بازدید 3611
۲

کشف ۸ تن مواد مخدر که در راه اروپا بود

اسکندر مؤمنی در دیدار با رئیس پلیس اسلواکی که در حاشیه سفر خود به وین انجام شد، گفت: این آمار فقط مربوط به ۱۰ روز گذشته است و اگر این کشفیات انجام نمی‌شد پلیس کشور‌های اروپایی و غربی باید این مواد مخدر را گِرم به گِرم در خیابان‌ها جمع‌آوری می‌کرد
کد خبر: ۹۳۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ 16 October 2019
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۱۰ روز گذشته، هشت تن مواد مخدر در مرز‌های غربی ایران کشف کردیم که مقصد آن‌ها کشور‌های اروپایی و غربی بوده است.

به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر، اسکندر مؤمنی در دیدار با رئیس پلیس اسلواکی که در حاشیه سفر خود به وین انجام شد، گفت: این آمار فقط مربوط به ۱۰ روز گذشته است و اگر این کشفیات انجام نمی‌شد پلیس کشور‌های اروپایی و غربی باید این مواد مخدر را گِرم به گِرم در خیابان‌ها جمع‌آوری می‌کرد

وی گفت: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر اصلی ترانزیت مواد مخدر از منشاء افغانستان که تولیدکننده حدود ۹۰ درصد از مواد افیونی در جهان به مقصد کشور‌های اروپایی است، با تهدیدات بسیاری همچون شرارت، قاچاق مواد مخدر، انسان و تروریسم مواجه است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این دیدار بر همکاری‌های دو جانبه در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید و آمادگی ایران را برای انتقال تجربیات، آموزش و تبادل همکاری با اسلواکی اعلام کرد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به برخی دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ایران در سه دهه گذشته، خسارات غیرقابل جبران جانی و مالی که تقدیم ۳۸۸۲ شهید و ۱۲ هزار جانباز بود، متحمل شده است.
مومنی همچنین توضیحاتی درباره درمان معتادان، مراکز نگهداری و مراکز درمان سرپایی معتادان و اینکه شمار زیادی از سازمان مردم‌نهاد در بخش خصوصی از معتادان، نگهداری و در بهبود و درمان آنان نقش دارند، ارائه کرد.
وی همچنین آمادگی خود را برای انتقال تجربیات، آموزش و تبادل همکاری با اسلواکی اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
مگر ما مسئول جان اروپاییان هم هستم آنها که به فکر مانیستند بزار مواد بره اروپا چرا جلویش را می گیرید
خوب که چه بشود؟ ایران تحمل هزینه کند که اروپا آلوده نشود و در مقابل اروپا به تعهدات خود عمل نکند ؟ !!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان