بازدید 10693
۴
عواقب کمرشکن چیپ بی موقع علیپور؛

پروین رفت،جشن سوپرجام بعداز۱۵ماه خراب شد+عکس

سرانجام پس از ۱۵ ماه و ۱۱ روز کاپ سوپرجام فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۸ به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد اما در این مراسم علی پروین حضور نداشت و لحظاتی قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 31 October 2019

سرانجام پس از ماه‌ها کشمکش ، کاپ سوپرجام فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۸ به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد اما این مراسم با تساوی ناامیدکننده خانگی قرمزها خراب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر، سرانجام پس از ۱۵ ماه و ۱۱ روز کاپ سوپرجام فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۸ به تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد اما در این مراسم علی پروین حضور نداشت و لحظاتی قبل از سوت پایان ورزشگاه را ترک کرد. پنالتی ضعیف علیپور که می توانست شادی جشن قهرمانی را صدچندان کند، باعث خراب شدن جشن شد.

همچنین علی علیپور نیز در این مراسم حضور نیافت و بعد از شعار شدید سکوهای پرسپولیس علیه او ، از رختکن بیرون نیامد. شجاع خلیل زاده هم کنار او ماند و به مراسم نیامد.

سوپر جام فصل ۹۷-۹۸ فوتبال ایران قرار بود ۲۷ تیرماه سال گذشته بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود که با توجه به حضور آبی پوشان در اردوی پیش فصل ترکیه و عدم حضور در این دیدار، با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد. رای که با اعتراض استقلال همراه و با شکایت آن‌ها به دادگاه CAS همراه شد، اما نتیجه‌ای برای آبی‌پوشان نداشت و پرسپولیسی‌ها سرانجام این کاپ را بالای سر بردند.

پروین رفت،جشن سوپرجام بعداز ۱۵ماه خراب شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پروین: امسال 70% پرسپولیس؛ 60% استقلال؛ 50% سپاهان؛ 40% هم تراکتور قهرمانه! مربی فقط حشمت خان ، شاگرد ... ببخشید ؛ اوسای خودمون بوده!
مراسم هفتگی اهدای جام اسنپی به تیم رستاخیزی دولت!...برای هفته دیگه چه جامی؟
کارخدا بود
بار‌کج‌‌ منزل نمیرسد
پاسخ ها
شهرام
| Sweden |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
منظورت از بار كج اگر سوپر جامه كه با فكر كج بودن آن هم در دادگاه راه به جايي نبردند و ضرر دادند ! فرك كنم شكايت به دادگاه و هزينه از بيت المال بار كج بود!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر