بازدید 5476

بدون دریافت خدمات پشتیبانی، موتور صنعتی نخرید

کد خبر: ۹۳۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 16 October 2019

خدمات پس از فروش از مباحث مهم در هر صنعت است و در پی افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان در مورد خطرات عدم ارائه این خدمات، امروزه کمتر صنعتی را می‌توان یافت که بابت فروش کالا و خدماتش از پشتیبانی از مشتریانش غافل شود.

به گزارش «تابناک»، در حوزه کالاهای وارداتی که به صورت غیررسمی وارد کشور می‌شوند اما به دلیل تحریم ایران از سوی کشورهای اروپایی و... خدمات پشتیبانی بابت خرید این کالاها ارائه نمی‌شود. در این زمینه شاید بهترین راهکار خرید کالاهای ایرانی باشد. در حوزه صنعت، فابا موتور به عنوان مطرح‌ترین تولیدکننده موتورهای سنگین صنعتی، علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، خدمات پشتیبانی مطلوبی به خریداران ارائه می‌دهد.

این واحد تولیدی به تولید موتورهای صنعتی بادوام، مستحکم و باکیفیت معروف است و با تولید موتورهایی که با محصولات آلمانی و آمریکایی قابل رقابت هستند در لیست کشورهای تولیدکننده موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی در جهان قرار گرفته است.

فابا موتور در حوزه‌ تولید موتور ژنراتورهای گازسوز، دیزل، دریایی، رادیاتورها و سیستم‌های خنک‌کننده، تابلوهای کنترل پنل و لوازم یدکی فعال است و همچنین خدماتی مانند احداث و راهبری نیروگاه‌های مقیاس کوچک ارائه می‌دهد.

 این شرکت ، همچنین در حال حاضر روی احداث نیروگاه‌های CHP با ترکیب 0/5 تا 1 مگاواتی تمرکز کرده است.

این تولیدکننده که زیرمجموعه شرکت شركت فن‌آوران بهبود انرژی البرز (فابا انرژی) است با وجود موانع موجود در مسیر توسعه، توانسته است به خوبی با برندهای وارداتی آلمانی، ژاپنی، آمریکایی و... رقابت کند و علاوه بر کیفیت و استحکام بالای موتورهای تولیدی، خدمات پشتیبانی مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهد. مشتریان این موتورها در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، کشتی‌رانی، خطوط ریلی، واحد و کارخانه‌های نظامی، غذایی و به صورت کلی تجاری و... هستند.

 احداث نیروگاه‌های کوچک مقیاس بخش دیگری از فعالیت فابا موتور است. نیروگاه‌هایی تا ظرفیت 25 مگاوات که هدف از احداث این نیروگاه‌ها، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، افزایش مشخصه‌هایی چون ثابت ماندن فرکانس در ساعت‌های پیک و... است.

علاوه بر اینها این واحد تولیدی همچنان مسیر توسعه را ادامه داده و کاهش مصرف انرژی را در برنامه‌های خود دارد. راهکار این واحد تولیدی برای کاهش مصرف انرژی نیز استفاده از انرژی سوخت موتورهای مولد است.

اگر شما هم به خرید کالاهای صنعتی باکیفیت و دریافت خدمات پشتیبانی مطلوب فکر میکنید به فابا موتور مراجعه کنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار