بازدید 3033
۲

ادعای ارزانی دلار از ۱۸ به حدود ۱۱ هزار تومان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید دلار در زمان آقای روحانی از ۳ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از ۱۸هزار تومان به حدود ۱۱ هزار رسیده است نباید ادعا کرد ارز ۸۰ درصد ارزان شده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 12 October 2019

محمد حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره درستی یا نادرستی صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر تقویت 40 درصدی ارزش پول ملی به توضیح مثالی پرداخت و گفت: دولت احمدی نژاد حقوق‌ها را از 1000 تومان به 1200 تومان افزایش می‌داد اما هنگام محاسبه میزان رشد درآمدها، مبدا را 1000 تومان در نظر نمی‌گرفت بلکه نمودار را از 800 تومان رسم کرده و ادعا می‌کرد حقوق‌ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است حال آنکه درآمدها تنها 20 درصد بیشتر شده بود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: حال آقای روحانی نیز با همین شیوه برخی اطلاعات را مطرح می‌کند چراکه قیمت‌ها در زمان ریاست جمهوری روحانی افزایش بسیاری داشت اما حال که قیمت‌ها کاهش بسیار ناچیزی را تجربه کرده، مطرح می کنند که ارزانی شده است.

دلار در زمان آقای روحانی از 3 هزار تومانی به 18 هزار تومان رسید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد:دلار در زمان آقای روحانی از حدود 3 هزار تومان به 18 هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از 18هزار تومان به حدود 11 هزار رسیده است نباید ادعا کرد ارز 80 درصد ارزان شده است. نباید ادعا کرد بطور مثال ارز 80 درصد ارزان شده چراکه این صحبت‌ها نشاندهنده این است که یا مردم بی سواد فرض شده‌اند یا اطلاعات غلط به رئیس جمهور ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس‌جمهور در نشست هیأت دولت اعلام کرد براساس آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی ارزش پول ملی نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هیچی ارزان نشده ، شما یه مثال ارزان شدن یه محصولی بیاورین ، سیب زمینی که یه محصول داخلی و فصل برداشتشه کیلویی ۴ هزار تومانه ... واقعا استخونهای مردم عادی هم شکسته تا چه رسد به گوشت و پوستش
چه عجب بالاخره یکنفر در مجلس درباره مردم ایران و آمارهای اشتباه صحبت کرد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی