بازدید 5128

سردار حاجی‌زاده: گزینه سایه جنگ بی‌خاصیت شده است

کد خبر: ۹۲۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 01 October 2019
سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فناوری‌های جدید موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه در تبیین توانمندی‌ها و قابلیت‌های منحصر بفرد و بومی این نیرو که مزیت‌های ویژه‌ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است، اظهار کرد: به برکت اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده گسترده از جوانان نخبه، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های کشور توانسته ایم موشک‌های زمین به زمین، موشک‌های ضد ناو، پهپادها، رادار‌ها و سامانه‌های جنگ الکترونیک را از ایده تا محصول کاملاً ایرانی تولید کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز علاوه بر پایگاه‌های کشور‌های فرامنطقه ای، ناو‌های آن‌ها در دریا را تا ۲ هزار کیلومتری بی خاصیت کرده ایم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه «امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است»، اظهار کرد: با دستیابی به فن‌آوری‌های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: امروز دشمن درصورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپاد‌های ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما بکند؛ بزند یا نزند آن‌ها مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر