بازدید 3923

تمرین نظامی ۶ کشور در مرز افغانستان

کد خبر: ۹۳۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 21 October 2019
تمرینات مشترک نظامی ۶ کشور (روسیه، بلاروس، ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان) با نام «برادری شکست ناپذیر ۲۰۱۹» در نزدیکی مرز‌های افغانستان آغاز شد.

به گزارش فارس تمرینات مشترک نظامی ۶ کشور (روسیه، بلاروس، ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان) با نام «برادری شکست ناپذیر ۲۰۱۹» در نزدیکی مرز‌های افغانستان آغاز شد.

«الکساندر لاپین» فرمانده نیرو‌های نظامی منطقه مرکزی روسیه در این زمینه اظهار داشت: امروز تمرینات مشترک بین المللی با نام «برادری شکست ناپذیر ۲۰۱۹» در خاک تاجیکستان، آغاز شده است. در این تمرینات ۶ کشور روسیه، بلاروس، ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان حضور دارند.

وی افزود: با توجه به وضعیت ناپایدار جهانی و اوضاع وخیم در افغانستان، اقدامات مشترک کشور‌های شرکت کننده، نشانگر عزم کشور‌های ما برای تأمین امنیت در منطقه بر مبنای قانون است.

مانور «برادری شکست ناپذیر ۲۰۱۹» در دو مرحله برگزار می‌شود. در اولین مرحله توسط نیرو‌های واکنش سریع منطقه آسیای مرکزی، عملیاتی ضد تروریستی برای از بین بردن و مسدود کردن گروه‌های رزمی و جدا سازی گروه‌های مسلح غیرقانونی انجام خواهد شد.

در مرحله دوم نیرو‌های سازمان پیمان امنیت جمعی، عملیاتی را برای حفظ صلح در آسیای مرکزی انجام خواهند داد، که در این جمع کشور‌های ارمنستان و بلاروس نیز اضافه خواهند شد، این تمرینات تا ۲۴ اکتبر برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار