بازدید 8060
۳

جزئیات طرح مسکن ملی از زبان وزیر راه

کد خبر: ۹۳۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 23 October 2019
وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره طرح مسکن ملی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته، در جهت نیازسنجی در مدار اجرا قرار گرفته و قبلا هم اعلام کرده بودیم که حدود ۱۸۰ هزار واحد در سطح کشور در شرایط پیشرفت قرار دارد.

وی افزود: در ماه گذشته بخش مسکن شهری توسط توسط بنیاد مسکن فعال شد و ثبت‌نام را در کرمان به صورت پایلوت آغاز کردیم؛ تا کسانی که فاقد مسکن هستند و تاکنون از امکانات دولتی بهره‌مند نشده‌اند در لیست باشند. در کرمان به تعدادی به‌صورت گروهی زمین واگذار می‌شود و یا اینکه شرکت‌های سازمنده که عمدتا از بخش خصوصی هستند خانه‌ها را می‌سازند و واگذار می‌کنند.

وزیر راه ادامه داد: گام دوم ما در این طرح در سیستان و بلوچستان است که این را اجرایی کنیم و به سایر شهر‌های کشور نیز تسری خواهیم داد. شرایط و ضوابط در سامانه ثبت‌نام آمده که افراد با پاسخ به سوال‌ها، خود را تعیین وضعیت می‌کنند. برنامه اجرایی ما برای هر شهر دقیق خواهد شد تا با اشکالاتی که در گذشته بعضا بدون برنامه‌ریزی بوده با جایی مواجه نشویم که خانه‌ای را بساریم که بدون متقاضی باشد که این موضوع در چند استان وجود دارد. در برنامه‌هایمان داریم بر اساس نیاز‌ها حرکت می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
میشه یکی بگه این طرح های سال های آخری به چه دردی می خورد؟
شش سال گذشته کجا بودید؟
این طرح تا بخواهد ثبت نام جدی انجام بشود دوره شما به سر آمده است
از عمر این دولت مگه چقدر مانده که از چنین طرح کلانی بحث می کنند؟
کی شده در ایران حتی یک واحد مسکونی را در مدت دو سال بسازند که اینا می خوان در این دو سالی که از عمر دولت ناامید و بی تدبیر مانده چنین طرح کلانی را پیاده کنند؟
بالاخره باید مردم را یه جوری سرگرم کنن صداشون درنیاد دیگه ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل