بازدید 3166
۱

تولید ۶ ماهه خودروسازان به ۳۷۷.۵ هزار دستگاه رسید

کد خبر: ۹۳۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱ 24 October 2019
بررسی آمار‌های منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۳۷۷ هزار و ۵۱۷ دستگاه خودرو در نیمه نخست امسال و افت ۳۴.۸ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

براساس این بررسی در ۶ ماهه نخست پارسال ۵۷۸ هزار و ۶۹۵ دستگاه خودرو در کشور تولید شده بود.

برپایه این آمارها، در مدت یاد شده ۳۴۸ هزار و ۲۶۸ دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵.۹ درصد افت نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت ۲۷ هزار و ۲۷۳ دستگاه وانت و تنها ۱۱۵ دستگاه ون تولید شد که در مقایسه با نیمه نخست پارسال به ترتیب رشد سه درصدی و افت ۸۵.۷ درصدی داشته است.

آمار‌های وزارت صنعت حاکی است تا پایان شهریورماه ۳۳۳ دستگاه مینی بوس و میدل باس، ۱۷۱ دستگاه اتوبوس و هزار و ۳۵۷ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده از سوی خودروسازان تولید شد که به ترتیب با کاهش ۶۵.۹ درصدی، ۶۰.۹ درصدی و ۷۹.۷ درصدی در مقایسه با نیمه نخست پارسال روبرو شده است.

به گزارش ایرنا، بررسی آمار‌های منتشره سامانه کُدال حاکی از تولید ۱۴۹ هزار و ۸۵۴ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو، ۱۸۱ هزار و ۲۹۳ دستگاه خودرو توسط گروه سایپا و ۴۸ هزار و ۶۷ دستگاه خودرو در شرکت پارس خودرو از ابتدای امسال تا پایان شهریور است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به امید تعطیلی کامل خودروسازان.
هدف خودروسازی ایران و تحمیل ممنوعیت واردات خودرو به مردم، عدم خروج ارز برای واردات خودرو است تا به این واسطه نیازی به واردات خودرو نداشته باشیم و قدرت سیاسی ایران در چانه زنی بین المللی بالاتر برود. ولی متاسفانه مدیران خودروسازان با بی خردی از این مساله سواستفاده کرده و میکنند و این سطح از نارضایتی عمومی را ایجاد کرده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر