بازدید 4236

تالار شیشه‌ای قرمز شد/ اصلاح شاخص و جذابیت ورود به نماد‌های ارزنده

قیمت سهام تابلوی حافظ با اصلاح چند روز اخیر برای خریداران جذاب شده و احتمالا فردا و همزمان با عرضه اولیه شاهد صفوف منفی یا صفر تابلو خواهیم بود و پس از آن در روزهای آتی بازار روند خود را با گام های شمرده ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 08 October 2019

قیمت سهام تابلوی حافظ با اصلاح چند روز اخیر برای خریداران جذاب شده و احتمالا فردا و همزمان با عرضه اولیه شاهد صفوف منفی یا صفر تابلو خواهیم بود و پس از آن در روزهای آتی بازار روند خود را با گام های شمرده ادامه خواهد داد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از نبض بورس، امروز ارزش معاملات و تقریبا حجم معاملات نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافت و این موضوع نیز موید این است که سهامداران تداوم اصلاح را در روزهای آتی متصور نیستند و به همین دلیل در منفی های بازار، اقدام به ورود مجدد و خرید سهام باارزش می کنند.

شاخص کل بورس تهران امروز با کاهش 6439 واحدی به کانال 314 هزار و 469 واحدی بازگشت، شاخص قیمت وزنی ارزشی نیز با افت 1730 واحدی رقم 84 هزار و 520 واحدی را به نمایش گذاشت و شاخص کل هم وزن با کاهش 2422 واحدی به کانال 93 هزار و 55 واحدی عقب نشینی کرد، شاخص قیمت هم  وزن با عقبگرد 1621 واحدی رقم 62 هزار و 291 واحدی را به نمایش گذاشت، شاخص آزاد شناور با کاهش 8779 واحدی به 364 هزار و 781 واحدی رسید، شاخص بازار اول با افت 5122 واحدی رقم 226 هزار و 652 واحدی را نشان داد و شاخص بازار دوم نیز با کاهش 11113 واحدی به کانال 648 هزار واحدی عقب نشینی کرد.

ارزش معاملات امروز بورس تهران بالغ بر 2095.8 میلیارد تومان بود که نشای از دست به دست شدن بیش از 4 میلیارد و 994 میلیون برگه سهم طی 422 هزار و 716 نوبت معاملاتی بود.

نمادهای  بانکی متعلق به بانک ملت، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، و بانک اقتصاد نوین بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص ثبت کردند و در مقابل پتروشیمی خارک و پالایش نفت تبریز بیشترین تاثیر مثبت را بر دماسنج بازار سرمایه داشتند.

رفت و آمدها

در داد  و ستدهای امروز بورس تهران، نماد معاملاتی شركت سیمان قاین(سقاین) كارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان(قثابت)، لابراتوارهای رازك(درازك)، بیمه آسیا(آسیا)با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت كدال؛ گروه صنعتی پاكشو(پاكشو)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بازگشایی شدند و در مقابل نماد معاملاتی شركت صنایع‌كاغذسازی‌كاوه‌ (چكاوه1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به منظور برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر؛ توسعه معدنی و صنعتی صبانور (كنور1) و گروه‌بهمن‌ (خبهمن1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند.

نماد معاملاتی حق تقدم استفاده نشده شركت های سیمان فارس نو(سفانوح)، كارخانجات سیمان صوفیان(سصوفیح)، آهنگری تراكتورسازی ایران(خاهنح)، معدنی و صنعتی گل گهر(كگلح)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت حراج شدند همچنین نماد معاملاتی شركت صنایع‌كاغذسازی‌كاوه‌ (چكاوه1)، كارتن‌ ایران‌ (چكارن1)، دوده‌ صنعتی‌ پارس‌ (شدوص1) و لعابیران‌ (شلعاب1)با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام با وقفه همراه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل