بازدید 10419
اینترمیلان صدرنشینی را به یوونتوس پس داد

گل دقیقه۹۶ رونالدو و نجات یووه از چنگ حریف ۹نفره

در حالی که هواداران بانوی پیر خود را برای تساوی آماده کرده بودند، داور ثانیه های آخر دقایق تلف شده یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو آن را به گل پیروزی‌بخش بیانکونری تبدیل کرد
کد خبر: ۹۳۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۱ 31 October 2019

دیدار‌های هفته دهم سری A. ایتالیا با برد خانگی سخت بانوی پیر مقابل شاگردان تیاگو موتا در تیم فوتبال جنوا و پیروزی پرگل رم مقابل اودینزه ادامه پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته دهم مسابقات فوتبال سری A. باشگاه‌های ایتالیا چهارشنبه شب با انجام شش بازی پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال یوونتوس در خانه مقابل جنوا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

یووه با گلزنی لئوناردو بونوچی در دقیقه ۳۶ جلو افتاد، اما تنها پنج دقیقه بعد دروازه‌اش توسط کریستین کوامه باز شد. در حالی که هواداران بانوی پیر خود را برای تساوی آماده کرده بودند، داور ثانیه های آخر دقایق تلف شده یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو آن را به گل پیروزی‌بخش بیانکونری تبدیل کرد. با این نتیجه یوونتوس ۲۶ امتیازی شد و ضمن کسب هشتمین برد خود در این فصل به صدر جدول برگشت.

یووه با گل دقیقه۹۶ رونالدو به حریف 9نفره صدر را پس گرفت

جنوا در حالی مغلوب یوونتوس شد که دو بازیکنش، ابتدا کاساتا در دقیقه ۵۱ و سپس مارکتی در دقیقه ۵۷ اخراج شدند. یووه هم آدرین رابیو را در دقیقه ۸۷ به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد.

در دیگر بازی مهم سری A. تیم رم میزبانش اودینزه را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. گل‌های این بازی را که رم از دقیقه ۳۲ آن با اخراج فازیو ۱۰ نفره به کارش ادامه داد، نیکولو زانیولو در دقیقه ۱۴، اسمالینگ در دقیقه ۵۱، جاستین کلایورت در دقیقه ۵۴ و کولاروف در دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی زدند. رم با کسب پنجمین برد این فصل خود ۱۹ امتیازی شد و به رده چهارم جدول سری A. صعود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار