بازدید 2688

کاهش ۳۹ درصدی فروش تسلا در آمریکا

کد خبر: ۹۳۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 31 October 2019

گزارش‌های منتشر شده از سوی تسلاموتورز حاکی از آن است که فروش این خودروساز نوظهور و جاه‌طلب آمریکایی در بازار ایالات متحده با کاهش ۳۹ درصدی در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، تسلاموتورز یکی از شرکت‌های خودروسازی نوظهوری است که در چند سال اخیر با معرفی و عرضه خودروهای تمام برقی و الکتریکی قدرتمند با توان پیمایش مسافت‌های طولانی و ظرفیت بالای باتری توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در سراسر جهان به خود جلب کند و سهم قابل توجهی را از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

حالا به تازگی تسلاموتورز آمار و گزارش‌های جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد میزان فروش آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است و این بدان معناست که درآمدهای حاصل از فروش خودروهای تسلا نیز از ۳.۱۳ میلیارد دلار به دو میلیارد دلار کاهش یافته است.

البته این در حالیست که تسلا در سال‌های اخیر و از زمان فعالیتش تاکنون به خوبی موفق شده است خودروهای تمام الکتریکی، قدرتمند و لوکسی را روانه بازارهای جهانی کند و نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ،  ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل تسلاموتورز،  همواره برای توسعه و گسترش بازار و میزان فروش خود برنامه‌های طولانی مدت و جاه طلبانه‌ای داشته و در این راستا نیز تلاش کرده تا بازار فروش خود را از انحصار برخی کشورها نظیر چین و ایالات متحده آمریکا خارج کند تا بتواند درآمدزایی و سودآوری خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان