بازدید 5587
خبر

پرسپولیس، دو بازیکن مهمش را جریمه و محروم می‌کند!

به دلیل مسائلی که به وجود آمده علاوه بر جریمه مالی، جریمه تعلیقی هم در نظر گرفته می‌شود تا در صورت تکرار این مسائل با این دو بازیکن برخورد شدیدتری صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 29 October 2019

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای دو بازیکن این تیم جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی در نظر خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه انضباطی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در روز‌های گذشته برگزار شد و قرار است طی یکی دو روز آینده رأی فرشاد احمدزاده و بشار رسن اعلام شود. پس از مشورت‌هایی که اعضای کمیته انضباطی باشگاه انجام دادند به نظر می‌رسد این دو بازیکن با جریمه نقدی و تعلیقی روبه‌رو خواهند شد.

در رأی این دو بازیکن و به دلیل مسائلی که به وجود آمده علاوه بر جریمه مالی، جریمه تعلیقی هم در نظر گرفته می‌شود تا در صورت تکرار این مسائل با این دو بازیکن برخورد شدیدتری صورت بگیرد. از آنجایی که محرومیت این دو بازیکن بیشتر به ضرر باشگاه پرسپولیس خواهد بود به همین دلیل برای احمدزاده و رسن احکام مالی و تعلیقی در نظر گرفته شده و آن‌ها تعهد خواهند داد که دیگر اتفاقات رخ داده را تکرار نکنند.

فرشاد احمدزاده پس از سه جلسه محرومیت در بازی با شاهین بوشهر با کارت قرمز داور روبه‌رو شد و بشار رسن هم به بهانه نداشتن پاسپورت دیرتر از موعد مقرر از عراق به ایران برگشت.

پرسپولیس، دو بازیکن مهمش را جریمه و محروم می‌کند!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل