بازدید 7862
۳

توضیحات ظریف درباره آخرین وضعیت «تخت‌روانچی»

در صورتی که از بیماری ایشان قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می‌شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می‌کردیم، اما در آمریکا بیماری وی تشخیص داده شد. دکتر ایشان نیز تاکید داشتند که فوری باید عمل شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 07 October 2019
وزیر امور خارجه ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت «مجید تخت‌روانچی»، تاکید کرد: ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم.

محمدجواد ظریف در گفتگو با خانه ملت، در توضیح آخرین وضعیت بیماری «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد، گفت: بعد از رفتن آقای تخت‌روانچی به نیویورک بیماری سرطان تشخیص داده شد، وی در ایران از بیماری خود خبر نداشت.

وی افزود: در صورتی که از بیماری ایشان قبل از عزیمت به نیویورک مطلع می‌شدیم، حتما درمان را در ایران شروع می‌کردیم، اما در آمریکا بیماری وی تشخیص داده شد. دکتر ایشان نیز تاکید داشتند که فوری باید عمل شود.

ظریف ادامه داد: با توجه به نظر دکتر وی، جراحی در نیویورک انجام گرفت. آقای تخت روانچی در حال حاضر مراحل شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره ترور بیولوژیک مجید تخت روانچی در نیویورک، گفت: موضوع ترور بیولوژیک آقای تخت روانچی را تکذیب می‌کنم، ایشان در حال درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ «مجید تخت‌روانچی» سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل متحد در مجمع امسال سازمان ملل، هیئت ایرانی را در اجلاس سالانه سازمان ملل به علت بیماری سرطان همراهی نکرد. وی در حال حاضر در بیمارستانی در نیویورک بستری است.

تخت روانچی پیش از این معاونت اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه را برعهده داشت و از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ بشمار می‌آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
همیشه نگران سلامتی مسئولان هستیم خداوند عمر با عزت بهشون بده که اینقدر به فکر مردم خودشون هستن و تلاش میکنن مردمانشون در رفاه و امنیت باشن
ایکاش مسئولین عزیز ما وقتی دارند با مردم حرف می زنند شفاف تر باشند مثلا چه اشکالی داره دقیقا بفرمایند ایشون چه نوع سرطانی دارند و علت جراحی اورژانس شون چی بوده ؟
که ما هم بدونیم که بهانه درمان در امریکا را ماست مالی کنند.
به غیر از موارد مربوط به انسداد ( مثلا در سرطان روده بزرگ ) کمتر موردی هست که نیاز به جراحی اورژانس باشه مخصوصا برای ایشون که تمامی امکانات دم دستشونه
و معمولا بین جراحی و شیمی درمانی هم فاصله هست که ایشون می تونستند برگردند ایران و مداواشون رو ادامه بدند
مسئولین ما همه چیزشون جدا از مردم هست آمریکا برای ما دشمن و بده ....ماییم که تاوان دشمنی با امریکا رو میدیم ...والا اقایون مسئولین فرزندانشون آمریکا.....محل گشت و گذارشون آمریکا...سرمایه گذاریشون آمریکا ....درمانشون امریکا .....
انشالله هر چه زودتر شفا پیدا کنند و به خدمت به کشور برگردند و همه بیماران سرطانی قادر به پرداخت هزینه های درمان خود باشند چه در داخل و چه خارج.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار