بازدید 2200

موافقت آمریکا با پروژه نوین سازی ناو دریایی«رابرت برادلی»در بحرین

وزارت امور خارجه آمریکا با پروژه به روزرسانی و نوین سازی ناو دریایی این کشور که هم اکنون تحت فرمان و بهره برداری دولت بحرین است، موافقت کرد.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 24 October 2019

وزارت امور خارجه آمریکا با پروژه به روزرسانی و نوین سازی ناو دریایی این کشور که هم اکنون تحت فرمان و بهره برداری دولت بحرین است، موافقت کرد.

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، آژانس همکاری امنیتی دفاعی روز چهارشنبه با انتشار یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد که وزارت خارجه آمریکا با پروژه ای ۱۵۰ میلیون دلاری برای به روز رسانی و نوین سازی ناوگان دریایی «رابرت جی. برادلی» آمریکا که هم اکنون تحت فرمان و بهره برداری دولت بحرین است، موافقت کرده است.

در این اطلاعیه رسمی آمده است: «وزارت خارجه [آمریکا] با فروش نظامی خارجی به بحرین برای به روز رسانی و نوین سازی ناو "اولیور هزارد پری کلاس"، ناوگان رابرت جی. برادلی سابق، با حمایت مالی به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون دلار موافقت کرده است».

دولت بحرین افزون بر دریافت قطعات یدکی، خدمات پشتیبانی، آموزش، نشریات و سایر عوامل مرتبط با آمادها خواستار نوسازی این ناو دریایی با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار شده است.

لازم به ذکر است که به دلیل استقرار ناوگان پنجم دریایی آمریکا و همچنین فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی آمریکا در بحرین، این کشور از اهمیت فوق العاده ای برای واشنگتن برخوردار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل