بازدید 5417
۱

تصادف در جاده چالوس ۶ مصدوم بر جای گذاشت

برخورد ۲ خودروی پراید در جاده کرج - چالوس ۶ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵ 21 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فتح الله هاشمی نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج شامگاه یکشنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعتی پیش در محدوده سرخدر در جاده کرج - چالوس رخ داد.

مصدومان این حادثه با آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان البرز در دست بررسی قرار گرفت.

جاده گردشگری کرج - چالوس یکی از مسیر‌های پرتردد و پرحادثه کشور است. روزانه بیش از ۲۰ هزار تردد در این جاده ثبت می‌شود که در روز‌های تعطیل شمار تردد‌ها چند برابر ایام عادی است.

ماهانه براثر تصادف در راه‌های استان البرز تعدادی جان خود را از دست می‌دهند و بیش از یکصد نفر مصدوم می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر یک اماری از حوادث رانندگی در جاده چالوس را بگیرد ، از حدود ۴ سال گذشته یعنی زمانی که اسفالت این جاده تعویض شد امار حادثه نیز بیش از ۵۰۰ درصد افزایش یافت ،البته بر حسب وظیفه انسانی همان سال موضوع را به اطلاع مسئولین رساندم حتی حضوری بایکی از اعضای شورای تامین استان صحبت کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و ما هر روز شاهد زخمی و حتی کشته شدن دهها تن از هم وطن های خود در این مکان میباشیم . از مدیران و مسئولین استان عاجزانه تقاضا مندیم فکری بحال اسفالت پلیمری جاده چالوس که بلای جان و مال مردم شده داشته باشند و با بی تفاوتی از کنار ان نگذرند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر