بازدید 5644

معجزه دستان بوفون، دقیقه ۹۳ ناجی یوونتوس شد

یوونتوس در نیمه دوم توسط پیانیچ در دقیقه ۵۴ به گل برتری رسید و در نهایت دفع توپ استثنایی بوفون در آخرین ثانیه‌های بازی، برتری و صدرنشینی یوونتوس را رقم زد.
کد خبر: ۹۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ 20 October 2019

هفته هشتم رقابت‌های سری A. ایتالیا با برتری ۲ بر یک تیم یوونتوس در دیدار سخت خانگی اش مقابل بولونیا پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه رونالدو در دقیقه ۱۹ یووه را پیش انداخت، واس در دقیقه ۲۶ رقابت را به تساوی کشاند و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت. یوونتوس در نیمه دوم توسط پیانیچ در دقیقه ۵۴ به گل برتری رسید و در نهایت دفع توپ استثنایی بوفون در آخرین ثانیه‌های بازی، برتری و صدرنشینی یوونتوس را رقم زد.

براساس این گزارش، قبل از شروع بازی از کریس رونالدو به خاطر رسیدن به دستاورد ۷۰۰ گل در دوران بازی‌اش تجلیل شد. یوونتوس با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و صدرنشین جدول سری A. ماند.

شرح گل‌ها
یوونتوس ۱-۰ بولونیا؛ کریستیانو رونالدو ۱۹: پس از لو رفتن توپ توسط بازیکنان بولونیا، رونالدو صاحب توپ شد و با یک حرکت انفرادی خوب و شوت پای راست، دروازه بولونیا را باز کرد.

یوونتوس ۱-۱ بولونیا؛ دنیلو لارانگرا ۲۶: روی سانتر ارسالی، ام بایه توپ را کاشت و در برگشت دنیلو با یک شوت دیدنی از داخل محوطه جریمه، دروازه را گشود.

یوونتوس ۲-۱ بولونیا؛ میرالم پیانیچ ۵۴: پس از لو رفتن چند باره توپ توسط بازیکنان هر دو تیم، توپ به رونالدو رسید، اما شوت او بلوکه شد، در برگشت، پیانیچ با ضربه‌ای زمینی، دروازه بولونیا را فرو ریخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر