بازدید 19266

جلد امروز روزنامه‌های ورزشی معتبر اروپا

کد خبر: ۹۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 26 October 2019

مارکا؛ یک دیدار خاص

این روزنامه چاپ شهر مادرید صفحه اصلی خود را به دیدار حساس اتلتیکو مادرید و اتلتیکو بیلبائو اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "یک دیدار کلاسیک دیگر" به این جدال حساس و سرنوشت ساز اشاره کرده است. مارکا عنوان کرده که هر دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در این دیدار حساس نیاز مبرم دارند.

آاس؛ عملیات جدید رئال مادرید

دیگه روزنامه چاپ شهر مادرید یعنی آاس در صفحه امروز خود به علاقه رئال مادرید به بازگرداندن بازیکنان قرضی خود از تیم‌های دیگر پرداخته است.این روزنامه با تیتر "عملیات بازگرداندن قرضی ها" به این موضوع اشاره کرده است. آاس مدعی شده که رئال مادرید قصد دارد ۵ بازیکن قرضی خود را در سال ۲۰۲۰ به تیم بازگرداند تا لباس سفید این تیم را بر تن کنند. این روزنامه در ادامه به دیدار حساس اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو و اشاره کرده است.

 

اسپورت؛ راه حل فاتی

این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را به آنسو فاتی ستاره ۱۶ ساله باشگاه بارسلونا اختصاص داده است. این روزنامه به کم بازی کردن های فاتی طی هفته‌های اخیر اشاره کرده است و عنوان کرده که والورده به دنبال این است که در بازی با وایادولید تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال کند و فاتی جوان می تواند یکی از بازیکنانی باشد که بعد از چند بازی در ترکیب اصلی بارسلونا قرار می گیرد. اسپورت با تیتر "راه حل فاتی" به این موضوع اشاره کرده است. این روزنامه در ادامه به مصدومیت ادامه دار گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید. اشاره کرده است.

 

 

موندو؛ امباپه در تیر راس رئال مادرید

این روزنامه چاپ شهر بارسلونا در صفحه اصلی امروز خود مصاحبه ای با پِدری بازیکن جوان تیم زیر ۱۸ ساله‌های اسپانیا انجام داده است. موندو در بخشی دیگر به علاقه شدید رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه اشاره کرده است.این روزنامه نیز در قسمتی دیگر به دیدار حساس امشب اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو اشاره کرده است.

 

 

کوریره دلو اسپورت؛ بیشتر شدن رقابت قهرمانی

این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی خود را به دو دیدار حساس این هفته سری آ اختصاص داده است.این روزنامه با تیتر "سوختن" به حساسیت این بازی‌ها اشاره کرده است. یوونتوس این هفته مهمان لچه خواهد بود و اینتر در سن سیرو به مصاف پارما خواهد رفت. روزنامه در ادامه به متضرر شدن تیم رم از وی ای آر در مسابقات لیگ اروپا اشاره کرده است.

 

 

گاتزتا دلو اسپورت؛ مصاحبه با مدافع میلان

دیگر روزنامه چاپ کشور ایتالیا در صفحه اصلی امروز خود مصاحبه ای با تئو هرناندز، مدافع فرانسوی میلان، انجام داده است. این بازیکن که از رئال مادرید به میلان پیوست، اظهار داشته که کاملاً از حضور در این تیم خوشحال است و می خواهد به اوج گرفتن دوباره میلان کمک کند. گاتزتا به استراحت احتمالی کریستیانو رونالدو در بازی مقابل لچه اشاره کرده و اظهار داشته که احتمالا گونزالو هیگواین در ترکیب اصلی تیمش برای این بازی حضور خواهد داشت.

 

اکیپ؛ جدال حساس در لوشامپیونه

این روزنامه چاپ کشور فرانسه صفحه اصلی خود را به مسابقات راگبی اختصاص داده است. اکیپ اما در قسمتی دیگر به حساس ترین دیدار این هفته لیگ یک فرانسه بین دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی اشاره کرده است.اکیپ همچنین به پیروزی موناکو در مقابل نانت با درخشش وسام بن یدر اشاره کرده است.

استار اسپورت؛ پیروزی ۹ گله لستر

این روزنامه چاپ کشور انگلیس در صفحه اصلی خود به عصبانیت هواداران منچستریونایتد از یورگن کلوپ به خاطر صحبت های روزهای اخیرش اشاره کرده است. استار اسپورت در قسمتی دیگر به پیروزی حیرت‌انگیز و ۹ گله لسترسیتی مقابل ساوتهمپتون پرداخته است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار