بازدید 5545
۷
لیگ نوزدهم و پیروزی‌های پیاپی تبریزی‌ها با دنیزلی

بازهم برد ناپلئونی تراکتور با تک گل ۳ امتیازی حاج‌صفی

تیم تراکتور با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رتبه دوم جدول ایستاد. حاج‌صفی پیش از این هم در بازی خانگی هفته دوم تیمش مقابل پرسپولیس، با تک گل خود پیروزی تراکتور را رقم زده بود.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 04 October 2019

تیم تراکتور تبریز در آخرین دیدار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پارس جنوبی به برتری رسید تا همچنان در بالای جدول باقی بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) تیم تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پارس جنوبی جم بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا همانند ۴ پیروزی قبلی خود با یک گل حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

تراکتور در نیمه نخست و توسط احسان حاج‌صفی در دقیقه ۲۵ به گل رسید و موفق شد با حفظ تک گل خود تا پایان بازی، سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته‌هایش اضافه کند. در این دیدار احسان حاج‌صفی از تراکتور و کاخابر کاکاشویلی از پارس جنوبی با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم تراکتور با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رتبه دوم جدول ایستاد. حاج‌صفی پیش از این هم در بازی خانگی هفته دوم تیمش مقابل پرسپولیس، با تک گل خود پیروزی تراکتور را رقم زده بود.  پارس جنوبی جم هم با ۶ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

این ششمین کلین‌شیت پیاپی رشید مظاهری بود تا خط دفاعی تراکتور در کنار سپاهان، بهترین خط دفاعی لیگ نوزدهم تا هفته ششم لقب بگیرد.

بازهم برد ناپلئونی تراکتور با تک گل ۳ امتیازی حاج‌صفی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
چطور سال قبل پرسپولیس یک فصل تمام یک صفر برد و قهرمان شد ولی کسی نگفت ناپلونی؟؟؟ الان با سه چهارتا برد تراکتور شد ناپلونی
قشنگ معلومه امسال میخوان ترکتور قهرمان بشه
متاسفم برای تیترهای شما.
یعنی چطور باید می برد؟
هرچند تیم های سوگلی هم ناپلئونی و غیر ناپلئونی می بازند، ولی ناراحت نباشید تا پایان فصل فدراسیون و داوری و کمیته انضباطی فرصت دارند تا طبق سالهای اخیر جبران کنند
برد ناپلئوني نيست فدراسيون يك گل بيشتر از تيم تراكتور قبول نمي كند ! و آفسايد اعلام مي كند !
مهم نتیجه هست .از اینا گذشته پس حتما برد پدیده هم ناپلونی بود ؟کارتان شده بررسی چرتپولیس و استقلال
چرا اینقدر تراختور آتیش زده به جیگرتون؟ تیم سوگولی تون سه تا بازی رو با کمک داور و ناظر و فدراسیون یه گله برده سه تا بازیش هم علیرغم برخورداری از داور و ... ناجور باخته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل