بازدید 42744
قوه قضاییه با کارچاق‌کن‌های برخورد کند

واکنش بسیار تند علی دایی به ادعای مجری صداوسیما

برای صداوسیما متاسفم که آدم‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند به این مجموعه راه می‌دهد و به آن‌ها میکروفن می‌دهد تا صحبت کنند. به نظر من قوه قضاییه باید به این مسئله ورود کند و مجری که گفته با ۵ میلیون تومان سن شناسنامه‌ای دایی را کوچک می‌کنم را بازخواست کند
کد خبر: ۹۳۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 15 October 2019

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از صداوسیما، نسبت به اظهارات مجری و کارشناس یک برنامه تلویزیونی درباره آقای گلی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی درباره صبحت‌های که صبح روز سه‌شنبه ۲۳ مهر در یکی از برنامه‌های تلویزیونی پیرامون ۱۰۹ گل ملی‌اش مطرح شده بود، اظهار کرد: برای صداوسیما متاسفم که آدم‌هایی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند به این مجموعه راه می‌دهد و به آن‌ها میکروفن می‌دهد تا صحبت کنند. به نظر من قوه قضاییه باید به این مسئله ورود کند و مجری که گفته با ۵ میلیون تومان سن شناسنامه‌ای دایی را کوچک می‌کنم را بازخواست کند تا ببنید چه کسانی با او در ارتباط هستند که این کار‌ها را می‌کند.

وی ادامه داد: بهتر است این آقا، دوستانش را معرفی کند. ما مگر نمی‌گوییم با فساد مبارزه می‌کنیم، متاسفانه این هم یک فسادی است که در صدا و سیما به آن دامن می‌زنند. من تنها خواهشی که از آقای رئیسی دارم این است که به این موضوع ورود کند و مسئله را پیگیری کند و آقایی که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده و گفته "با ۵ میلیون تومان سن شناسنامه‌ای را تغییر می‌دهد" را به قوه قضاییه ببرند و از او سوال کنند. یک بار باید در نظام سالم سازی شروع شود و چه بهتر که در تلویزیونی که این مسائل مطرح می‌شود کار سالم سازی انجام شود، مطمئنا مردم می‌فهمدند قوه قضاییه با فساد مبارزه می‌کند، اما متاسفانه خیلی راحت فساد را در تلویزیون هم رواج می‌دهند.

واکنش بسیار تند علی دایی به ادعای مجری صداوسیما

دایی افزود: ما می‌خواهم مفسدان را پیدا کنیم، اما وقتی مفسدان خودشان علنی صحبت می‌کنند. باید از همین جا شروع کنیم و به دنبال مسائل دیگر نرویم از همین صدا و سیما باید شروع شود و مطمئنا به سرنخ‌های خوبی می‌رسیم. این گونه کار‌ها نشان دهنده عقده‌های درونی افراد است، چون در این چند سال هر کاری کردند نتوانستند برای من مشکل ایجاد کند و کاری علیه من بکنند که من محبوبیتم را بین مردم از دست بدهم. صداوسیما از این نارحت است که علی دایی در بین مردم محبوب است.

وی ادامه داد: قابل توجه آقایان. خدا را شکر علی دایی در بازی مقابل مالدیو خیلی کم گل زده است، فکر کنم در ۴ بازی ۸ گل زده‌ام، بهتر است آقایانی که سن کم می‌کنند به رونالدو هم پیشنهاد بین‌المللی بدهند که تیم ملی پرتغال با مالدیو بازی دوستانه کند تا تعداد گل‌های ملی‌اش را بیشتر کند. من برای صدا و سیما متاسفم که هر کسی را می‌آورد تا مرا بکوبد. عزت و ذلت دست خدا است و همه رکورد‌ها روزی شکسته می‌شود.‌ای کاش یک ایرانی و یا یک مسلمان رکورد من را بشکند.

دایی افزود: مطمئنا جایگاه رونالدو خیلی بالاتر از این حرف‌هاست. چون فوتبالی که آن‌ها بازی کرده‌اند هیچ کدام از ما از خواب آن را هم نخواهیم دید. باز هم می‌گویم به خاطر این مسائل تاسف می‌خورم. آیا شورای سیاست گذاری صدا و سیما یک بار در این زمینه‌ها کار جدی انجام داده است؟ آن‌ها فقط یک بیانیه دادند و هیچ گونه رسیدگی نشده و، چون رسیدگی نکردند باز هم شاهد این گونه مسائل هستیم. این‌ها باید بدانند با این کار‌ها من را بین مردم محبوب‌تر می‌کند. واقعا نمی‌دانم ترس صدا و سیما از چه چیزی است. آن‌ها هر روز یک نوع رفتار را انجام می‌دهد و هر روز هم مخاطبان‌شان را بیشتر از دست می‌دهند.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا از شورای نظارت بر صدا وسیما انتظار دارد به این مسئله ورود کند یا خیر؟ گفت: اصلا از آن‌ها چنین انتظاری ندارم. همیشه روی پای خودم ایستاده‌ام و هیچ کس تا به حال کمکم نکرده است. فقط خداوند و عزیزانی که کنارم بوده‌اند به من کمک کرده‌اند. بگذارید خوشحال باشند که رکورد من شکسته می‌شود. شما فکر می‌کنید در برخی مسائل چرا مملکلت ما در جا می‌زند و پیشرفت نمی‌کنیم؟ این گونه حسادت‌ها در همه جا وجود دارد من به آن چیز‌هایی که خواسته‌ام و حتی فکرش را نمی‌کردم رسیده‌ام، این آقای که درباره من صحبت کرده باید جوابگو باشد و بداند علی دایی چگونه پولش را به دست آورده است. من مثل خیلی‌ها نیستم که پولم را در راه حرام خرج کنم، هر پولی درآورده‌ام برایش زحمت کشیدم و عرق ریختم تا به این جا رسیده‌ام، در این مملکت نه به کسی بدهکار هستم و کسی هم نمی‌تواند بگوید یک ریال من را علی دایی گرفته و نداده است. همیشه سرم بالاست، چون هیچ وقت وام نگرفتم و هیچ کار خلافی انجام نداده‌ام واقعا خنده‌ام می‌گیرد از این که صدا و سیما دایم علیه من تبلیغ می‌کند. طی چند سال اخیر آن‌ها با تمام ظرفیت‌شان با استفاده از برخی هنرپیشه‌ها و یا سیاهی لشکر‌ها سعی کردند برای من پاپوش درست کنند تا جایگاه من در بین مردم خراب شود. اما کار‌های این‌ها باعث می‌شود جایگاه من در بین مردم محکم‌تر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر این برنامه تلویزیونی از صدا و سیما شکایت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: نه اقدام قضایی نمی‌کنم، اگر بحث اقدام قضایی است قوه قضاییه باید به موضوع ورود کند و کسانی که در صدا و سیما می‌گویند که کارچاقکن‌ها را می‌شناسند را معرفی و با آن‌ها برخورد کند. همین چیز‌های کوچک خیلی می‌تواند به سالم سازی جامعه ما کمک کند. در زمانی که همه مردم ما از فساد گریزان و ناراحت هستند و کمر خیلی‌ها را فساد شکسته بهتر است سالم سازی را شروع کنیم. ان‌شاءلله قوه قضاییه این مورد را بررسی کند و شورای سیاست گذاری صداوسیما هم شعار ندهد و عمل کند تا مردم بدانند کسانی که فساد را در صداوسیما رواج و آموزش می‌دهند چه کسانی هستند. ان‌شاءالله مملکت ما روزی عاری از فساد و اینگونه افراد باشد. من فقط زندگیم را می‌کنم و با کسی کاری ندارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
همه دنیا از هیچی برای خودشون اسطوره می سازن ولی ما نمی‌دونم چرا،اسطوره های واقعی مون را با اصرار خراب می کنیم و از اسطوره ،خط و خاشاک می سازیم.علی دایی ، علی داییه ،یه ملت هم فدایی شن،حالا این مجری به ظاهر محترم از چی رنج می بره و چرا از این ناراحته که آقای گل دنیا متعلق به این سرزمین و آب و خاکه،جوابشو دکترهای روانشناس دانند
واقعا زشته افراد بی سواد چاپلوس بنده ی پولو میران تلوزیون که به اسطوره های کشور توهین کنن اون از میثافی اینم از این 2زاری
دایی رو باید بزارن رو سرشون خیلی بزرگتر از دهنشون صحبت کردن
گل گفتی آقای گل
با سلام.به نظر بنده حق کاملا با آقای دایی هست.اولا ایشان افتخار این مملکت هستش و همین بس که فیفا و AFC هم در مورد این رکورد نظر دادن.البته جناب آقای دایی شما در قلب ما مردم جا دارید و بهتره در مورد این بنده خدا گذشت داشته باشید. و این حرفا رو ما مردم درست و نادرست رو تشخیص میدیم.زنده و پاینده باد علی دایی.
من نمیدونم دایی تو چه فازیه
قوه باید تو رو بگیره که میلیارد از بیت المال مردم زدی تو رگ و یه ریال هم مالیات نمیدی
علی دایی افتخار ایران است که نامش همیشه جاویدان خواهد بود
بسیار بجا و حرف خوبی بود
علی دایی مرد شماره یک اخلاقی و ورزشی کشور
صدا و سيماي ميلي همه اشخاص درستکار و غير وابسته و به عبارت بهتر غير خودي را مي کوبد علي دايي محبوب ملت و آذربايجان است و همه دوستش دارند.
اخیراً بعضی از مجریان صدا و سیما بسیار بی ادبانه و حتی گاهاً هتاکانه اظهار نظر می کنند. پس ادب و فرهنگ کجا رفته؟
علی خان دایی
مگه شما ایرانی نیستی
مگه تا الان زیر آبتو نزدند
مگه تا حالا بهت حسودی نکردند
مگه تا حالا اذیتت نکردند
اگر جوابت مثبت است
دلیل ناراحتیت چیه
پس بیخیال آدمهای پلید
حسادت و پستی جز لاینفک آدمهای پلید است
امیرکبیر زمانم آرزوست
تا ریشه زشتی ها را بخشکاند
و مملکتم را آباد کند
دایی جان همون که گفتین عزت وذلت دست خداست این بندگان خدا عقلشون همینه ولشون کنین
علی دایی شیر ، درود بر شرف علی دایی ، مرد بی نظیر
« صداوسیما از این نارحت است که علی دایی در بین مردم محبوب است». ببخشید ، به قول معروف گفتنی !!! دقیقاً بین کدام مردم محبوب است ؟
سلام به نظر منم حق با آقای علی دایی (شهریار) هست ، بقول سردارآزمون اگه آقای دایی هر جای دنیا بود مجسمه طلاش می ساختن ، بعد تو رسانه ی ملی این طوری به اسطوره ها توهین میکنن ، آخه بگو بنده خدا (مجری) تا حالا یه لگد به گربه زدی که این حرفا رو میزنی
جناب آقای دایی کاملا درست است .ایشان که براحتی می تواند به کاری خلاف قانون را انجام دهدباید جوابگوی اظهارات خود باشد
دایی به چی واکنش نشون نمی ده!!! اصلا کسی رو ادم حساب نمی کنه.
وای بحال صدا و سیمای ..... مجری های با شخصیت وقوی را در راستای لجاجت یا دستور پشت پرده ای کنار میزند و افراد مریض اینچنینی را سر کار میآورد . دایی و امثال ایشان را چند نفر در ایران عزیز داریم ؟ افتخار ایران و ایرانیست در کل دنیا .
درود بر شرفت مرد
آقا جان دست از سره علی دایی بردارید،، این که کاری به کسی نداره،، چرا بعضی آدمها با توهین به امثال آقای دایی،می خواهند خودشون رو مطرح کنند!!؟؟ درست نیست، از این کارهاتون دست بردارید،،،
دمت گرم علی آقا مردم دوستت دارن و میدونن تو کی هستی و اونها چی هستن خونت رو کثیف نکن ما همیشه به شما افتخار می‌کنیم
با سلام خدمت جناب آقای دایی که عزیز دل ملت ایران است عرض می کنم خدا را بسیار سپاس گزار و شاکر باشید که صدا و سیما شما را مورد حمله قرارداده است؛ زیرا با این کار برمحبوبیت ملی شما صد چندان افزوده می شود.
علی دایی خیلی مغروری
پرچم دایی بالاست تا همیشه
باب یارو کفر که نگفته کمی هم جنبه داشته باش آقای خیلی پولدار!
آقای گلی جهان یک افتخار است و شکستن رکورد آقای گل جهان هم باز یک افتخار است
موضوع چی بوده؟
شعار دولت مورد حمایت علی دایی: به خدا پناه میبرم از بستن دهان منتقدان
علی دایی: کلهر باید محاکمه قضایی و بشدت با او برخورد بشود
اولی را که باور نکردیم در این شش سال پس همون دومی ماهیت واقعی اینان را نشان می دهد
علی آقا...سالاری.. همیشه در قلب ایرانی... این رسم زمونه است که بی مقدارها با پرداختن به بزرگان قصد بزرگ سازی خود دارند...
واقعاً هیچ ملتی مثل ایرانی ها نسبت به هم حسادت ندارند.
یه لیوان آب خنک بخور بعد برو از فوتبال فاسدی که خودت هم توش هستی شروع کن به مبارزه با فساد.
دایی جون.خودتو ناراحت نکن.اصلا مگه کسی تلویزیون ایران را نگاه می کنه که بفهمه چی میگه.بر نامه های صدا وسیما بی خود تر از ان است که کسی نگاش کنه.به نظرم صدا وسیمادیگه جایگاه مناسبی در بین مردم ندارد.
همیشه تو دل ما جا داری علی اقا
بابا شوخی کرده ... از لحنش معلوم بود... جنبه شوخی داشته باشید... البته اگر در مورد فردی عادی این مطلب گفته می شد حتما جنبه توهین و حتی نیاز به برخورد قضائی داشت اما این گونه ادبیات در رسانه و از سوی مجری ها در مورد سلیبریتی ها متعارف است... علی دائی هم آدم متشخصی است و نباید با این حرفا از کوره در برود...
خب اون مجری ها که گفتند موضوع جدی نیست و جنبه طنز دارد!!!
اقای علی دای گلهای ک رونالدو زده هر گلش اندازه سه تا گل ک تو زدی
علی دایی شهریار فوتبال ایران
با سلام
آفرین بر بزرگ مرد ایرانی علی دایی تمام دنیا ایران را بنام علی دایی حسین رضا زاده و عبداله موحد می شناسند و آن وقت ما بجای آنکه از آنها تقدیر و تشکر کنیم می آییم به یکسری ملیجک بی نام و نشان بها میدهیم.
حق با علی داییه
جمعش کن دیگه همیشه شاکی!!
وقتی برنامه وزین و عالی حالا خورشید با مجری های کاربلد آنان حذف می‌شوند و آقای کلهر که در این میدان جایی ندارد و طنز را با لودگی اشتباه گرفته اند انتظاری بیش ازین نباید داشت!!!!!!!
خدایا این رونالدو بازنشسته شه خیال همه راحت شه
جناب دایی شما ققط یک فوغ نیستید شما یک چهره ملی هستید که همه از هر قوم و نژاد شما را دوست دارند
در مقابل حاسدان صبور و بردبار باشد مهم ما مردم هستیم که شما را خوب می شناسیم و دوستتان داریم
عزتتان روزافزون باد
واقعا حق دارن آقاي دايي! بازرسي نداره اين صدا و سيما؟
یاشسین علی دایی، متاسفانه، صدا وسیما ، بی در وپیکر شده، البته مردم هم زیاد علاقه ای به این صدا وسیما ندارند
با سلام و عرض ادب،جناب رئیس صدا وسیما ما مخاطبان از عملکرد شماو مدیرانیکه با رابطه و بدون ضابطهو داشتن واسطه یقه سفیدان بکار در آن سازمان گمارده اید، که نتیجتا این جنجالها و حاشیه ها و اعتراضات زیادی را از طرف دیگر کارکنان صدا وسیما بویژه مجریان ،بازیگران، گزارشگران، اشخاص معروف و شاخصو ما مخاطبان صدا و سیما را در پی داشته و داردبعنوان مثال مجریان(خیابانی وفردوسی پور)بازیگران(پرستویی)اشخاص(دایی)این افراد شاخصها هستند که اگر بخواهیم نام ببریم بیشتر احاد جامعه را شامل خواهد شد،فلذا برای اجرای عدالت و رفع تبعیض و غیره و ذالک ودهمچنین جلو گیری از پاتی بازی و جناحی و ملوک وطوایفی شدن در سازمان صدا وسیما اقدامات مقتضی صورت پذیرد تا ما مخاطبان دیگر شاهد این مسائل و حاشیه ها ناکار امدی پرسنل انتخابی شما روئسا و مدیران نباشیم
علی دایی افتخار ورزش ایران.مرد کمک به ورزشکاران با استعداد ونیاز مندان
بارها گفته شکستن رکورد هیچ اهمیتی ندارد.نباید حرمت قهر مانان ملی ایران شکسته شود.
برای صداوسیمایی که مجری برنامه ی طبیبش فقط درحال زدن ای- وآن است وکاملا کاملا کاملابیربط است باید افسوس خورد
لطفا به آقای دایی اسطوره نگید کسی که اینهمه پول از کشورش بگره و بخاطر پول حاظر به شکایت از کشورش بشه اسطوره نیست
حالا اگه اون مجرى به يكى از مسئولين مى گفت بالاى چشمت ابرو هست! تا آخر عمر ممنوع كار مى شد! تازه اگه بودايى بود مى گشتن ببينن بعد مرگ روحش تو چه كالبدى رفته تا جسم جديدش رو هم ممنوع فعاليت كنن!
اگه مرديد و ادعاى گردن كلفتى داريد حرف حق بزنيد! كه امروزه طبعاتش بسيار سنگين شده!
نامه ى حضرت على به مالك اشتر:
اى مالك مردم به دو گروهند. يا برادر دينى تو هستند و يا در خلقت با تو برابرند.
بيايد انسان باشيم.
يا حق
آقای دایی افتخار ایران و آذربایجان هس خیلی مرد
علی دایی یک انسان بسیاربزرگ باشخصیت با این چرندیات ک بعضا میشنویم زیر سوال نمیره واس همه مردم ایران عزیزم قابل احترام چون یک قهرمان مردمی ک کنار مردم ایستاده درود بر شما زنده باد علی دایی❤
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار