بازدید 4396

سناتور مورفی: مردم آمریکا باید علیه ترامپ رای دهند

کد خبر: ۹۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷ 07 October 2019

سناتور کریس مورفی سناتور دموکرات کنتیکات گفت: مردم نباید از ترامپ بترسند بلکه باید به خلاص شدن از دست او رای دهند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما از تلویزیون ان بی سی، مجری این شبکه افزود: بعد از این که یک وکیل در روز یکشنبه از ورود دومین افشاگر علیه دونالد ترامپ درپرونده اوکراین گیت خبر داد، تنش‌ها در واشنگتن بالا گرفته است. وکیل مارک زید گفت که این شخص یک مامور اطلاعاتی بود که اطلاعات دست اول از برخی از ادعا‌های افشاگر اول را تایید می‌کند.

سناتور رون جانسون از ویسکانسین در برنامه شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت که اعتمادی به سیا و اف بی‌ای ندارد، اما سناتور کریس مورفی سناتور دموکرات کنتیکات گفت که از موضع جمهوریخواهان در دفاع از ترامپ هراسان شده است.

رون جانسون سناتور جمهوریخواه از کمیته روابط خارجی سنا گفت: من اینجا نیستم که از رئیس جمهور دفاع کنم و همچنین اینجا نیستم که او را محکوم کنم. آنچه که من می‌خواهم در اینجا به شما بگویم و ارزیابی صادقانه من این است که رئیس جمهور به من بار‌ها در ۲۳ مه در دیدارم با او در کاخ سفید و در تماس تلفنی در ۳۱ مه گفت که نگرانی مشروع درباره اوکراین در زمینه رسدگی به فساد دارد. این فساد همه گیر است و همه ما این را می‌دانیم.
وی گفت: من می‌خواهم حقیقت را بدانم. آمریکایی‌ها می‌خواهند حقیقت را بدانند.
مجری پرسید پس شما به سیا و اف بی آی اعتمادی ندارید؟
جانسون گفت: خیر، من اعتمادی ندارم.

سپس کریس مورفی سناتور دموکرات کنتیکات گفت: من از موضع جمهوریخواهان بسیار هراسانم. آن مصاحبه چراغ سبز بزرگی به رئیس جمهور آمریکا بود تا به دخالت دادن خارجی‌ها در انتخابات آمریکا ادامه دهد. او گفته بود قصد دارد از چین همان چیزی را بخواهد که از اوکراین خواسته بود و این به خاطر این است که جمهوریخواهان اجازه می‌دهند او این کار را انجام دهد. تمام کشور باید از این ماجرا بترسد و تفاوت بین آمریکا و دیکتاتوری‌های بی ارزش این است که ما اجازه نمی‌دهیم رئیس جمهور آمریکا این کار را انجام دهد. ما به آن‌ها اجازه نمی‌دهیم دفتر مقامات را به سلاح انتخاب مجدد تبدیل کنند. مردم نباید از این رئیس جمهور بترسند. اگر آن‌ها به خلاص شدن از دست او رای دهند، پس جای ترسی باقی نمی‌ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل