرا است.

پیرهادی در مورد گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور قالیباف در سرلیستی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران و یا مشهد گفت: حضور یا عدم حضور آقای قالیباف در انتخابات مجلس، تابع مولفه‌های متعددی است، از جمله این که ایشان چهره‌ای ملی است و ممکن است شرایط به گونه‌ای پیش رود که از منظر نخبگان جریان انقلاب، حضور ایشان، ضرورت پیدا کند. وی بیان کرد: از سوی دیگر، تصمیم شخصی ایشان، حضور موثر در صحنه انتخابات مجلس و استفاده از ظرفیت سیاسی و اجتماعی خود برای ورود جوانان شایسته به مجلس است. برداشت شخصی من این است که در صورت نامزدی در انتخابات، ایشان از حوزه انتخابیه تهران به مجلس ورود کنند، اما این که تصمیم قطعی ایشان چیست، باید منتظر ماند و دید و نظر بنده گمانه‌زنی است و قطعی نیست.

توصیه عطریانفر به قالیباف برای انتخابات

عطریانفر: به نظر می‌رسد جنس کار و فعالیت آقای قالیباف با جنس کار مجلس سازگاری ندارد، به همین خاطر به ایشان توصیه می‌کنم در انتخابات مجلس شرکت نکند. حتی به خاطر شکست‌هایی که در سه دوره انتخابات ریاست جمهوری خورده است، پیشنهاد می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت نکند. آقای قالیباف باید این باور را در خود به وجود آورد تا در دولت اصولگرایی که بعد‌ها ممکن است تشکیل شود، به عنوان معاون اول یا وزیر کشور ظاهر شود. در چشم‌انداز پیش رو موقعیتی فراتر از این برای ایشان متصور نیستم. همچنین به علت حضور افراد با تجربه‌تر از آقای قالیباف در میان اصولگرایان، اگر او بخواهد لیستی جدا از لیست اصولگرایان ارائه کند به سرنوشت شکست خورده آقای احمدی‌نژاد دچار خواهد شد که توصیه می‌کنم هیچ گاه این مسیر را نیازماید.

کنایه‎‌های علم‌الهدی به بازرگان: از ترسش استعفا داد

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مردم دنیا دیدند جوانان ما دستان و چشمان جاسوس‌های آمریکایی را بستند و چندین ماه نگه داشتند و آمریکا قدرت هیچ تکانی را نداشت. از آن روز تا امروز چهل سال می‌گذرد و در این چهل سال بیش از چهل بار و چهارصد بار آمریکا توطئه کرده و فتنه‌های سرسختانه در داخل کشور به وجود آورده از حارج تهدید کرده، اما در هر توطئه‌ای که علیه ما داشت شکست خورد و بیشتر آبرویش رفت. وی ادامه داد: آن روز اقمار آمریکا به او اطمینان داشتند و امروز آن‌ها بی‌اعتماد شدند. آن زمان اراده آمریکا غالب بود و امروز اراده کشور‌ها غالب است؛ نمونه آن جریان جنگ یمن و حکومت سعودی است. آمریکا اراده کرد یمن نابود شود، اما سعودی در حال نابود شدن است. امروز در دنیا کشوری پیدا نمی‌کنید که پرچم آمریکا را آتش نزنند. امروز شخصیت‌های سیاسی آمریکا در هیچ سرزمینی قدم نمی‌گذارند مگر اینکه با انزجار مردم روبه رو شوند.

وی افزود: آن روز دولت انقلابی ما از ترسش استعفا داد، اما آمریکا امروز به این وضع دچار شده است. البته فقط بحث آمریکا نیست بلکه همه دشمنان ما است و هوادران داخلی آن‌ها که فکر می‌کنند با هواداری به جایی می‌رسند، در حال شکست خوردن هستند. بخش عمده عامل این فلاکت اختلال در درک ایران بود. ایران را درک نکردند؛ از خود اسلام و دین درک درستی نداشتند. قرآن برایش با انجیل تحریف شده یکی بود. مدرنیته آمد سفره مسیحیت را جمع کرد و فکر کرد می‌تواند سفره اسلام را جمع کند.

تجمع مردم مشهد در حمایت از «مهدی ترابی»

مردم انقلابی مشهد پس از نماز جمعه در تجمعی، حمایت خود را از بازیکن انقلابی فوتبال که راه نجات کشور را اطاعت رهبری اعلام کرده بود، حمایت کردند. شادی بعد از گل هفته گذشته مهدی ترابی حاشیه‌هایی را ایجاد و ضد انقلاب را تا به جایی عصبانی کرد که اتهامات واهی را به این بازیکن نسبت دادند، حتی تا چند روز بعد از مسابقه فوتبال حرکت ترابی نقل محافل ورزشی و غیر ورزشی بود. مهدی ترابی بعد از گلزنی پیراهنی را نشان داد که بر اساس آن تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری بود مورد تأیید و تشویق شخصیت‌های بسیاری قرار گرفت و مردم انقلابی مشهد نیز این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در تجمعی حمایت خود در خروجی باب الجواد حرم مطهر از این حرکت بازیکن فوتبال تقدیر و تشکر کردند. علی سهیلی که یکی از تجمع کنندگان حمایتی بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: یک وظیفه و کارکرد نماز جمعه این است مومنان دور یک دیگر جمع شوند تا با هم تعامل و تصمیم گیری صحیح داشته باشند. وی افزود: آمدیم از یک معروف مهم که ورزشکاری آن را انجام داد و حرفی زد که در حقیقت خیلی از کارگزاران اگر درک کرده بودند وضع ما این نبود حمایت کنیم.

تجمع تعدادی از دانشجویان مقابل سفارت انگلیس

جمعی از دانشجویان دقایقی پیش در اعتراض به سیاست‌های خصمانه انگلستان در مسئله فلسطین و به مناسبت سالروز امضای بیانیه بالفور تجمع کردند؛ بنابراین گزارش، این تجمع در مقابل سفارت انگلیس در تهران برگزار شد و دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته و پلاکارد‌هایی اعتراض خود را به سیاست‌های انگلستان در مسأله فلسطین نشان دادند.

ظریف: ایرانیان هرگز تسلیم زورگویی نخواهند شد

محمدجواد ظریف در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا نوشت: ایرانیان هرگز تسلیم زورگویی نخواهند شد. وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: اِعمال تروریسم اقتصادی بر کارکنان بخش ساختمان ایران، تنها نمایانگر ناکامی حداکثری سیاست فشار حداکثری است. ایالات متحده حتی اگر هر مرد، زن یا کودک ایرانی را تحریم کند، ایرانیان هرگز تسلیم زورگویی نخواهند شد. ایالات متحده به جای گرفتار کردن بیشتر خود، باید از سیاست‌های شکست خورده‌اش دست بکشد و به برجام برگردد.

امیرعبداللهیان برای فلسطین پیشنهاد رفراندوم داد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: راه حل دموکراتیک فلسطین، برگزاری رفراندوم میان مردمان اصیل شامل مسیحیان، مسلمانان و یهودیان است. به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «در تهران به تماشای نمایش هفت کودک یهودی نشستم. این اثر با نگاهی بدیع، جنایات در فلسطین را از زبان نسل‌های صهیونیست تبیین می‌کند. گروه تئاتری جوان، خلاق و با انگیزه آن را رقم زده‌اند. راه حل دموکراتیک فلسطین، برگزاری رفراندوم میان مردمان اصیل شامل مسیحیان، مسلمانان و یهودیان است.»

آیت‌الله طبرسی: قادر به اقامه نماز جمعه نیستم

آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری امروز از مسئولیتش رسما استعفا داد. متن استعفای وی که به علت بیماری قادر به اقامه نماز جمعه نبود توسط حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری قرائت شد. در بخشی از متن استعفای ایشان آمده است: با سلام بی‌پایان به روح ملکوتی بنیان‌گذار عظیم شان جمهوری اسلامی ایران و آرزوی علوی علو درجات برای آن ذخیر الهی و تمامی شهدا و اعتلای کلمه حق و امید به اینکه از دعای خیر آن مراد فرزانه بهره‌مند باشم برای رد امانت نمایندگی، ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری از رهبر معظم انقلاب اسلامی کسب اجازه می‌نمایم در صورت صلاح دید اینجانب را از ادامه خدمات معاف فرمایید.

فلاحت‌پیشه: خروج از NPT در دستور کار ایران نیست

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در پاسخ به این که از آنجایی که کمالوندی در نشست خبری خود در اعلام جزئیات گام سوم اعلام کرد، اقدامات فنی ما در بحث کاهش تعهدات برجامی رو به اتمام است، حال آیا امکان دارد به سمت کاهش تعهدات سیاسی برجام ازجمله خروج از NPT برویم، گفت: خروج از NPT که در دستور کار جمهوری اسلامی ایران نیست و سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران این نیست که خودش را از دست‌آورد‌هایی که تاکنون در بحث فناوری داشته خلع سلاح کند. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: علی‌رغم همه بی‌میلی‌های صورت گرفته، جمهوری اسلامی ایران در رابطه با آژانس کارنامه روشنی دارد و آمریکایی‌ها نتوانستند محمل قانونی لازم را پیدا کنند و پرونده ایران را دوباره ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد و از شورای حکام به شورای امنیت منتقل کند؛ بنابراین خروج از NPT در دستور کار جمهوری اسلامی ایران نیست و به صلاح کشور هم نیست در چنین شرایطی این موضوع مطرح شود.

باشگاه پرسپولیس: تماشاگران نمی‌دانستند والده خطیبی مادر دو شهید است

باشگاه پرسپولیس در پی برخی اتفاقات بازی روز گذشته با ماشین‌سازی و برخی مسائل مطرح شده اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون نیز ایمان داریم تماشاگرانی که علیه آقای خطیبی شعار‌هایی سر دادند هرگز نمی‌دانستند که والده ایشان مادر دو شهید والامقام هستند. حفظ حرمت‌ها و ارزش‌های والای نظام و شهدای گرانقدر نه تنها مورد تاکید باشگاه پرسپولیس است که در جامعه نیز نهادینه شده و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای گرانقدر همواره مورد احترام مردم شهیدپرور ایران بوده و متعلق به رنگ‌ها در فوتبال نیز نیست. باشگاه، تیم، هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس هم همواره در این زمینه‌ها پیش قدم بوده و اقدامات زیادی در راستای تکریم شهدا و قدردانی از خانواده‌های گرانقدرشان انجام داده و همچنین بسیاری از بازیکنان تیم پرسپولیس نیز خودجوش و با عشق به شهدای گرانقدر نسبت به گرامی داشتن یاد و خاطره آن‌ها و راه و هدف مقدس‌شان با پوشیدن لباس منقش به تصویر این شهدای والامقام اقدام کرده‌اند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

پیروانی: در رختکن پرسپولیس درگیری رخ نداده

شب گذشته و پس از تساوی تیم پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و در پی پنالتی که علی علیپور از دست داد، شایعات زیادی مبنی بر درگیری لفظی بین برخی از بازیکنان و پرسپولیس و حتی مربیان این تیم با بازیکنان پرسپولیس به راه افتاد که این مسئله باعث شد تا عنوان شود که برخی از بازیکنان به دلیل همین مسائل در جشن قهرمانی سوپرجام شرکت نکردند. این شایعات که از شب گذشته به راه افتاده حالا با واکنش مدیر تیم پرسپولیس روبه‌رو شده است. افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی کوتاه با فارس، در واکنش به شایعات به راه افتاده در خصوص درگیری‌های لفظی و اینکه گفته می‌شود برخی‌ها در رختکن فریاد زده‌اند، گفت: به خود خدا قسم و اگر خدا را قبول دارید در رختکن ما شب گذشته نه درگیری رخ داد و نه کسی بر سر کسی دیگر فریاد زد. در رختکن نه لفظی و نه به شکل دیگری، هیچ درگیری بین کسی رخ نداد. وی ادامه داد: در رختکن هیچ تنش یا فریادی بین بازیکنان با هم و یا حتی بین مربیان با بازیکنان به وجود نیامد و هیچ کسی سر کسی دیگر فریاد نزد. لطفا آرامش پرسپولیس را با چنین شایعاتی بهم نزنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۰۴
امروز آماری منتسب به مرکز آمار ایران منتشر شد مبنی براینکه نودوشش درصد از کارکنان دولت زیر مدرک دکترا هستند (که تازه از اون چهار درصد دکترا هم اغلب بدلایل مختلفی دکترای افتخاری یا خریدنی دریافت کرده اند!)
و جالبتر از همه اینکه کم سوادترین وزارتخانه‌ها متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت اقتصاد ایران است!
و شاید بی ربط نباشد به عملکرد فوق العاده محشر این دو وزارتخانه‌ در این سال‌ها!!!

پ.ن : ای کاش خبرگزاری وزین تابناک مخاطبانش را محرم میدانست و علت عدم انتشار بسته ویژه خبری هشتم آبانماه که در این چندسال اخیر هرگز مشاهده نشده بود و نیز علت دردسترس نبودن سایت درهمان شب را اطلاع‌رسانی می کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
اتفاقا یکی از این دکترای یه شبه رو خودم میشناسم البته تو مجلسه چند ساله نماینده رشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
فردا صبحش منتشر کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چیه باز. از صبح نشسته بودی کامنت نوشتن که آنشب رو دستت موند
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
جناب ترابی خیلی جرات داری وارد این وادی شدی همه اونایی که بهت بد و بیراه گفتن حسود و کینه ای هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
نه خیلی شما خبرها رو میخوونی وبراساس خبرها کامنت میذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
یعنی اگر والده ی آقای خطیبی مادر شهید نبودند، فرقی می کرد؟ فحاشی اشکالی نداشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
یه سیکل سابق می ارزه به هزارتا دکتر الآن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
خاله زنک بازی رو به ورزشگاه هم که کشوندید فقط مونده رئیس جمهور مون هم یه زن بشه در کل تاریخ سیصد ساله امریکا هیچ وقت هیچ زن و سیاه پوستی غیراز اوباما انتخاب نشده و حتی خود مردم امریکا هم به پیر زیباوی مثل هیلاری کلینتون اعتماد نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
اداره مالیات با پزشکان یه تفاهم نامه داره که 70 درصد درآمدشونو به عنوان هزینه در نظر بگیره و معاف از مالیات. باید اون مسئول مالیاتیو دادگاهی کرد.
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
خان محمد علی مستمری می گیری از جای بابت این تراوشات ذهنی که هرشب کامنت اولم هستی.به ما هم بگو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
یه دندونپزشک دهه هفتادی ماهی 80 میلیون درآمد داره. راستی چرا دندانپزشکی هیچ نرخی نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
خان محمدعلی آقا یعنی شما می فرمایی که اگه همه کارکنان دولت دکتر می بودند الآن ما همانند زمان کوروش و داریوش ابرقدرتی جهانی بودیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
همراه خانواده بیننده یکی از ماندگار ترین و بهترین قسمتهای سریال یوسف پیامبر هستیم انشاءالله که هیچ کینه و کدورت و نقرتی در بین اعضای خانواده ها وجود نداشته و به یومن این روزها همه با هم آشتی کنن
خداوند متعال اجر کسانی که تقوا داشته باشند و صبر پیشه کنند را به آنان صدهابرابر بیشتر اعطا خواهد کرد خداوندا خودت آخر و عاقبت همه مان را خنم به خیر بفرما
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
با سلام
خدمت اقای خان محمدعلی آقا
ضمن اینکه بنده هم مثل جناب عالی از مدرک دزدی بیزارم و باور دارم که مقدار قابل توجهی از مدارک مسوولان جز کاغذ پاره ای غصبی نیست بخصوص اون های که بعد از انقلاب و با وجود داشتن پستهای مدیریتی توانستند مدارک بالای دانشگاهی اخذ کنند جای بسی تامل است که چطور یک مدیر می تواند در حالیکه اشراف و احاطه در حوزه مدیریتی داشته همزمان فرصت اجازه ورود دود چراغ را هم داشته واقعا که مافوق انسانی عمل کرده‌اند. اما معروض میدارم تعداد بسیاری از پستهای مدیریتی ارشد و وزارتی مناصب سیاسی در خیلی از کشورهای جهانند یعنی در صورت داشتن مدارک تحصیلی معتبر نیز شاید در پستی قرار گیرند که هیچ ارتباطی با مدارک تحصیلی شان نداشته باشند و این به لحاظ آنچه که در بالا عرض کردم است مثلا آقای عرفات مهندس برق یا آقای ترامپ فوق لیسانس اقتصاد و یا آقای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
درود بر همه شهدای ایران اسلامی و خانواده انها
اما رسول خطیبی نباید تماشاگران را با کارهای خارج از عرف و حاشیه ای اش تهییج میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
پس خان محمد علی آقا لایک و مثبت گرفتن هم بلده و ما نمیدونستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
احسنت سروش جان خیلی شهامت میخواد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
تو را باید بابت این انتقادهای سیاسی به ستون یا چراغ برق بست و شلاق زد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
مشکل رجل سیاسی چه تو ایران و چه آمریکا و چه تو روسیه و همه کشورهای دموکراتیک پابرجاست همه مردم میخوان رئیس جمهور بشن و خودشون رو شایسته میدونن ولی امکانش فراهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
فیلترشکن آمریکایی جون اینجا همه مشغول همون کاری هستن که گفتی منظورت کدوممونه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
بنده به عنوان یک فروشنده زحمتکش مدارک دانشگاهی با بیش از ده سال سابقه باید بگویم نظری ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
باز تو دوباره برای خودت کامنت فدایت شوم گذاشتی
کامنت 23:35 کار خودته
چرا فکر میکنی بقیه متوجه نمی شوند
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
خان جان مدرک داشتن و نداشتن ،تقلبی یا واقعی مطرح نبود ونیست ،همه اشان مکتبی تشریف دارند و یا خود را مکتبی نشان می دهند را فراموش کردی!
خیلی باحاله که از بس پرسپولیس در این چند ساله جام گرفته دیروز بعد از اینکه نهاد بین المللی CAS پرسپولیس رو قهرمان سوپرجام ایران اعلام کرد هیچکس حوصله و اشتیاق بالا بردن جام رو نداشت حالا اگه استقلال بود ورزشگاه رو پر می کردن بخاطر اینکه سوپرجام رو ببرن بالای سرشون همون طوری که بعد از برد امروز مقابل ترکتور تابناک با علامت تعجب تیتر زده استقلال به چهار امتیازی صدر رسید!
خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
دادگاه بین المللی CAS
Amir
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
جام های اسنپی با پیک موتوری میارن ارزشی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چرا اون همه نماینده مجلس داریم اون وقت بازیکن فوتبال جناب ترابی از مشکلات ملت بگویداز مشکلات
مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
شما جام واقعی را فقط لمس کردید و هنوز شاید یک قرن دیگر هم به آن نرسید جامی که پاس و استقلال۳بار به آن رسیده اند
امیر
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
عجب عقده ای کردی که استقلال امروز برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
اقا ما انقد قهرمان شدیم دیگه جدذابیتی واسمون نداره دلمون سوخته واسه تراکتورسازی و استقلال و بقیه تیم ها حداقل ارزو به دل نمونن پرسپولیس اگه امسال دست پایین تر هم سقوط کنه مهم نیست البته دربی برگشت رو هم باید ببره تا تعداد کل بردهامون با استقلال در دربی برابر بشه همین و بس
سیروان کردستان
| Germany |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
تیم حکومتی پرسپولیس ننگ فوتبال جوانمردانه است
طبق دستور اسلام زن نمی تواند رییس اداره کننده یک جامعه باشد و حرام است
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
حرف حرف اقای مازنی ایشان بزرگ و تاج سر ماهستن و قطعا با هوش و درایتی که دارن اینده خوبی را برا جوانان و مردم تین سزمین حواهند گرفت زنده باد مازنی که هنوز حرف میزند به کمانم داریم منقرض میشویم خدا بخیر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
یکی نیست به این مازنی بگه گیریم اعظم طالقانی شد رییس‌جمهور آیا تا حالا سابقه اداره کردن یه روستا رو داره که حالا تو آرزو میکنی کاش رییس جمهور شده بود.
این اصلاح طلب ها فقط حرف های عوام پسند میزنن رای جمع کنن همین و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
از کی تا حالا شما مفسر اسلام شدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
آره خب زن فقط میتواند رئیس جمهور بزاید؟ نه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
با مدرک مستدل حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
مستدل ان این است که شما هنوز از دین و قوانینش سر در نمی اوری
خطاب به پرچم امریکا
تابناک الان که اینها را برای مینویسم از بالکن خانه همسایه بوی کباب و ذغال می آید لطفا به هموطنان بی رحم و مروت بفرمایید اینقدر بنده شکم نبتاشید و این دود و دم ها را ببرید در خانه تا خدای نکرده باعث ناراحتی بچه ها نشوید مبادا دود کباب شما دودی از دل بچه ها و فقرا بلند کند هر چند ایرانی جماعت این حرف ها حالیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
فیلم توبه نسوح و نقش لطفعلی خان با بازی ماندگار مرحوم فرج الله سلحشور یکی از آثاریه که به همه کسانیکه بوی کبابشان را در محله شان در این اوضاع و احوال اقتصادی می پیچانند توصیه میشود برای دیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
دود ودم بی خودیس دادا گوشت یخی اس ودنبه یه وقته میبینی خر داغ کردن شما فکر میکنی کبابس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
البته توبه نصوح درسته و فیلم جالبی هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
اصولگرایان که مملکت را به این روز کشاندند که شما و خانواده ات نتوانی کباب بخوری ؛ به همسایه بدبخت چه ؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
۱۳:۰۱
همین حرفی که میزنی اوج مسئولیت پذیری امثال شما رو نشون میده
ایرانی ها مردمان بافرهنگی هستند با پنبه سر می برند و با خنده جیب می زنند
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
اگر می خواهی در مورد مردم هر کشوری تحقیق کنی وقضاوت اول باید در مورد مسئولان آنها تحقیق کنی وقضاوت
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
تهرانی ها هم تنها مردمانی هستند که می توانند در یک بازی هم بگن یا علی مدد و هم به یک مادر شهید توهین کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
۲۲:۴۳
فحاشی به مادر آقای خطیبی حتی اگه مادر شهید هم نبودن زشت و غیر انسانیه اونم از مردمی که ادعای فرهنگ و تمدنشون میشه فقط کافیه طرف به مادر خودش فکر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
فوتبال ایران از دسته یک تا لیگ برترش همش فحشه
من خودم بیشتر از چشم لیدرهای باشگاه ها می بینم که هیچ کنترلی ندارند
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
وقتی برخی آقایان تریبون به دست پشت تریبونهاشون فحاشی میکنن مردم هم یادمیگرن
اقای عبداللهیان در مورد فرمایش شما باید ضرب المثل را از ته ان خواند.الدار ثم الجار!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
چطوره یک رفراندوم برای خودمان تجویز کنید!
البته بعضی ها دنبال تحریف در اسلام هستند مانند تحریفی که در مسیحیت کردن و حتی به ظاهر ان هم رحم نکردن و بزرگان دین مسیحیت را برهنه کردن در مجسمه و عکس ها که بگویند باید این چنین بود
اقای ظریف شما حرف های چند پهلو نزنین و روراست باشید با مردم
ترابی تا چند وقت دیگه میشه مدیر شبکه ورزش ؟ علی برکت الله
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
خیلی بهتون فشار امده، شماها در زمینه فرهنگی
جامعه فعالیت می کنید کنسرت ورزشگاه ها و... جناب ترابی در زمینه معیشتی ، جا برای همه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چرا فشار دلواپس عزیز ، مگه جناب فروغی به غیر مسیول بسبج صدا و سیما و ژن خوب داشنن کارنامه دیگری داسته ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
احتمالا اون بازیکن استقلال هم برای نمایندگی مجلس یا شورای شهر اقدام کنه معتدل جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
فروغی یک مدبریت ایجاد کرد که باعث شد شبکه سه با نواوری های جدید بیننده هاش بیشتر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
ترابی اول باید روش دویدن خود را اصلاح کند بعد از رهبری هزینه کند ،
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
کشورپرشده ازآدمهای چاپلوس
واگرکسی هم حرف دلش رابزند
باورنمیکنیم، میگوییم داردچاپلوسی میکند
کاری ندارم آقای طارمی ازکدام دسته آدمهاست
اقای علم الهدی بدانند یا ندانند امریکا هر انچه خواسته در منطقه کرده و حقیر چند روز قبل که در عتبات نایب الزیاره هموطنان عزیزم بودم دلم از اینهمه رنج و عقب ماندگی مردم عراق در کربلا و سامرا و نجف و کوفه بدرد امد ! جزو سه کشور اول دنیا در منابع نفت و گاز باشی و جاده هایت انطور باشد ! فقر از سر و روی خانه ات ببارد؟وقتی شهرهای عراق را با ان رودخانه های عظیم و پر اب با مکه و مدینه و جده عربستان مقایسه میکنم یا با بیابانهای بی اب و علف در دبی و ابوظبی، به این نتیجه میرسم که خواسته امریکا و دوستان اروپاییش در عقب نگهداشتن برخی کشورهای نفتی برای مفت نگه داشتن قیمت نفت بخوبی در حال اجراست و چه بسا ارزوی امریکا این باشد که عربستان و امارات نیز مثل عراق و یمن و سوریه به ویرانه ای تبدیل گردد !!! الله و اعلم و لا علم الهدی!!!
پاسخ ها
وحید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چقدر نظر پخته و سنجیده‌ای بود دوست عزیز. اون جمله آخرشم که عالی بود. امیدوارم علم‌الهدی این کامنت رو بخونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
البته یکی از دلایل عقب ماندگی کشور عراق بعد از دیکتاتوری صدام حضور آمریکا در آنجاست.آمریکا فقط دنبال چپاول منابع نفتی عراق است طوری که در کردستان سوریه عمل کرد و هرچند مردم آنجا بر پرچم نحس آمریکا بوسه زدند ولی آنها را در برابر ماشین جنگی اردوغان تنها گذاشت و فقط چاه های نفتی آنجارا حفظ کرد.
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
تابناک
باید این کامنت را اول می گذاشتی بجای کامنت جناب خودشیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
پس این ماشین های لاکچری را چجوری تهیه کرده اند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
ما هم دیدیم کشورهایی نظیر مصر یا ارژانتین که همه نوع بله قربان گویی امریکا اجرا کردن ولی در دور خودشان دارند می چرخند و یا مکزیک
دوست عزیز شما بهتر است اول ببینی مردم ان ملت با ملت های دیگر چگونه فکر و تعمل می کنند بعد در مورد کشورهای خارجی در داخل ان کشور جستجو کنید!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
هم امریکا دخالت بیجا میکنه هم فساد و بروکراسی در این گونه کشورها که متاسفانه خود ما هم جزوشون هستیم زیاده و مردم اگه میخوان با فساد مبارزه کنن باید صداقت رو که تاکید اسلام هم هست سرلوحه کار بذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
زیارت قبول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
به علت یک اقدام خام و خودسرانه ملت ایران در تنگنا قراردارند. البته که برای آقایان و آقازاده هایشان و ژنهای خوبشان مفید به فایده بوده است
محبوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
اقای ناشناس اینها که شما می گویید و امریکا را مقصر می دانید نه دوست عزیز اینطور نیست مگر مسولان عراق را امریکا سر کار گذاشته است این مشکل خود حاکمان است وقتی در کشوری با انسان های فرهییخته و ازادیخواه میدان ندهند و از صحنه خارج کنند همین است که می بینید در کشور هایی مانندعراق و امثال ان مسولان چنان به ریاست چسبیدند که انگار ارث پدرشان است خوب الان ما 40 سال است با امریکا و غرب در ستیز هستیم ایا به نظر شما ما چقدر توانستیم امریکا را شکست دهیم اقای محترم اینهمه در کشور اختلاس و دزدی و رانتخواری هست و به خاطر منافع شخصی محیط زیست و منابع طبیعی را از بین بردند این امریکا اینها گفته بود و اینهایی که این بلا را سر کشور اوردند افرادی نماز و خوان و پیشانی شان ثینه بسته بود امریکا به ما دیکته کرده است که منابع کشور را در منطه به حراج گذاشت ما مردم خودمان مقصر هستیم چون ساده لوح و زود باور می باشیم و هر کس شعار خوب می دهد زود فریب می خوریم در کشور چه کسانی مردم را با درجات مختلف تقسم کردند و به نام خصوصی سازی کشور را غارت کردند کار ما به مثلی شبیه است که می گویند عروس رقص کردن بلد نیست می گوید اتاق کج است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
من دیروز حرم امام رضا (ع) بودم موقع خطبه های این آقا صدای بلندگوها اینقدر بلند و آزار دهنده بود که از حرم فرار کردم.
الیاس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
استاد موضوع نفت و گاز نیست موضوع شایستگی مسئولین و عدم فسادشان است ونزوئلا بزرگترین دارنده نفت جهان است اما وضعش اونطوریه حالا کره جنوبی ,ژاپن ،تایوان چین و ... رو ببینید بدون نفت و گاز و .. به کجاها رسیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
۱۲:۰۱
دخالت بیجای امریکا هم شرطه چرا باید امریکا برای ونزوئلا نسخه بپیچه
سلام.شیره جان مردم را با تورم دارید می کشید.پدر یک پدر و مادر در می آید تا بتواند دختری را روانه خانه بخت کند ویا پسری را سروسامان دهد.اینچنین زندگی را برمردم تلخ وزهر ومار کردید وتازه یقه را تا دکمه آخر می بندید و به فقر ونداری وفلاکت مردم می خندید.
ترامپ تو نوکری بیش نیست اخر کارشون یهودیا باهات تموم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
شعارهای صد تا یه غاز بی ارزش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
خب تو هم جملات صد من صد غاز با ارزشت رو بگو
باید فرهنگ کار و تلاش تو کشور نهادینه شه
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
شما راحت می خوری ومی خوابی فکر می کنی همه مردم مثل خودت هستند.بعضی از بچه ها گاهی تا 1 ماه پدرشون رونمی بینن.به خاطر اینکه ساعت 12 شب میاد وساعت 5 صبح دوباره می رود سرکار.دیگه چقدر مگر یک نفر می تواند کار کند.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
تو کشوری که خودی و غیر خودی درست شده چیزی به نام فرهنگ معنی ندارد.
جلال
| Australia |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
بنده خدا منظورش کار کردن تمام اقشار جامعه است نه کار کردن عده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
البته ترجیحافرهنگ و آموزش ، مدیران و مسولان را باید به کار و تلاش و دلسوزی و انصاف و صداقت و سلامت رفتار و امانتداری باید بالا برد
ان خانم گرانقدر توضیحاتی دادند که کافی نبود و منابع مالی مدرسه و زمین را شفاف سازی نکرد
همسر گرامی حداد واقعا کاراتون برای خودتون پربرکت بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
برات زندان میسازه ها اگر احساس کنه نیاز داشته باشی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
همسر حداد توضیح ندادند که احداث مدرسه غیرانتفاعی ایشان چه ربطی به فرمایشات مقام
معظم رهبری داشته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
یاد جمله " ایشان از خانواده شهید پرور امریکا است افتادم
از کلمات قصار حداد عادل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
پسرش نتونسته ریاضی بخونه ؛ براش مدرسه زدن علوم انسانی خونده و شده مدیر مملکت و عضو هیئت مدیره 9 شرکت !!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
همسر حداد عادل باید توضییح دهند که فرمایشات ایشان چه ربطی به رهبری داشت ؟ چرا برای توجیه عملکرد و سیاست های خود همیشه سنگر سیاسی میسازید تا از انتقاد عملکرد خود مصون باشید . این روش تا کی ادامه میابد ؟
من نیز پیام انقلاب شما مردم عراق را شنیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
شما بیخود کردی برو قرصاتو بخور دیر وقته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
بیداری اسلامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
ناشناس 2202

قدرت شنیدن صداهای مخالف رو ندارین .
آقای عطریانفر میشه بگی احمدی نژاد کی شکست خورد ؟ازکی شکست خورد؟
درضمن کاش چندتا شکست خورده دیگه مثل احمدی نژاد داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
کارگزاران مدتهاست یک تشکل ورشکسته است
صداقتتون مردم را کشته!!!
درود بر ترابی
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
آبی آبی آبی. ....ترابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
هر کسی می تونه اعتقاد خودش رو داشته باشه و عقیده همه محترمه ...
متاسفانه یه عده که دنبال پست و مقام هستند دنبال سو استفاده کردن از نام رهبری هستند ، در کنار حمایت از رهبری فرهنگ کار و تلاش باید جای تملق و چاپلوسی رو بگیره تا کشور نجات پیدا کنه
جپاب علم الهدی
صحبت کردن پشت سر فردی که فوت کرده و امکان دفاع از خودش رو نداره چه حکمی در اسلام داره؟!
شما اون زمان کجا بودید؟! سوابق مبارزاتتون رو بصورت مستند و با مدرک منتشر کنید.
پاسخ ها
کچل خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
مگر غیر اینه که مرحوم بازرگان از ترسش واینکه لیبرال بود
وگرایش به امریکا داشت ومعتقد بود که نباید با شیطان بزرگ جنگید استعفا داد بفرموده امام خمینی تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود مرگ برامریکا وعلاقمندان به شیطان بزرگ لعنتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
شادروان بازرگان صادق ترین و درستکار ترین و فهیم ترین فرد سیاسی یک قرن اخیر ایران بود .هنوز هم تفکر آزادمنشانه اش در جامعه اثر بخش است..
آقاي علم الهدي ، به اسارت گرفتن ديپلماتهاي آمريكايي (جاسوسان) به گفته شما افتخار زيادي دارد ولي تبعات آن را هم براي ملت ايران ديده ايد ؟ ميلياردها دلار ثروت ملي كشورمان بابت اينگونه اقدامات توسط دولت آمريكا و دولت هاي ديگر مصادره شده ، پول هاي ملتي كه محتاج ماهي 4 دلار يارانه هستند و براي دريافت و عدم دريافت آن سالهاست با دولتهاي احمدي نژاد و روحاني مباحثه دارند . در دهه شصت ،اير باس ايران با 300 مسافر و خدمه توسط ارتش همين آمريكا سرنگون شد ، دو ناو ايراني غرق و چندين سكوي نفتي به آتش كشيده شد . يك سنت غرامت گرفتيم؟ متجاوز محكوم شد؟ مجبورش كرديم عذر خواهي كند؟ جنگي 8 ساله به كشورمان تحميل كردند كه بيش از هزار ميليارد دلار خسارت به كشور وارد شد و صدها هزار نفر شهيد شدند ، يك دلار غرامت گرفتيم ؟ صدام اظهار شرمندگي كرد ؟ بابت تحقيقات اتمي و ساختن موشك تحريم هاي وحشتناك به ما اعمال نمودند كه بهايش را ملت بيچاره ايران دادند و سودهاي چند هزار ميلياردي اش را رانت خواران تحريم بردند توليد ناخالص ملي ما باندازه يك ايالت از 52 ايالت آمريكا هم نيست !!! ملت ايران به چه افتخار كنند ؟ بازرگان استعفا داد چون مي دانست كه از اين دشمني ها چه چيزهايي بدست مي آوريم و چه چيزهايي از دست مي دهيم . ملت سر بي شام بگذارند و غذايشان را از سطل هاي آشغال تهيه كنند و دغدغه شان پوشك بچه و شير خشك باشد و عده معدودي سرخوش و سرمست با ميلياردها دلار اختلاس از بيت المال در كانادا و آمريكا و ..... مشغول عياشي هستند. بازرگان استعفا داد چون مي دانست به چه چاهي خواهيم افتاد . روحش شاد باد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
با این تحلیل علم الهدی . پس اگر آمریکا هنوز با مسولین‌ درگیر هست حق دارد ؟ یعنی از اول مسولین ایران سیلی به امریکا زدند . ؟ چرا مثل سیستم دیپلماسی نخواستند دیپلمات ها از کشور طی ۲۴ ساعت خارج شوند . ؟
جناب علم الهدی امروز از مرحوم بازرگان به خاطر استعفا اننقاد کرد ، این اقا تا از کسی انتقاد نکند روزش شب نمیشود ؟؟ اگر تولنستید ۶ ماه مانتد پدرم با ۳۵۰ هزار تومان حق بازنشستگی بیمه کشاورزی زندگی کتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
اگر تونستند 13 روز قیمت یک جنس را ثابت نگه دارند اونوقت حرف بزنند !!!!!!
خلستان ،، مترادف ایرانستان ؟،،،
همسر حداد بعلت بی تجربگی مکنونات فکریشان را آشکار کرد.متاسفم چنین افرادی سیاست گذار هستند .ایشان باید از مردم عذرخواهی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
بابا تجربه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
به خاطر اینکه خودشان و تفکرشان را برترین و بی نقص ترین می پندارند آشکارا سخن گفت و فکر کرد مردم برایش هورا خواهند کشید.
یعنی کسانی که در نماز جمعه مشهد شرکت کرده بودند کل مردم مشهد بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
مردم در کشور ما یعنی اقلیت ۴ درصدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
مردم از نظر مسولین یعنی عده قلیلی که همراه و همفکر آنانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
من دیروز حرم امام رضا (ع) بودم موقع خطبه های این آقا صدای بلندگوها اینقدر بلند و آزار دهنده بود که از حرم فرار کردم.
مشهدی
| Australia |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
به هیچ عنوان
مشهد 3.5 ملیون نفر جمعیت داره تعداد شرکت کنندگان کمتر از نیم درصد
واقعا باید به ملت عراق بخاطر مبارزه با فساد و بی عدالنی تبریک گفت و جالب اینکه هیچ یک از مسیولان عراقی و مراجع انها دا فتته گر خطاب نکردن ، مبارزه مردم عراق با فساد نشان از سرزندگی و امید انها به اینده دارد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
واقعا اغلب کسانی که به زیارت سالار شهیدان رفته اند از فقر و بیچارگی مردم عراق می گویند و بیشتر تاکید می کنند که ۱کیلومتر جاده خوب هم نداردبعد دور از وجدان است که بگوییم پول از سعودی گرفته اند و ...
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
مردم عراق در جنگ جنگ داخلی و خارجی . جنگ با ایران . جنگ تصرف کویت و سپس جنگ اول خلیج فارس حمله متفقین و سپس حمله دوم خلیج فارس و سقوط صدام . جنگ داعش . حالا هم جنگ بر سر قدرت . قدرتی که مسولین و احزاب حاضر به مصالحه بنفع ملت نیستند . عراق هم در حال تمرین دمکراسی هست . اما این تمرین و تجربه دمکراسی به قیمت جان مردم تمام میشود . حاضر به اصلاحات و تن به اصلاحات نمیدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
در عوض مسیولان ما آنان را فتنه گر خطاب کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
برای مردم عراق دلسوزی نکنید .نگاهی به استان های غقب مانده خودمان مانند کرمان-سیستان و بلوچستان-لرستان -کردستان-چهار محال و بختیاری- کهکیلویه وغیره بیندازید تا مفهوم را بیشتر درک کنید.
جناب علم الهدی ، بازرگان میدانست روزی با وجود تفکراتی در این کشور ۱۱ میلیون نفر جوان جویای کار و دم بخت که قید ازداوج را زده اند وجود خواهد داشت ، فرق او با مسئولان این بود که او نوکر مردم بود
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چرا؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
درود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
بدرود
:)
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
با خود آقای احمدی نژاد کاری ندارم چون تکلیف ایشون مشخص است.
ولی یارانش همه اش تو زندان اند ....از معاون ریس جمهور وزیر و ....
بازرگان خیلی بزرگتر وفهیم تر و اسلام شناس تر از آن است که بخواهند از او انتقاد کنند. لطفا حرمت آن تریبون را نگه دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
یعنی درجه علمی ایشان در حدی است که از انتقاد مصون گشته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا رحمت کنه مرحوم بازرگان را مردمی زیست و مردمی از دنیا رفت برخی مسئولان نمیتوانتد ادعای مردمی بودن کنند و برای مردم گرسنه نسخه بپبچند .
هیچ کدومتون در حد قالیباف نیستید فقط بلدید خوب صحبت کنید
پاسخ ها
ایرانی
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
شهداری تهران را آقای قالیباف با 50 یا 60 هزار ملیارد تومان بدهی تحوی دادند به نظر من هم هیچ کس در حدی نیست که بتواند چنین بدهی ای را به بار آورد
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
ورشکسته سیاسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
نگو !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
پول و پارتی و سیاست و قدرت نباید در یک جا جمع شوند . خطرناک میشود میدونستی ؟
چقدر بيانيه باشگاه پرسپوليس ضعيف و يكجانبه صادر شده
كه مروج بد اخلاقي است گويي فحش و ناسزا به مادران معمولي رواست ولي از فحاشي به مادر شهيد وجدان درد گرفته
اند بهتر بود كه بيانيه اَي جامع و مانع صادر ميكردند
باشگاه پرسپولیس: تماشاگران نمی دانستند والده خطیبی مادر دو شهید است !!!!!!!!
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس عذر بدتر از گناه !
اینطور که اعلامیه باشگاه پرسپولیس میگه تماشاچیان این تیم نمیدانستند که مادر بزرگوار جناب خطیبی مادر دو شهید سرافراز این ملت است و هر چه را که لایق خودشان بوده نثار ایشان کرده اند ! یعنی اگر احیاناً مادر جناب خطیبی مادر شهید نبودند این ناسزاها بجا بوده و از نظر مسئولین این باشگاه دارای اشکال نیست !
وقتی نالایق ها به کارهای خطیر گمارده می شوند نتیجه ای بهتر از این انتظار نیبست
ما شانس آوردیم که بازرگان استعفا داد وگرنه حالا ایران کشوری مثل عربستان بود و نوکر آمریکا. این قدر تاریخ را تحریف نکنید. بزنید منفیها را.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
تو اصلا جوجه سیاسی هم نیستی . آلان کشورهای دو اطراف ایران نوکر امریکا هستند ؟ بیخودی ذهن کاربران را فرافکنی نکن . قرار بر این هست سرنوشت ما ملت ایران توسط مسولین خود ایرانی باشد یعنی ایرانی که مثل ما حرف میزند . مثل ما ایرانیان به خود ایران اهمیت میدهد . تو چی میگی
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
کنار آمدن با آمریکا هزار بار شرف بر کنار آمدن چین و روسیه دارد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
باز هم معذرت . چون سطر دوم در مرورگرم نیامده بود . یعنی تقطیع شده بود . قسمت اول را دیدم . دوباره جستجو کردم متوجه شدم . منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
۲۳:۵۱
دلیلت چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
چند سالته ؟
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
آقای آمریکایی خودت فهمیدی چی گفتی. آیا کشورهای حاشیه خلیج فارس نوکر آمریکا نیستند؟ تشخیص این امر نیاز به سطح بالایی از هوش ندارد. مثل این که خیلی ناراحت میشی وقتی از اربابت انتقاد میشه.
ایکاش کلنه رجل سیاسی . یا همان کلمه عربی را سیاستمداران و حقوقدانان در اول انقلاب در قانون اساسی نمینوشتند که چهل سال گذشت هنوز تعریفی از این کلمه وجود ندارد و نمیتوانند انرا تعریف کنند . فقط برای اینکه بگویند که نام نویسی زنان در موقع ثبت نام در انتخابلت فقط وجود دارد ولی تایید نمیشود ؟
یهودیان اصیل دیگه چه صیغه ای است .یعنی کسی که صد سال در یک سرزمینی زندگی می کند هنوز از دید آقایون اصیل نیستند!!!!!؟راهکارهای من دراوردی و غیر عملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
میتونه شامل کسانی باشه که اجدادشون قبل از 1948 ساکن شدن من درآوردی اینه که یهودیان حتما باید یه کشور مستقل داشته باشن
علم الهدی . آمریکا قرار بود یمن را نابود کند ؟ (یعنی واقعا امریکا وقتی به عراق حمله کرد بعد از نابودی صدام کشور عراق را ترک کرد . ) یعنی برای نابودی یمن نمیشود با سه بمب اتم نابود شود ؟ چرا چنین تحلیل های سطحی از اتفاقات خاورمیانه به گوش میرسد . واقعا اگر قرار بود این کشور را نابود کنند چقدر کار میبرد . ؟ قرار این هست که تمام جریانات فکری و حزبی و گروهی یمن در سرنوشت خود سهیم باشند ایا این خواسته زیادی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
آیا هدف بمباران مردم یمن توسط سعودی اینه که همه مردم صرف نظر از جریانات فکریشون در حکومت سهیم باشن ؟ یعنی آمریکا چنین هدفی داره؟ چرا آمریکا برای خود سعودی فکری نمیکنه ؟ اگه چهارتا کلوب و کنسرت تو سعودی برگزار شده یعنی دموکراسی مدنظر شما برقرار شده؟ آمریکا قادر به استفاده از بمب اتم نیست چون دیگه شرایط مثل جنگ جهانی نیست و بهتره شمام جاده صاف کن اون نباشید راستی تعریف شما از دموکراسی و روابط بین الملل چیه؟
اقای علم الهدی
ضمن اینکه بفرمان که زمانیکه مهندس بازرگان بودند ایشان چیکاره بودند,زیرا ایشان منصوب حضرت امام بودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
اگر ده تا سیاستمدار مثل بازرگان داشتیم مشکل ایران حل بود و نیازی به این تنش های داخلی و خارجی هم نداشتیم . در گوگل نامه های بازرگان به مقامات ایران در اول انقلاب هست جستجو کنید خیلی هم مفید هست
***آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مردم دنیا دیدند جوانان ما دستان و چشمان جاسوس‌های آمریکایی را بستند و چندین ماه نگه داشتند و آمریکا قدرت هیچ تکانی را نداشت***

ایران بابت حمله به سفارت آمریکا مجبور به پرداخت میلیاردها دلار غرامت به آمریکا شد خسارت های سیاسی سنگین نیز که به وجهه کشور و مردم ایران وارد شد هنوز که هنوز است جبران نشده است.خوب است آقایان دست از شعارهای پوپولولیستی بردارند و وقتی پشت تریبون قرار می گیرند با آگاهی و علم و اطلاع سخن بگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
چه انتظاراتی داریا
بهرحال تقابل ایران امریکا برای همیشه ماندگاری ندارد . یعنی وقتی سیاست ها و اقتصاد و فرهنگ امریکا را هر روز به چالش میکشی ان کشور هم بیکار نمیماند .
امام جمعه ساری آیت‌الله ‌طبرسی: قادر به اقامه نماز جمعه نیستم
با درودفراوان به آقای طبرسی نماینده ولایت فقیه در استان و امام جمعه محترم ساری که با مواضع اصولی منطقی و معتدل شان باعث وحدت مردم استان بودند ضمن تاسف ازعدم ادامه نماز جمعه ساری بعلت کسالت آرزوی سلامتی و موفقیت وطول عمر برای این نماینده منطقی و وحدت گرا داریم
روزگارى مردم را تشويق به حمايت از بازرگان ميكرديد روزگارى ديگر او را تكفير كرديد وقتى كه به عنوان نماينده مردم تهران به مجلس راه يافت بايكوتش كرديد حالا هم كه بيش از ٢٥ سال است دستش از دنيا كوتاه شده آقاى علم الهدا آن مرحوم را كه امكان پاسخگويى ندارد مورد انتقاد قرار ميدهد
ما از امثال شما ياد گرفته ايم كه پشت سر مرده نبايد حرف بزنيد حالا شما اينطور برخورد ميكنيد !!؟؟
از بس که نوشتم خسته شدم ، لطفا ۶ ماه هیچ چیز از علم الهدی ننویسید و گزارش ندهید .
مثلا اگر سرمربی تیمی براد شهید نداشت طرفداران پیروزی می توانند فحش ناموسی سر دهند امان ازاین چاپلوسی و کج فهمی ها
این مملکت یکی مث قالیباف میخاد کع با برنامه اصلاح کنه نه با شعار
این مطلب تکراری با چه هدفی همیشه هست؟
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است .....
شعار ترابی روی لباسش، یک شعار سیاسی است و نباید در مستطیل سبز کار سیاسی کرد. امیدوارم که ارسال این صحنه ها توسط برخی به فیفا و رویدادهای مرتبط با آن، به جریمه شدن فوتبال ایران و این بازیکن منجر نشود.
اقای حداد عادل و همسرشون موسسه فرهنگی ایشان یکی از بالاترین ارقام بودجه در کشور رو بخودش اختصاص داده!!!؟؟؟؟ چرا ؟؟ رقمی که باید به مدارس دولتی و آموزش رایگان فرزندان این مرز و بوم اختصاص می یافت سر از جیب اینها در می آورد؟؟؟ مدعب العموم کجاست ؟؟

ضعف در مدارس دولتی بود مشکل را حل می کردید! گرچه مشکل منابع انسانی بنظر به محتوا بر می گردد که خیلیها تمایلی به شفافیت در خصوص تاریخ و اجتماع و سابقه ایران در گذشته ندارند و یا اگر دارند می خواهند انها را مطابق میل خود عنوان کنند و بچرخانند!!!؟؟؟

مایه تاسف است حضور و تفکر چنین افرادی در لایه تصمیم گیری ایران عزیز
اقاى علم الهدا ،أشغال سفارت امريكا ضربات بدى به كل ملت ايران در اين چهل سال زده
با اطلاعیه باشگاه پرسپولیش ظاهرا اگر مادر شهید نباشد فحاشی ایراد ندرد!!!!!
جناب علم‌الهدی با نظرات مشعشعشان بهتر است کاندیدای ریاست جمهوری شود.
چه جالب پس از این به بعد تنها در صورتی به والده ی بازیکن و کلا هر کسی که خوشمون نمیاد فحاشی میکنیم که مادر شهید نباشد...
یک استاد کار مکانیک بود ده سال پیش بلد نبود عیب های ساده ماشین رو بگیره انقدر تجربه کسب کرد از جیب مردم تا الان یکی از بهترین مکانیکاشده
بهتر است آقای علم الهدی و امثال ایشان فعلا حرفی نزنند
لطفاً جمع نبندید مردم مشهد
اگر طرفداران ایشان و مخالفان ایشان را میخواهید بشمارید، راهش این نیست
اظهارات همسر حدادعادل نشاندهنده حس ژن برتر در همه مسئولین ماست!
متاسفانه در کشور ما هرکس در هر مقام و منصب هرچی به دهانش می آید می گوید و بعد که مورد اعاراض قرار می گیرد می گوید سخنانم کامل پخش نشده یا سوء تعبیر شده و ...
آقای عطریانفر
به جای توصیه و نسخه پیچی برای قالیباف، فکری برای کشور بکنید.
این توصیه ها از روی دلسوزی نیست، نگران قدرت هستید.
احسنت به ترابی فهیم.
یعنی فحاشی به مادران غیر شهید مشکلی نداره که اگر میدانستند فوحش نمیدادن؟!
فقط کافیه فشار باندهای قدرت و ثروت و جریان تحمیلگر برداشته بشه تا احمدی نژاد یک بار دیگه به عرصه انتخابات وارد بشه تا عیار مقبولیت و محبوبیت اون توسط مردم سنجیده بشه نتیجه رای مردم هر چه باشد به تمامی این حرف و حدیث های دو طرف پایان خواهد داد..... غیر از این راهی نیست
باشگاه پرسپولیس: تماشاگران نمی دانستند والده خطیبی مادر دو شهید است_با درود برشهیدان وجانبازان واسیران راه حق درکل تاریخ ورحمت خدا وخلق برمادران شهیدان عزیز بویزه مادرشهیدان خطیبی این ادبیات مدیران باشگاه خیلی خراب است یعنی اگر بازیکنی وسرمربی ای ازخانواده شهدا نبود اهانت مشکلی ندارد اصلا با اهانت به هرشکلی بایستی برخورد بازدارنده بشود تیمی که باضرب فحش وناسزا وترس داوران جامهای بی ارزش را بگیرد مستحق اینست که یک جام با ارزش درویترین نداشته باشد ازکاپیتان باادب استقلال یادبگیرید که دربردو باخت جانب ادب را نگهمیدارد
چیزی که درمورد مدارس غیر انتفاعی مورد توجه قرار نگرفته قانونیه که مجلس جناب حداد برای عدم نظارت دستگاههابر عملکرد مدارس غیرانتفاعی تصویب کرده!
بنده شاهد تلاش ناکام بازرسی کل کشور (بعلت قانون مصوب مجلس )در بحث شهریه های غیر متعارف مدارس غیر انتفاعی بوده ام.
تعزیرات وبقیه که دیگر هیچ!!!
این ره که میرویم به ترکستان است
کنایه این به اون .. کنایه اون به این ... نصف تیتراتون همینه ! ... یعنی همه نشستن فقط به همدیکه تیکه میندازن !!! تعجبی نداره وضعمون اینه !
اگر توانستی مانند مرحوم بازرگان ریالی بابت کار دولتی نگیری ؛ می توانی از ایشان انتقاد کنی .مرحوم بازرگان حتی بابت غذایی که از رستوران محل خدمت می خورد پول پرداخت می کرد.
واقعا برای کشورم متاسفم که چنین اشخاصی دارای تریبون هستند
فحاشی در هر سطحی وبرای هر کسی در شان ادب وفرهنگ مردم ایران نیست خانواده شهدا هم که در تمام دنیا از ارزش واحترام ویژ ای برخوردار هستند
چیز هایی در ایران میشه دید که توی خواب هم نمیشه!!!! تظاهرات با موضوع مهدی ترابی؟ نمیدونم والا!!!!!!!!!!!!!!
با دین و با ایمانیم فرزندان ایرانیم
برتر زجان می دانیم خاک پاک ایران را
ما عاشق شهادت ما پیرو ولایت
وارث پیغنبر است خامنه ای رهبر است
مجاهد و با خدا رئیس جمهور ما
از امریکا بیزاریم محرومین را دوست داریم
دو بازوی توانا سپاه و ارتش ما
دهقانان فداکار معلم نیکوکار
وحدتشان چه نیکو روحانی و دانشجو
چه زیبا و قشنگه پرچم ما سه رنگه
زیبا و رنگا رنگه سبزو سفید و قرمز
محبوب و سرفرازی ایران من چه نازی
خدا نگه دار تو دست علی یار تو
ایکاش در مراسم نماز جمعه امکان مباحثه وجود داشت تا همان لحظه بشه به بعضی اظهارت خلاف و صرفآ عوام پسندانه پاسخ اصولی و منطقی داد
حمله به سفارت خونه ها خلاف قوانین بین المللی است حتی اگر بقول ما جاسوسخانه باشد.
یک ایرانی میره کانادا زایمان میکنه پاسپورت و شناسنامه اونجا رو میگیره یعنی به نظر شما کسی که از نسل چندم مهاجرین به جایی هست و 100 ساله اجدادش اونجان اصیل حساب نمیشن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
یعنی چنددرصد یهودیا در فلسطین صد ساله اونجان لااقل یه نگاهی به مهاجرت یهودیا از دهه 50 میلادی بنداز
طرفداران پرسپولیس به کرات از این کارها میکنند این مسئول محترم هم تلویحا میفرمایند اگر مادر دو شهید نبودند فحش موردی نداشت!!!!
به سایت وزین تابناک پیشنهاد میکنم یک محدویتی برای طول کامنت‌ها قایل بشید. بعضی کامنت‌ها نه تنها چیزی برای خواندن نداره بلکه طولانی و ملال آور هم هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
تو طولانی هاش رو نخون ازت که نمی خوان امتحان بگیرن ازش
اقای ترابی که قرارداد میلیاردی از بیت المال داره از درد بیکاری و بی پولی چی میدونه ؟
به همسر خانم دحداد بگویید اگر وضع مدارس بعد از چهل سال نابسامان است اول یقه شوهر و بعد هم یقه بقیه مسولان را بگیرند.
بیانیهء پرسپولیس بقدری کودکانه و مضحک است که گویا فحش های کثیف طرفداران آن تیم در مورد افراد عادی اشکالی ندارد ، فقط در اینمورد چون مادر ایشان مادر دو شهید است ،اشکال دارد . تازه خدائیش مگرحمله و پرخاش از سوی کالدرون آغاز نشد ؟ بنظر من مقصر اصلی این تلخی ها داور ضعیف و بی انصاف مسابقه بود با آن پنالتی گرفتن 100% غلط . !!!
آقای حداد و همسرشان دربهای مدارس فرهنگ را به روی محققان و کارشناسان باز کنند. این کارشناسان بعد از بررسی موضوع می توانند در خصوص کیفیت آموزشی و تحقق اهداف فرهنگی این مدارس نظر بدهند.
آقای علم الهدی لطفا سر کلاس تاریخ واقعی و بی تعصب بنشید و آن را قوی تر کنید.
اينكه باشگاه پرسپوليس اعلام ميكند بسياري از طرفداران خبر نداشتند مادر آقاي خطيبي مادر دوشهيد است يعني اينكه اگر ايشان مادر شهيد نميبود توهين به ايشان بلا اشكال ميباشد واقعأ مايه تأسف است كه ايشان اينگونه حركت زشت طرفداران را توجيه مينماينداين مملكت حالا حالاهابايد آموزش فرهنگ ببيند
خانم ماهروزاده دیگر بدترش نکن!
مهدی ترابی باید پرسید تا به حال کسی بوده اطاعت از رهبری نکند مگر خودش که قرار داد میلیاردی بسته و حق بیت المال را میبره و خلاف منش رهبری است و این ضامن بقا نیست برای کسی که به کشور خدمت میکند
جناب علم الهدی سلام
خودتان میدانید که قضاوت ناحق ،بخصوص در مورد کسانی که دستشان هم از این دنیا کوتاه است و بدتر از آن ، متهم کردن انان به ترس و غیره ،،گناهیست عظیم ، در حالیکه:
این احتمال هم وجود دارد که که دلیل استعفای مرحوم بازرگان ترس نباشد و بزرگترین دلیل ایشان برای استعفا این بوده باشد که اصولا، موضوع اشغال یک سفارتخانه خارجی در خاک وطن را به هر دلیل ،مطابق با دکترین خویش در ارتباط با حفظ منافع ملی تشخیص نمیداده اند و فقط بدلیل مسلوب الاختیار شدن جهت جلوگیری از این پیش آمد ،،خواسته باشند تا شاید با استعفا ،،،اعتراض خودرا به گوش ملت و مسئولان برسانند.
تعداد امتیازات مثبت کامنت ها در دفاع از شادروان بازرگان گویای همه چیز است.
کاش آقای علم الهدی هم این نظرات و امتیازات را می دید و بی جهت علیه این شخصیت خادم و صدیق، سخن نمی راند.

آیا هنوز نمی دانند که حمله و توهین به شخصیت های محبوب ملت، آنان را بیش از پیش در نزد مردم عزیز و محترم میکند
مساخت سفارت خانه روسیه در تهران چند برابر مساحت سفارت خانه سابق آمریکا در تهران است مفهومش خیلی روشن است!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار