بازدید 5332

قیمت دفاتر دانش آموزی اعلام شد

کد خبر: ۹۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 07 October 2019

مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت دفاتر دانش آموزی با ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا کلامی گفت: امسال برای جلوگیری از تلاطم بازار انواع لوازم التحریر در گام نخست تخصیص و توزیع بیش از ۱۸ میلیون جلد دفترچه دانش آموزی تولیدی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به همراه ضوابط توزیع و نظارت به استان‌ها (توزیع طی ۳ مرحله) ابلاغ شد.

وی افزود: تخصیص بیش از ۲ میلیون جلد دفترچه دانش آموزی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین تخصیص ۳۰۰ هزارجلد دفترچه دانش آموزی برای حمایت از دانش آموزان کمتر برخوردار تحت حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام بعدی این دفتر بود که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن محقق شد.

کلامی تصریح کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت دفاتر دانش آموزی به ترتیب دفترچه ۴۰ برگ، ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ، ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ، ۳۴۰۰ تومان و دفترچه ۱۰۰ برگ، ۴۲۰۰ تومان تعیین و توزیع آن انجام شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در همین راستا نرخ گذاری و توزیع دفترچه‌های دانش آموزی با ارز نیمایی نیز توسط شرکت‌های عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان کاغذ انجام و همچنین مقدمات لازم برای هر میزان از تقاضای شبکه‌های توزیع فرآهم آمده و از محل تولید دفاتر دانش آموزی با ارز نیمایی تامین گردید.

کلامی گفت: همسو با اقدامات ذکر شده طرح نمایشگاه مهر ویژه بازگشایی مدارس به استانداران ابلاغ شد تا با بکارگیری ظرفیت‌های صنفی در قالب فروش فوق‌العاده لوازم التحریر ونوشت افزار بازار دچار تلاطم نشود.

وی گفت: لوازم التحریر و نوشت افزار در فهرست کالا‌های اولویت بازرسی طی یک ماه اخیر تا نیمه اول مهرماه قرار دارد و دستورالعمل نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان ابلاغ و با متخافان برابر ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۵
اين قيمتهايي كه شما اعلام كردين فقط تو مراكز دولتي ذكر ميشه و فقط در حد حرف است ، اگر به بازار برويد ، قيمتهاي غير معقول و شگفت انگيزي را خواهيد ديد . حتي در فروشگاههاي دولتي و فروشگاههاي زنجيره اي هم نوشت افزار با چنين قيمتهايي فروخته نمي شود . چرا مردم را گول مي زنيد؟
کجا گیر میاد ازاین دفترا؟؟؟
برای سال بعد...؟
امسال که تقریبا همه خردیدن...
خب خدا خریتون بده.... اینو یکی دو ماه پیش اعلام می کردید...
دیگه الان که حدود یکماه از سال تحصیلی میگذره به چه دردی میخوره.
نوش دارو بعد از مردن سهراب!!!!

باید حداکثر 15شهریور اعلام میشد نه حالا که همه خرید رو انجام داده اند.
واین قصه از سالهای گذشته همچنان ادامه داشته، دارد و خواهد داشت.
نمیدونم واقعا نمیفهمن، نمیدونن یا خودشون رو به اون راه میزنن مثل نرخ سرویس مدارس و...
خدا را شکر بیدار شدید
اخوی این چند میلیون دفترچه با ارز دولتی را خدا میدونه به کس ها رسیده و رانت کی شدن؟؟؟!!! کدام روشی برای خرید این دفترچه ها به خانواده ها اعلام شده است؟؟؟ از کجا و چگونه باید تهیه شوند؟؟؟ شما اگر الان در کل تهران اگر یک دفترچه با این قیمت پیدا کردین! قیمت ها حدود 3 برابر این ارقام می باشد!!!! جالب اینه که الان و بعد از شروع مدارس خبر توزیع را میدن قبل از توزیع کدام اطلاع رسانی انجام شد!!! شما تابناک بعنوان خبرنگار باید این موارد را مطالبه کنی از نهادهای مسول و پیگیری کنی .این رسالت شماست نه صرفا انتقال هر آنچه سازمان ها می گویند.
ساعت خواب
واسه سال بعدد اعلام کردن؟
آقای محمدرضا کلامی:
ما که نتوانستیم برای امسال خرید کنیم. به امید خدا سال آینده و با نرخ های جدید اعلامی و اغلب با تاخیر و عدم نطارت جدی در اجرا.
با این قیمت دفتر تو بازار نیست و در ضمن خواب نمونی عزیز! مردم دفترها را خریدن بعد اعلام قیمت می کنی اونهم بدروغ.
ممنون می شم بدونم این دفترها با قیمت مصوب کجا توزیع شده یا توزریع می شه؟ والا دفتر 80 برگ رو 15هزارتومان خریدم. ضمناً اگر توزیع نشده، بچه ها مجبور بودن دفتر تهیه کنند!!!!!!!!!!!!!!!
یادش به خیر!! من از کلاس اول دبستان تا پایان دبیرستان دفتر 40 برگ 4 ریال 60برگ 6ریال 100برگ 10 ریال می خریدم . مداد1 ریال مدادسوسمار2 ریال و خودکار بیک 5 ریال .متولد 1340 هستم.!!!!!
بنظرمیرسه هیچ کس از اولیا دفتر با ارز 4200 ندیده باشه گروه تنظیم بازار فقطحرف زده دفتر 100 برگ تو بازار 12000 تومان میباشد1
چند وقته مدرسه ها باز شده تازه یادشون افتاده قیمت دفتر مداد یگن چنده خجججججج
سلام متاسفانه همیشه این کارها بعد از مردن سهراب و نوشدارو انجام میشه. آخه وقتی بجه ها و پدر مادر بیچاره با قیمت های بسیار بالا قبل از مهر خریداشون رو کردند دیگه الان چه فایده.دو روز دیگه هم میگن به دلیل عدم استقبال این تصمیم گرفته شدآخه چرا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار