بازدید 7976
۳

ادعای خصمانه پمپئو درباره ایران با انتقاد از اوباما

کد خبر: ۹۳۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 25 October 2019

وزیر خارجه آمریکا در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه کشورمان گفت که دولت ترامپ، ایران را به عنوان بدترین بازیگر منطقه می‌داند و علیه آن دست به "اقدامات واقعی" زده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مایک پمپئو در مصاحبه با روزنامه «ویچیتا ایگل»، ضمن انتقاد از رویکرد دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در قبال تحولات خاورمیانه و جنگ سوریه، شیوه دولت ترامپ را متفاوت خواند و گفت: ما بدترین بازیگر در آنجا را شناسایی کرده‌ایم، و آن بازیگر جمهوری اسلامی ایران است.

پمپئو در ادامه سخنان خصمانه‌اش افزود: ما جهت کاستن از ظرفیت آنها در آسیب وارد کردن و ایجاد نامنی در سراسر خاورمیانه، دست به اقدامات واقعی زده‌ایم.

این سخنان درحالی است که به اذعان خود آمریکایی‌ها سیاست‌های غلط و دخالت‌های حساب نشده آمریکا در خاورمیانه اصلی‌ترین دلیل ناامنی و بی‌ثباتی در چند دهه گذشته در این منطقه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بگذارید این پمپ او اینقدر شکر بخورد تا بمیرد. چرا در دسترس ایشان فقط شکر وجود دارد ما نمی دانیم.
این احمق مثل خود ترامپ دیگه شورشو در مورد ایران درآورده . جنایاتی که خود آمریکائی ها در اقصی نقاط جهان مرتکب شده اند و میشوند ، برکسی پوشیده نیست . حتی دقت کنیم عامل اصلی حملهء ترکیه به شمال سوریه هم آمریکای کثیف است .
غلط زیادی کرده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل