بازدید 44202

قتل؛ پایان رابطه پنهانی دو مرد جوان با زن تنها

پلیس به خانه موردنظر رفت و با جنازه خونین زن جوان روبه‌رو شد. در بررسی‌ها روشن شد این زن ۳۵ ساله با افراد غریبه رفت‌وآمد داشت و احتمالا قربانی رابطه پنهانی با یکی از آن‌ها شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵ 28 October 2019
دو مرد جوان که در پی رابطه با زنی تنها او را به قتل رسانده و اموالش را به سرقت برده بودند بعد از پنج سال موفق به جلب رضایت اولیای دم شدند و به‌خاطر جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از شرق، این دو متهم بعد از محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم مجرم شناخته و به حبس محکوم شدند.

براساس محتویات پرونده عصر ششم فروردین سال ۹۲ به پلیس تهران خبر رسید زنی به نام پروین که تنها زندگی می‌کرد، در خانه‌اش کشته شده و عامل یا عاملان جنایت با بازگذاشتن در و بیرون‌انداختن کلید خانه گریخته‌اند.

پلیس به خانه موردنظر رفت و با جنازه خونین زن جوان روبه‌رو شد. در بررسی‌ها روشن شد این زن ۳۵ ساله با افراد غریبه رفت‌وآمد داشت و احتمالا قربانی رابطه پنهانی با یکی از آن‌ها شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی مکالمات تلفنی این زن پرداخت و دریافت پروین از مدتی قبل با یک جوان افغان به نام حمید در ارتباط بوده است.

پلیس به ردیابی حمید پرداخت، ولی پسر افغان به مکان نامعلومی گریخته بود. مأموران در ادامه تحقیقات دوست صمیمی حمید به نام عباس را بازداشت کردند.

عباس در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: آخرین بار حمید به دیدن پروین رفته بود که با او درگیر شد و این زن را کشت.

با اطلاعاتی که این پسر به پلیس داد، حمید ردیابی و بازداشت شد و قتل را گردن گرفت.

وی گفت: من از طریق یکی از دوستانم با پروین آشنا شدم. من و عباس برای برقراری رابطه مقابل خانه پروین رفتیم. او کلید خانه‌اش را از پنجره به داخل کوچه انداخت. ما با کلید در را باز کردیم و وارد خانه شدیم.

ابتدا همه چیز خوب بود و پروین خیلی خوب از ما پذیرایی کرد. او زن شوخ‌طبع و دوست‌داشتنی‌ای بود، اما به‌همان اندازه که شوخ‌طبع بود عصبی هم بود و یکباره پرخاشگری می‌کرد.

پروین ناگهان بر سر یک کیسه برنج با عباس درگیر شد و داد و فریاد کرد. پروین حرف‌های خیلی زشتی به عباس زد و از او خواست از خانه‌اش بیرون برود. می‌گفت: دیگر نمی‌خواهد او را ببیند. درگیری آن‌ها خیلی بالا گرفت.

پروین با فریادهایش داشت آبروی همه ما را می‌برد و کاری کرد که من و عباس خیلی ترسیدیم. همان موقع عباس دست‌و‌پای این زن را گرفت و او را روی تخت هل داد. من هم با چاقوی آشپزخانه یک ضربه به گردنش زدم. اما چون تیغه چاقو شکست بار دیگر به آشپزخانه رفتم و چاقوی دیگری آوردم و چند ضربه به پروین زدم. ما روی جنازه پتو کشیدیم و از خانه خارج شدیم.

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: عباس هنگام خروج از خانه گوشی موبایل پروین را هم برداشت. البته قصد ما سرقت از پروین نبود؛ ما می‌ترسیدیم دوستان و اقوامش متوجه شوند که با ما در تماس بوده است و علیه ما شکایتی را مطرح کنند.

من از عباس خواستم گوشی را بردارد، چون خانواده‌ام اگر متوجه می‌شدند چه اتفاقی افتاده است خیلی ناراحت می‌شدند. به‌همین‌خاطر سعی کردیم ردی از خودمان به جای نگذاریم. ما در خانه را باز گذاشتیم تا همسایه‌ها جسد را پیدا کنند و بی‌حرمتی به جسد مقتول نکرده باشیم. سپس کلید را در کوچه انداختیم و رفتیم.

پرونده بعد از اعتراف‌های حمید و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان پای میز محاکمه رفتند. حمید قتل را گردن گرفت، اما عباس منکر اتهام مشارکت در قتل شد. حمید گفت: پروین خیلی سر‌و‌صدا می‌کرد.

او عصبی شده بود و فحاشی می‌کرد. نمی‌دانم چرا داد می‌زد. من سعی کردم آرامش کنم. گفتم هر کاری عباس کرده است من جبران می‌کنم فقط داد نزن. من نگران بودم که همسایه‌ها بیایند و آبروریزی شود. به‌همین‌خاطر سعی می‌کردم ساکتش کنم. اگر همسرم می‌فهمید من چه کرده‌ام، همه زندگی‌ام از بین می‌رفت و خراب می‌شد.

سپس عباس در جایگاه قرار گرفت؛ او اتهامش را رد کرد و گفت: من دست و پای پروین را نگرفتم. من، چون ترسیده بودم فقط نگاه می‌کردم. چندباری هم به حمید گفتم این کار را نکن، اما قبول نکرد. او به‌خاطر فریاد‌های پروین خیلی عصبانی شده بود و کارهایش دست خودش نبود؛ حتی با من هم چندباری دعوا کرد و از من خواست کاری نکنم که پروین داد بزند، اما اخلاق پروین طوری بود که وقتی عصبانی می‌شد دیگر نمی‌شد کنترلش کرد. او خیلی عصبی بود و حتی حمله می‌کرد و کتک‌کاری هم راه می‌انداخت.

با توجه به درخواست اولیای دم از دادگاه و اعلام اینکه حاضر هستند تفاضل دیه را بپردازند، قضات دادگاه، حمید را به قصاص و عباس را به زندان محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تأیید شد.

با این حال خانواده حمید تلاش خود را متوقف نکردند و با کمک خیرین و نیکوکاران موفق شدند اولیای دم پروین را راضی به گذشت کنند و به‌این‌ترتیب حمید از قصاص نجات پیدا کرد. این بار او به‌لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت.

حمید در این جلسه دادگاه گفت: آنچه درباره درگیری پروین به‌خاطر گونی برنج گفته بودم، درست نبود. ما در واقع به خاطر مبلغی که پروین می‌خواست با هم اختلاف حساب پیدا کردیم. مدتی بود پروین را می‌شناختم و به دیدن او می‌رفتم. آخرین بار همراه عباس به خانه پروین رفتیم. قرار بود سر مبلغی با او توافق کنیم، اما یکباره با هم درگیر شدیم.

پروین که عصبانی شده بود و به مبلغی که ما پیشنهاد داده بودیم اعتراض داشت، داد و فریاد راه انداخت و عباس از ترسش از من خواست او را ساکت کنم. عباس خیلی ترسیده بود. انگار دست و پایش قفل شده بود و نمی‌توانست کاری بکند. کار‌هایی که او می‌کرد اصلا قابل تحمل نبود؛ من هم مثل عباس دستپاچه شده بودم و نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

وی ادامه داد: من واقعا از قتل پشیمان هستم و با سختی زیاد توانستم مبلغ دیه را به اولیای دم بپردازم و رضایت آن‌ها را جلب کنم.

عباس نیز در این جلسه گفت: ما واقعا قصد کشتن آن زن را نداشتیم. داد و فریاد‌های او باعث شد بترسیم و تصمیم اشتباهی بگیریم. من فقط برای اینکه پلیس نتواند رد ما را پیدا کند، گوشی موبایل پروین را دزدیدم.

در پایان جلسه هیئت قضائی با توجه به رضایت اولیای دم، حمید را به پنج سال و عباس را به دوسال‌ونیم زندان به‌خاطر معاونت در قتل و دو سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق به‌خاطر سرقت موبایل قربانی محکوم کرد. متهمان تسلیم به رأی شدند و طی نامه‌ای به دادگاه درخواست تخفیف در مجازات را مطرح کردند. آن‌ها اعلام کردند پشیمان هستند و از قضات دادگاه کمک خواستند.

هیئت قضائی پس از بررسی این درخواست در مجازات آن‌ها تخفیف قائل شد و حمید را به سه‌سال‌و‌نیم زندان و عباس را به سه‌سال‌ونیم زندان و ۵۵ ضربه شلاق محکوم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۷۲
قتل عمد ......۵ سال زندان !!!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
موندم اگ مادر دوتا افغان رو باهاشون اینطور زنا میکزدن عکس العملشون چی بود.ایا واقعا دوسال زندان یا....؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
تازه اگه توی حموم با اسلحه غیر مجاز قتل رو انجام میداد که جرمش سبک تر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
نه جانم. خانواده مقتول دیه میگیرند بخاطر همین قصاص نمیشوند فقط از نظر جنبه عمومی 5سال حبس گرفته اند، در ضمن مقتوله هم درآمدش از راه تن فروشی بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
زندانها بودجه ندارند که زندانی رانگهداری کنند و بهش غذا بدهند. نمیتوانیم نفت بفروشیم.
جالبه نصف جرایم مملکت متعلق به افغانهاست ولی کسی هم صداش درنمیاد
پاسخ ها
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
اینکه صدا در نمی آید به خاطر این است که آمارت دروغ هست . کار غیر اخلاقی و غیر قانونی مختص قوم و ملت و قبیله نیست و این حرفت مصداق نژاد پرستی هست . الان اگر در اروپا بودی . می توانستند از شما شکایت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
ما را از ایران بیرون نندازن صلوات
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
این آمار 50درصد را از بانک مرکزی گرفتی یا مرکز آمار!؟ بعد نقطه به نقطه حساب کردی یا نه؟
شایان
| Germany |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
افغانی ها به نسبت تعدادشون جرایمشون زیاد نیست و اتفاقا توشون ادم خوب خیلی بیشتره تا ادم ناتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
اقا مهدی اصلا هم آمار دروغ نداده و نژادپرستی هم نیست چون در بخش ارژانس شهر من 90 درصد چاقوخورده ها و قمه کشیها توسط همین دوستان صورت میگیرد. باید بیائی و ببینی تا باور کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
آقا مهدی و آقا بهلول زیاد ناراحت نشو برادران افغانستانی هم مانند برادران عراقی وقتی کارشون تموم شد علیه ما تظاهرات خواهند کرد الان هم مدعی خراسان هستند. هموطن خودتو بچسب عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
نصف جرائم هم متعلق به شما نژاد پرست هاست
چه با حال افاغنه تشریف میارن اینجا، مسائل جنسی رو با زن ایرانی برطرف می کنن با اینکه زن دارن،، بعد خانواده مقتول بخاطر پول گذشت می کنه و اقایان خیلی راحت مورد بخشش قرار می گیرند و تمام،، اینم قوانین مملکت ما!!!!!! حالا اگر یک ایرانی با افغانی این کار رو کرده بود،، ببین ملت همیشه در صحنه چه می کردن!!؟؟؟؟؟ مرغ همسایه غااااازه
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
کاش اعدام میشدن تا درس عبرتی واسه افغانها باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
نمونش قتل ستایش بود که قاتل ایرانی پسربچه را دار زدن
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
دمت گرم
واقعا قضات ما مسخره هستند یک انسان هرچند ناسالم را کشتند و قضات محترم در مجازات تخفیف هم دادند چه بسا اگر زیاد اصرار می کردند بخشیده هم می شدند.و برای اولیای دم هم متاسفم که مثل مقتول اونها هم اهل کاسبی بودند...
عباس را اولش به دو سال و نیم زندان محکوم کردند و وقتی تخفیف دادند به سه سال و نیم زندان محکوم شد؟
پاسخ ها
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دوسال نیم زندان به خاطر معاونت در قتل و دو سال زندان به خاطر سرقت جمع 4.5سال تخفیف 3.5 سال شد
حکم زنای محصنه چه میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
زن بیوه بوده نه شوهر دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بعضیا هنوز فکر میکنن زنای محصنه فقط بزای زن شوهر داره ور صورتیکه اینطور نیست مرد متاهل اگر زنا کنه هم حکمش زنای محصنه است نمیدونم چرا نظر هم میدهند وقتی هیچ اطلاعاتی ندارند و هنور فرق
خیلی جالبه تبعه یک کشور دیگه باشی قتل کنی و فقط سه سال و نیم بری زندان؟ مجازات رابطه نامشروع چند دقیقه زندانی داره؟ چون خانواده دختر رضایت دادند رابطه مشروع میشه.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
فردا این دو هم زبان افغان ما میروند کشورشان و به حکم قضایی کشور ما می خندند، اخه به زن ایرانی هر چند خود خواسته تجاوز بشه و بعد بکشنش و فقط دو سه سال زندان!!؟؟؟ واقعاً جالبه،، حتی اگر زن بزهکار اجتماعی باشه،،، شاید از فقر تن فروشی می کرده،، کسی چه می دونه که بخواهیم همه گناه رو بندازیم، سره زن بیچاره
عجب تخفیف خوبی
انشالا بیان بیرون بیشتر ادمها را بکشن
چه راحت آدم میکشی بعد چند سال زندانی و بعدشم آزاد؟؟
سلام
خدا بخیر کند. حتما اینها دو تابیعتی هم بوده اند و در آینده به راحتی هم تابعیت ایرانی بگیرند
عجب راي باحالي. شريك قتل كه البته چندان شريك هم نبوده با قاتل يك اندازه مي رند زندان!!!!!!!!!
مشارکت در قتل دو سال و نیم زندان ، دزدیدن گوشی دوسال زندان و 74 ضربه شلاق !!!!!!!
وقتی دادگاه شخصی را که میتونه بشینه رو سینه یک زن، حتی اگر اون زن ابلیس باشه و با چاقو جوری تو گلوش بزنه که تیغه چاقو بشکنه و بعد بره یه چاقو دیگه بیاره و کارش را تموم کنه، به صرف رضایت خانواده مقتول آزاد میکنه یعنی همه چیز رو هواست چون قاتلی که دارای اینچنین شخصیت جنایتکاری هستش اصلا لیاقت حضور در جامعه را نداره و باید تا ابد در زندان با اعمال شاقه بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
زندان چیه باید گوش چنین آشغالهایی رو بگیرن و با تیپا راهی خراب شده خودشون کنند
تو مملکت جوان ایرانی کار نداره ولی افغانی صاحب کارخونه اس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
1122اول ادب دوم مهمان نوازی سوم تنبیه
یعنی چی؟حداقل باید ده سال زندانی بشند بهرحال قتل انجام دادند و رابطه نامشروع داشتند
عجب حکمی!!!
قاتل اصلی مجازات کمتری از نفر دیگری دارد!

این که نشد تخفیف که جریمه یکی را زیاد و جریمه دیگری را کمتر کنند!!!!
اونی که قتل انجام داد به سه سال و نیم و اونی هم که گوشی رو دزدید به سه سال و نیم زندان و 55 ضربه شلاق محکوم شدن؟؟!! چه جوری حساب کردن؟
با سلام

اگر واقعا همه مطلب همانی است که نوشته شده ، این حکم غیر منطقی و خلاف
عدالت بوده و مروج آدم کشی و جنایت است ! خواهشمند است موضوع را پیگیری کنید .
عجیبه که از تعدادی از کامنتها بوی نژاد پرستی می آید و بعد خودمان را هم مسلمان می دانیم . اینکه یک کاری خوب و یا بد هست به نژاد و ملیت ربط ندارد . یعنی اگر ایرانی بود اشکال ندارد و اگر افغان بود اشکال دارد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
برو بابا دکتر قلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
ااره اشکال داره چون هم باعث اشغال فرصت های شغلی شدند نه فقط کارگری هم افزایش بزهکاری
خیلی با حاله عجب مملکت گل و بلبلی داریم ما ، سرقت گوشی با قتل یک انسان برابری می‌کنه ....
خیرین نیکوکار این وسط چکاره بودن؟ من که حاضر نیستم برای گرفتن رضایت اولیای دم در چنین موردی هیچ اقدامی انجام بدم
یعنی قتل رو میشه به طور قانونی با پول خرید؟اون هم قتل فجیع و ناجوانمردانه ای که دوتا گردن کلفت افغان بیان از یک زن ایرانی کامیابی کنن بعد طوری چاقو کنن گردنش که تیغه چاقو بشکنه.به خدا اون زن هر چقدر هم بد کاره باشه این مردان از اون نجس تر و بی شرف تر هستن و باید شدیدترین مجازات ها براشون انجام بشه.خواهش میکنم منتشر کنین.
«با این حال خانواده حمید تلاش خود را متوقف نکردند و با کمک خیرین و نیکوکاران موفق شدند اولیای دم پروین را راضی به گذشت کنند». این «خیرین و نیکوکاران» برای کسی که رابطۀ نامشروع داشته و مرتکب قتل هم شده و بعد هم با خیال راحت فراری شده است نیکوکاری کرده اند؟ قبول باشد ان شاءالله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
لعنت برفقر که انسان را وادار میکنه به هزخفت و ذلتی تن بده.
همشهریان عزیر خبر ندارند نگاه قضات به زن ها هنوز هم همان نگاهی است که فکر میکند زن موجود ضعیفه و ذلیلی است و نباید بر خلاف حرف یک مرد حرف بزند، بروید دادنامه های دادگاه ها را بخوانید تا بفهمید اوضاع از چه قرار است
فرض کنیم این زن سالم نبوده، خب قطعا این دو افغانی هم سالم نبودن که با داشتن همسر سراغش رفتن. تازه یک بار درو گفتن که سر کیسه برنج اختلاف پیدا کردن شاید اینبار هم دروغ گفته باشند...
پنج سال هم زندان بودن پس دو سال هم طلبکار شدن و احتمالا بزودی آزاد میشن. خب سوال اینجاست که این بیماران جنسی بابت اعمالشون متاسف هستن یا جری تر شدن؟؟؟
اینبار میدونن اعدامی در کارنیست نهایتا کار به دیه میرسه اونم انسان های نیکوکاری هستن که جورشون رو بکشن
به امید روزیکه هر چی زن ناپاک شرش از دنیا کم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
چه زن چه مرد بخصوص مردان متاهل که بازبیراهه واینگونه زنان را با ارزش وشاغل وکاسب میکنند..مجرد نبودند که ندیده و...!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
تامرد ناپاک وهوس باز وخیانتکار نباشه وپول بده ..بساط وجولان این زنان کم که نه زیادترم میشه ..وقتی هست مردان تنوع طلب تن به ازدواج وزن شخصی نمیدن میرن دنبال عمومی وبیماریهای ..مقاربتی و...میخرندتوذات ۹۰ درصدشون هست شناگرند وقتی شرایطش هست..نه به اون شوری دهه های قبل که نامزدهابیرون نمیتونستن برن نه به ازادی روابط الان که راحت منتشرهم میشه.این زنان از نقطه ضعف مردان برای امرار معاش وتامین عمل های زیبایی و...ویترین سازی شغل ..استفاده وکاری به متاهل و رحم به زن وبچه وزندگی دیگران ندارند..تف برمادیاتی که قبح زنا وخودفروشی وحتی قتل رابریزد وعادی جلوه..یکزمانی قتل حکم قصاص روشاخش بود وکسی به دیه فکر هم نمیکرد.اگردیه هم بود فقط فرارازمرگ بود وحبس ابدحکم بود .شد ۲۰ تاسی سال حال دوسه سال .پس نتیجه قانون ثابت ومعین نیست وبه فراخور زمانه ومعیشت وعمومی شدن جرمی متغیر است ..درمورد زنا هم قدیم سنگسار درملا عام وحق عمومی وهمه سنگ پرتاب بعدها فقط صاحبان حق پرتاب ومحیط بسته ..زمانی اعدام درملا عام بود شلاق وجریمه و تبعید وتغییر مکان زندگی ومحرومیت های اجتماعی وحالا همدلی وگلریزان خیرین ؟! زنای محسنه مکرر باشه وختم به قتل قتل هم عمدی باشه خیرین هم باشند خیرین اینچنینی هم رده باید باشند که ....و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
توخوبی
این قاضی شما . این احکام از کجاش در آورده . بچه پنج ساله ام میفهمه که . حکم درست نیست . چی بگم والا . چیزی نگیم بهتره !!
چه جالب از ما ايرانيهای با غیرت
اکر ما در مملکت خودمون با افغانیها همین کارو میکردیم غیر ممکن بود ببخشند همانطور که چند وقت پیش جوانی اعدام شد
ولی متاسفانه این هم از مظلومیت ما مردم و مهمان نوازی ما
هیچ جای دنیا اینقدر بی در و پیکر نیست الان شما این اقایان را در تمام شهر ها و روستاهای ایران می‌بینید این حرفهای من بخاطر نژاد پرستی نیست ولی میگم نباید اینفدر ول باشه
ضمنا اگر خانواده آن مرحوم بخاطر وضعیت مالی‌شان گذشت کردند دولت نباید به این سادگی گذشت می‌کرد ما بخاطر ابن خاک و ناموس و دختران و زنان این میهن شهیدان فراوانی دادیم
چرا این نیکوکاران به جوانان دم بختی که امکان ازدواج ندارند کمک نمی کنند؟ چرا دل یک کودک یتیم را شاد نمی کنند؟ چرا شکم گرسنه آبروداری را سیر نمی کنند؟
اگه این کارو یه ایرانی توی افغانستان میکرد بی برو برگرد میکشتنش . چقدر بدبختیم ما
بایدهر۲تاشون اعدام میکردن
حداقل 10 سال. متاسفم
اینا قتل کردن..یه خانم مظلوم تنها رو کشتن...در هر صورتی این خانم حق زندگی داشت..اونم یه افغانی بیاد راحت تو مملکت ما وقتلم بکنه...ای دادا بیداد
رضایت اولیای دم؟!! ننگ بر آن اولیای دم که به خاطر پول فروختند فرزند خود را... قتل عمد فقط 5 سال؟! جالب است
شیوه قانون گذاری و قانون گذاران ایران از این بهتر نمیشه .... جالب اینجاست ادعای اسلام هم داریم ...
به نظر من اون قاضی باید خودش هم مجازات بشه
یه قلیون هم براشون چپق می کردید بد نبود و بیشتر مجازاتشان عادلانه می شد!!!واقعا جای تعجب دارد با حکمی که برای این دو افغانی صادر شده است.
من اگه جای این جانیان بودم با رافتی که قاضی محترم وخانواده دلرحم وپول دوست مقتول روبرو میشدم دوباره اعتراض میکردم تا آنجاییکه جا داشت اعتراض میکردم بلکه به خاطر ازبین بردن زن فاسد جایزه هم به انها بدهند خخججخج بابا قطع دست این جانیان سنگدل وزندان و اخراج از ایران کمترین حکم باید باشد تا عبرتی باشد برای دیگران
عجب قوه قضاییه ای،عجب قضاتی!
اگر شهروند ایرانی در خارج از ایران شهروندی تبعه سایر کشور ها را به قتل برساند اگر اعدام نشود رنگ ازادی و بخشش را به چشم نخواهد دید
قانون ایران باید در مقابل جرم اتباع خارجی شدت برخورد بیشتری داشته باشد جنوب شهر تهران و شهرستانهای شهر ری ورامین و پاکدشت بخش بزرگی از مشهد و اصفهان انقدر تبعه افغانی زیاد شده که از لحاظ رشد جمعیتی از شهروندان اصلی پیشی گرفته اند
ماشاالله قضات دادگاه چقدر ادمای خوبی شدند ، یه قتل ۳ سال زندان ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
توجه نداری که اولیای دم از قصاص گذشت کردن؟
چند ماه پیش کسی که همسرش را کشته بود با رضایت ولی دم تقریبا تبرئه شد
اقایان روشنفکری که دم از روشنفکری و مبارزه با نژاد پرستی میزنید در کجای دنیا اگر کسی مرتکب قتل شود فقط به سه سال حبس محکوم میشود
کسی که با کمک مالی باعث ازادی زندانی های جرم هایی مثل قتل عمد و سرقت های مسلحانه و کیف قابی و تعرض و تجاوز میشود فکر نکند که کاری نیکو انجام داده بلکه کمک مالی او باعث خیانت به جامعه ای که در ان زندگی میکند میباشد
چه دولت بی عرضه و افغانی پرستی داریم. به راحتی از خون ایرانی میگذرند و این دو افغانی بیشرف و بی ناموس را عفو میکنند. حالا اگر یه افغانی توی ایران کشته بشه افغانیها یک کارزار بین المللی راه میندازند و جلوی سفارت ایران تظاهرات میکنند و دولت ایران را به التماس و عذرخواهی وا میدارند.....
چرا تابناک توی تیتر خبر نزده که قاتلها افغانی هستند ؟
قانون ایران مردسالاریه
آقا کشور بودجه نداره زندانی نگه داره خرج دارن!!!!
گناه غیبت بالاتر از زناست
مواظب حرف هایمان باشیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل