بازدید 4207

شکست سنگین کی‌روش درشب اولین باخت ویلموتس

کد خبر: ۹۳۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 16 October 2019

در حالی که تیم ملی ایران دیشب برای نخستین بار با هدایت ویلموتس مقابل بحرین باخت، شاگردان سرمربی سابق و پرتغالی تیم ایران نیز مقابل الجزایر سه گل خوردند تا این نتیجه مانع هجوم هواداران کی روش به سرمربی فعلی و بلژیکی تیم ملی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا، شب شکست شاگردانش برابر الجزایر را شبی تلخ توصیف کرد. کی‌روش پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی کلمبیا مقابل الجزایر در دیداری دوستانه گفت: این باخت، سخت و شاید نتیجه‌ای اغراق‌آمیز بود و مستحق شکست با این نتیجه نبودیم. الجزایر به خصوص در خط دفاع بهتر از ما بود. آن‌ها چهار بار به سمت دروازه ما شوت زدند و به سه گل رسیدند. ما هم چهار بار به سمت دروازه آن‌ها شوت زدیم که نتوانستیم گل بزنیم. دو گل اول بازی را بسیار تغییر داد. ما خوب وارد بازی شدیم و بهتر از الجزایر بودیم، به همین خاطر دریافت گل اول برای ما خیلی سخت بود.

وی با اشاره به گل دوم الجزایر تصریح کرد: زمانی که برای پیروزی تلاش می‌کردیم، گل دوم روی ریباند به ثمر رسید و کار را برای بازگشت ما سخت کرد. این مسابقه برای نتیجه‌گیری ما در آینده خیلی کمک می‌کند. من تنها به یک نکته توجه می‌کنم که آن هم روحیه جنگندگی است. شب تلخی را پشت سر گذاشتیم و نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بگویم.

سرمربی تیم ملی کلمبیا با بیان اینکه تیمش نیاز دارد تا با تیم‌هایی خارج از محیط آمریکای جنوبی و با نوع فوتبال دیگری بازی کند، خاطرنشان کرد: این بازی‌ها، درس‌های زیادی به ما می‌دهند تا بتوانیم رشد کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. ما بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های قبل از گل از آنِ کلمبیا بود، اما آن‌ها دو گل بسیار عجیب زدند. این یک آزمون شخصیت بود. یاد گرفتیم چگونه با فداکاری زیاد و نگرش بسیار خوب کار کنیم تا پیروز شویم. باید به بازیکنانم به خاطر این نگرش تبریک بگویم. بازگشت با اعتمادبه‌نفس و بازیابی آن پس از دریافت دو گل بسیار سخت بود.

کی‌روش با اشاره به دیدار دوستانه شاگردانش برابر شیلی گفت: در این مسابقه به مصاف تیمی رفتیم که در کوپا آمریکا، بالاتر از ما قرار گرفت و یک قدم در راه‌مان پیش رفتیم. سه روز بعد هم با تیمی، چون الجزایر بازی کردیم که روند خیلی خوبی دارد و قهرمان آفریقا شد. این تیم از ثبات و هماهنگی بهره‌مند است و برای ما نتیجه خوبی رقم نخورد.

وی ادامه داد: ما هرگز دوست نداریم که ببازیم، اما این بهترین اتفاقی بود که برای ما رخ داد، بازی مقابل فوتبالی که شبیه بازی تیم‌های آمریکای جنوبی نیست، مقابل یک تیم بسیار خوب، قهرمان آفریقا. پس از بازی اعتمادبه‌نفس بیشتری داریم، چون زمانی که شکست می‌خورید، نکات زیادی یاد می‌گیرید و راه‌حل‌ها واضح هستند. باید بهتر بازی کنیم، بهتر تمام کنیم و از فرصت‌های خود، بهره لازم را ببریم.

سرمربی تیم ملی کلمبیا درمورد عدم توانایی تیمش در گلزنی به الجزایر بیان کرد: به نظرم کار‌ها به خوبی پیش نمی‌رود. بازیکنان کلمبیایی در این بازی فرصت داشتند که نگرش خود را نشان دهند. این مسابقه برای رشد بود، نه برای فراموش کردن و نه مجازات ما. من برای تصمیماتی که نتیجه خوبی نداشت، مسئول هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر