بازدید 4440

تغییر کاربری کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی ایران

کد خبر: ۹۳۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 25 October 2019

مدیر مرکز شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی ایران از توسعه مراکز رشد و نوآوری، تغییر کاربری کتابخانه دانشگاه به برج فناوری و برگزاری فرآیند نوآوری خبر داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، پنجمین کارگروه تخصصی بسته توسعه کارآفرینی با حضور نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۱۰ آمایشی برگزار شد.

دکتر علی مظاهری نژاد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این نشست گفت: حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم اولویت ما است.

در ادامه این نشست دکتر امید پورنیک مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم ارائه داد و گفت: انتقال تجربیات از مناظر مختلف ما را در مسیر صحیح توسعه قرار می دهد و تاریخچه حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم در دانشگاه ایران به سال ۹۵ بر می گردد.

وی گفت: اقدامات خوبی در این جهت انجام شده که از آن جمله می توان به تعیین استراتژی، ترسیم وظایف اصلی حوزه های مختلف، توسعه تفکر دانش محور، ایجاد فرهنگ سازمانی، تعیین مدل راهبردی دانشگاه، طراحی معماری کارآفرینانه، برگزاری برنامه های آموزشی و رویدادهای متناسب و قرارداد همکاری های بین رشته ای اشاره کرد.

پورنیک با اشاره به اجرای پروژه هلال فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: رسالت اصلی ما در راستای اثرگذاری و حل مشکلات ملی است. هدف این است که دانشگاه پیشرو باشیم نه دنباله رو، لذا سال ۹۶ در دانشگاه، سال توسعه فرهنگ دانشگاه نسل سوم نام گرفت و در سال ۹۸ در نظر داریم زیر ساختهای فناورانه دانشگاه را توسعه بخشیم.

مدیر مرکز شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی ایران از توسعه مراکز رشد و نوآوری، تغییر کاربری کتابخانه دانشگاه به برج فناوری و برگزاری «هکتون تولید از تخریب» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال جاری خبر داد.

در ادامه دکتر عطاالله پورعباسی ، مسئول کارگروه بسته دانشگاه نسل سوم وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان دانشگاه پیشرو در مسیر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم است.

وی در خصوص وضعیت مناطق آمایشی با محوریت دانشگاه های نسل سوم ، آمار مقایسه ای را ارائه داد و عنوان داشت: دانشگاه های علوم پزشکی حاضر در منطقه ۱۰ آمایشی از نظر میزان فعالیت، رویدادهای توانمند سازی، تعداد شرکت های دانش بنیان و ارائه پتنت در زمینه فناوری و حرکت به سمت دانشگاه های هزاره سوم، حائز رتبه برتر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل