بازدید 1502

قیمت سکه پنج شنبه ۱۸ مهرماه ۹۸/ دو عاملی که قیمت طلای جهانی را بالا برد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه ۱۸ مهرماه ۹۸ در معاملات بازار آزاد تهران به ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر اونس طلا با یک ونیم دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۵۰۶ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 10 October 2019
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه ۱۸ مهرماه ۹۸ در معاملات بازار آزاد تهران به ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز پنجشنبه ۱۸ مهرماه ۹۸ در معاملات بازار آزاد تهران به ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون ۲۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۰۷ هزار و ۴۵۰ تومان ارزشگذاری شد.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۶۵ هزار تومان رسیده است.
 
قیمت سکه پنج شنبه ۱۸ مهرماه ۹۸/ دو عاملی که قیمت طلای جهانی را بالا برد


دو عاملی که قیمت طلای جهانی را بالا برد

امروز در بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا با یک ونیم دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۵۰۶ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.

امروز قیمت این فلز گرانبها در کمترین زمان ۱۵۰۳ دلار و ۱۰ سنت و در بیشترین زمان ۱۵۱۷ دلار و ۴۰ سنت به فروش رسید.

به گزارش رویترز مذاکرات تجاری چین و آمریکا امروز نقش اصلی را در قیمت طلا داشته است در حالی که پیش از این انتظار می‌رفت مذاکرات در سطح سران عالیرتبه کشور پایانی بر جنگ تجاری دو قطب بزرگ اقتصادی جهانی باشد، اما خبر‌ها حاکی از آن است که مذاکرات به بن بست رسیده و طرف‌های چینی زودتر از موعد جلسه را ترک می‌کنند.

قرار بود جلسه تا فردا (جمعه) ادامه یابد، اما منابع آگاه گفته‌اند که لیوهه با تیم همراهش محل نشست را ترک می‌کنند.

بلومبرگ گزارش داده که کاخ سفید در مذاکرات با چین به دنبال یک بسته ارزی است.

امروز نیز نشریه چینی "ساوت چاینا مورنینگ پست" گزارش داده بود که نمایندگان چینی به دنبال ترک واشنگتن هستند.

به گزارش فارس، تحلیلگر آرگونات سکوریتی با بیان اینکه احتمالا نوساناتی در بازار طلا وجود داشته باشد، اعلام کرد: میزان ذخایر طلا در بیشترین میزان سه سال گذشته است و بسیاری از بانک‌های مرکزی به دنبال خرید این فلز گرانقیت هستند و به این دلیل قیمت را در بازار‌های جهانی افزایش داده است.

افزایش قیت طلا امروز متاثر از دو عامل نخست به خبر‌های ناامید کننده از مذاکرات تجاری چین و آمریکا و دوم گرایش بانک‌های مرکزی جهان برای خرید طلا بوده‌اند.

بانک‌های مرکزی جهان تلاش می‌کنند با خرید گسترده طلا اقتصاد کشورشان در مقابل نوسانات ارزی و به ویژه مقابله با سلطه دلار حفظ کنند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار