بازدید 2718

حضور ۶۵۰۰ نیروی راهور ناجا در مرزهای چهارگانه

کد خبر: ۹۳۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 16 October 2019

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به بکارگیری ۹ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین امسال گفت: شش هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس راه و راهور ناجا در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر شده‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز چهارشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: پیش‌بینی های ما افزایش بار برگشت برای ۴ روز آینده است.

وی با بیان اینکه تا ۳۰ مهرماه تمامی همکاران پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه در ماموریت خود باقی هستند، افزود: تا الان بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل زائران استفاده شده، تصریح کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس راهور در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲ درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به عابران پیاده است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه کاهش ۱۷ درصدی تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهدیم، گفت: کاش ۱۹ درصدی تصادفات جرحی را نیز در این ایام را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۶۵ درصد از حوادث رانندگی مربوط به واژگونی است، افزود: رانندگان با استراحت و خواب کافی رانندگی کنند .

و ی به سامانه سپهتن و کنترل نظارت ناوگان عمومی اشاره داشت و گفت: بیش از ۹ هزار دستگاه اتوبوس در این طرح بزرگ بکارگیری شده است.

وی در پایان به زائران توصیه کرد: با پرهیز از عجله و شتاب و استراحت کافی سفر خوب و امن را برای خود و خانواده فراهم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار