بازدید 2518

آسمان نیمه‌ابری و بارش پراکنده در پایانه‌های مرزی

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا تا جمعه در غرب کشور، شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و زاگرس جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور، به تناوب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 21 October 2019

امیرحسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی شهرهای نجف و کربلا و همچنین پایانه‌های مرزی،‌اظهار داشت: در مرز خسروی فردا آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات رگبار و باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: در مرز مهران آسمان فردا نیمه‌ابری گاهی با افزایش باد همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه نیز همین شرایط به همراه وزش باد شدید در مرز مهران حاکم است. 

وی اضافه کرد:‌ در پایانه مرزی شلمچه آسمان فردا نیمه‌ابری و با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و همین شرایط جوی روز چهارشنبه نیز در شلمچه حاکم است. 

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در کربلا آسمان طی دو روز آینده صاف تا کمی ابری خواهد بود، همچنین در نجف آسمان فردا صاف و روز چهارشنبه نیمه‌ابری است. 

* امروز باران در غرب و شمال غرب کشور

وی با بیان اینکه امروز خصوصاً در ساعات بعدازظهر شاهد بارش در استان‌‌ آذربایجان غربی، ‌جنوب آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه هستیم، گفت: فردا تا روز جمعه در استان‌های واقع در غرب کشور، شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و زاگرس جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور به تناوب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

نقشینه ادامه داد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شدت بارش‌ها در استان‌های آذربایجان غربی،‌کردستان، زنجان، آذربایجان شرقی، قزوین، کرمانشاه، لرستان، غرب استان مرکزی و غرب همدان است. 

وی گفت:‌ از روز دوشنبه تا پایان هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد خواهیم داشت و بعدازظهر امروز تا پیش از ظهر فردا در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان باد، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت. 

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا به علت وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق، گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست. 

نقشینه‌ در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و در برخی ساعات افزایش ابر و گاهی وزش باد و بارش پراکنده و محدود پیش‌بینی می‌شود که این شرایط طی چند روز آینده نیز حاکم است. 

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای 36 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار