بازدید 4157

لیگ دسته اول؛ شانس شش تیم برای صدرنشینی!

کد خبر: ۹۲۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 10 October 2019

هشت مسابقه از دیدار‌های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار‌های هفته هشتم لیگ دسته یک روز جمعه برگزار می‌شود. در حال حاضر فشردگی جدول باعث مهیج شدن بیشتر مسابقات شده است. فاصله تیم صدرنشین با تیم ششم جدول فقط یک امتیاز است! ۴ تیم اول جدول ۱۵ امتیازی هستند و دو تیم ۱۴ هم در رده پنجم و ششم جدول قرار دارند.

بادران تهران صدرنشین مسابقات این هفته میزبان تیم آلومینیوم اراک ۱۲ امتیازی است. شاگردان محمود فکری هفته گذشته شکستی دور از انتظار را در خانه متحمل شدند و این هفته هم بازی سختی در بادران دارند. سرنوشت صدرنشین لیگ در این مسابقه تعیین می‌شود. اگر بادران همچنان برنده باشد در صدر جدول باقی خواهد ماند، ولی اگر بازنده شود یا یک امتیاز بگیرد در آنصورت ممکن است صدر را به تیم‌های دیگر تقدیم کند.

مس رفسنجان تیم دوم جدول هم میزبان تیم داماش گیلانیانی است که مدیرانش مدام از بی انگیزگی برای تیمداری صحبت می‌کنند. به نظر می‌رسد مس شانس برنده شدنش در این بازی زیاد باشد.

خوشه طلایی ساوه برای اولین بار در شهر خودش به میدان خواهد رفت وشاگردان محسن عاشوری در هفته‌های گذشته مجبور به بازی در شهر قم بودند. آرمان گهر تیم سیزدهم جدول خیلی بد شانس است که باید در ورزشگاه پر از تماشاگر خوشه طلایی مسابقه بدهد.

گل ریحان البرز تیم چهارم جدول به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت که در رده یازدهم قرار دارد. مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان پیش از این با گل ریحان کار کرده است و به خوبی شرایط این تیم را می‌شناسد این مسابقه هم یک نبرد دیدنی و تمام عیار است. 

فجرسپاسی تیم پنجم جدول هم یک بازی سخت با سرخپوشان پاکدشت رده هشتمی دارد. پاکدشت در بازی قبلی تیم سپیدرود را گلباران کرد تا نشان دهد عزمی جدی برای صعود به لیگ برتر بیستم دارد.

نود ارومیه تیم شگفتی ساز مسابقات که در رده ششم جدول است به مصاف ملوان بحران زده می‌رود. ملوانی که با ۲ امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول است و برای بقا در لیگ دسته اول دست و پا می‌زند. پژمان نوری و مازیار زارع دو کاپیتان سابق ملوان به همراه محمد احمدزاده هنوز نتوانسته اند این تیم را از قعر جدول جدا کنند و ملوان به دنبال اولین بردش در هفته هشتم لیگ است!

سپیدرود رشت تیم نهم جدول باید به مصاف رایکا بابل برود. نبرد دو تیم گیلانی و مازندرانی هم می‌تواند در نوع خود جالب باشد. استقلال خوزستان رده چهاردهمی میزبان تیم قشقایی شیراز رده پانزدهمی است و این مسابقه برای فرار از قعر جدول انجام می‌شود. آخرین بازی هفته هم روز شنبه بین دو تیم نیروی زمینی رده شانزدهمی با شهرداری تبریز رده هجدهمی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات و اسامی داوران هفته هشتم لیگ یک:

جمعه ۱۹ مهر

استقلال خوزستان – قشقایی شیراز

علی ابراهیمی – علی احمدی – صادق رستمی – مجتبی افراء

 

فجر سپاسی شیراز – سرخپوشان پاکدشت

سیدرضا مهدوی – وحید امیری – محمدصالح عرب آبادی – معین ایزدی

 

نود ارومیه – ملوان بندرانزلی

علی صفایی – محمدعلی پورمتقی – رحیم حاجیلو – رضوان سرشار

 

مس رفسنجان – داماش گیلانیان

امیر عرب براقی – علی الفتی – محمدعلی رضایی – حسین حسینی

 

گل ریحان البرز – مس کرمان

روح الله شریفی – علیرضا مرادی – حمیدرضا افشون – حامد صادقی جو

 

سپیدرود رشت – رایکا بابل

ناصر جنگی – ایوب غلامزاده – حسین گلشنی – مهدی جبرئیلی

 

بادران تهران – آلومینیوم اراک

علی اصغر مومنی – یوسف مغروری – اسماعیل احمدی – سعید لهراسبی

 

خوشه طلایی ساوه – آرمان گهر سیرجان

سیدمهدی مرجانزاده – داریوش صابر مطلق – پوریا زحمتی – عباس مهدیزاده

 

شنبه ۲۰ مهرماه

نیروی زمینی تهران – شهرداری تبریز

مسعود حقیقی – بهزاد پناهی – رضا حیدری – مجتبی شجاعی

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر