بازدید 5362

آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در قم

کد خبر: ۹۲۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 06 October 2019

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در آتش سوزی یک ساختمان ۷ طبقه متاسفانه ۹ تن دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از شهرداری قم، حمید کریمی با اشاره به آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه در خیابان پرستار قم، گفت: متاسفانه زیرزمین و پارکینگ این مجتع مسکونی به کارگاه و انبار تولید کفش تغییر کاربری داده شده بود که این آتش سوزی در این کارگاه به وقوع پیوست.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: این آتش سوزی در ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه عصر شنبه به مرکز آتش نشانی قم اطلاع داده شد که بلافاصله هشت دستگاه خودروی عملیاتی و ۳۵ تن از پرسنل آتش نشانی قم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

کریمی افزود: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی قم علاوه بر اطفای این حریق، نسبت به خارج کردن دود از طبقاتی فوقانی این مجتمع مسکونی و همچنین خارج کردن ساکنان ساختمان اقدام کردند.

وی اظهار کرد: در این آتش سوزی متاسفانه ۹ تن از کارکنان این کارگاه دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تغییر کاربری پارکینگ این مجتمع مسکونی به یک کارگاه تولیدی، ادامه داد: بررسی‌ها در مورد مجوز دار بودن این اقدام‌ها ادامه دارد، ولی به نظر می‌رسد که این تغییر کاربری به صورت غیرقانونی انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار