بازدید 32301
هزار و هفتصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه غرویان به آیت الله جنتی/پاسخ دادستان تهران به ادعای وکیل معزول نجفی/حضور ناطق‌نوری در جلسه جامعه روحانیت پس از ۱۰ سال/ماجرای برخورد مأمور امنیتی سازمان ملل با ظریف چه بود؟/وام مسکن چقدر از قیمت یک خانه را پوشش می‌دهد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پایان مأموریت علی جنتی و حسام‌الدین آشنا/پیشنهاد نامگذاری روز‌ی به نام روز منع خشونت علیه زنان /احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ۲۰۲۰ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 01 October 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
هفده نفر در پرونده اکبر طبری بازداشت شدند

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی درباره انتشار اخباری از اعترافات اکبر طبری علیه برخی مسئولان قضایی و اینکه آیا این اتهامات صحت دارد یا نه گفت: در این پرونده مانند سایر پرونده‌ها به لحاظ ملاحظات قانونی، درباره محتوای پرونده اطلاع رسانی نکرده ایم، اما از این خلأ ایجادشده برخی سوءاستفاده و موضوعاتی را به عنوان اعترافات متهم یا متهمان دیگر این پرونده منتشر کردند که مورد تایید ما نیست. وی افزود: در این پرونده هفده تن بازداشت شدند که دو نفر هم از قضات هستند که یکی از آن‌ها شاغل و یک نفر هم اخیرا بازنشسته شده بود و در آینده ممکن است به عدد متهمان اضافه یا از برخی افراد رفع اتهام شود.

واکنش دادستان تهران به ماجرای سرقت از منزل یک نماینده

علی القاصی‌مهر صبح امروز در حاشیه بازدید از دستاورد‌های بیست و نهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت یادآور شد: دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای با این افراد نخواهد داشت و مطمئنا امنیت و آرامش سارقان و مخلان نظم را برهم می‌زنیم. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر مطالب مطرح درباره سرقت از منزل تقی کبیری، نماینده مجلس نیز گفت: فعلا در حد اعلام شکایت و گزارش این پرونده مطرح است و هنوز صحت و سقم آن بررسی نشده است.

شهردار رودهن به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد

رئیس حوزه قضایی رودهن از بازداشت شهردار، ۶ تن از کارکنان شهرداری و یک عضو شورای شهر رودهن خبر داد. حجت الاسلام تقیان از بازداشت شهردار رودهن خبر داد و گفت: همچنین یک نفر از اعضای شورای شهر و شش نفر از کارکنان شهرداری رودهن به اتهام دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شدند. وی افزود: پرونده در جریان رسیدگی و تکمیل تحقیقات نهایی است. این مقام قضایی در شهرستان رودهن در ادامه عنوان کرد: با احتساب بازداشتی‌های قبلی تعداد افراد بازداشت شده به چهارده نفر رسیده است.

طلایی: اصولگرایان مراقب پوست‌خربزه و پوست موز‌های اصلاح‌طلبان باشند

مرتضی طلایی در گفت‌وگویی درباره انتخابات پیش‌ روی و اقدامات اصولگرایان برای انتخابات گفت: امسال تا اوایل سال آینده درگیر انتخابات مجلس هستیم و به طور طبیعی همه انرژی‌ها متمرکز بر مجلس است. معتقدم دولت تلاش دارد مجلسی شکل بگیرد که سهم جریان اصلاحات و اعتدال در آن قابل توجه باشد، نباید از کنار این تلاش ساده بگذریم. آقای روحانی در ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری با حضور آقای خاتمی داشت، آنجا گفت‌وگو‌هایی انجام و به جریان‌های حاضر اطمینان داده شد که نگرانی چندانی برای انتخابات آتی مجلس و نتایج آن نداشته باشند. وقتی اخبار پراکنده را کنار هم می‌گذاریم، می‌توانیم بگوییم غافلگیری جریان اصولگرا می‌تواند از همین نقطه باشد که این اخبار را نادیده بگیرد و خیلی ساده از کنارشان بگذرد. ضمنا این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که جریان اصلاحات تلاش خواهد کرد، با فضاسازی جریان اصولگرا را یک روز با موضوع حجاب و فردای آن با موضوع دیگر سوار بر پوست موز‌ها و پوست خربزه‌ها کند تا یک چهره نرم و لطیف از خود و یک چهره سخت از نیرو‌های اصولگرا و انقلابی به جامعه نشان دهد و بر اثر این اتفاق مردم دچار خطا انتخاب رأی شوند. معتقدم جریان اصولگرا باید مراقب این مسأله هم باشد تا غافلگیر نشود.
 
پرونده کارتخوان در دفتر وزیر نفت و خانمی که در این وزارتخانه دستگیر شده است به کجا رسید؟

سخنگوی قوه قضائیه: در ارتباط با خانمی که دستگیر شده بود در ارتباط با اسناد وزارت نفت، نتیجه کارشناسی واصل شده و رسیدگی دادگاه به اتمام رسیده است. دادگاه ظرف روز‌های آینده، رأی خود را صادر می کند. در ارتباط با موضوع کارتخوان در دفتر آقای وزیر علیرغم پیگیری‌های فراوان تا امروز گزارش کاملی از سوی وزارت اطلاعات به مراجع قضایی واصل نشده. منتظر گزارش کامل و دقیق وزارت اطلاعات که کشف کننده این موضوع بود، هستیم.
 
وام مسکن چقدر از قیمت یک خانه را پوشش می‌دهد؟

بیشترین سقف تسهیلات مسکن، مربوط به مسکن یکم زوجین خانه اولی و ۱۶۰ میلیون تومان است. این میزان وام، در منطقه یک که گران‌ترین منطقه تهران است، حدود ۶ متر از خانه مورد تقاضا را پوشش می‌دهد. اگر متقاضی خرید در ارزان‌ترین منطقه شهر تهران یعنی منطقه ۱۹ باشید، وام مسکن ارزشی حدود ۲۸ متر از خانه مورد نظرتان را پوشش می‌دهد. قدرت این وام در پرمعامله‌ترین منطقه یعنی منطقه پنج، برابر ۱۰ متر از یک خانه است./ ایرنا
 
از اظهارات بن‌سلمان درباره حل اختلافات با ایران استقبال می‌کنیم

علی لاریجانی، رئیس مجلس در گفت‌وگو با الجزیره: ما از اظهارات محمد بن سلمان مبنی بر اینکه خواستار حل اختلافات با تهران از طریق گفت‌وگوست، استقبال می‌کنیم. هر گونه گفت‌وگویی بین ایران و سعودی می‌تواند بسیاری از مشکلات امنیتی و سیاسی منطقه را حل کند. تهران در پی تشکیل سیستم امنیتی گروهی مخصوص خلیج فارس است که با مشارکت همه کشور‌های حاشیه خلیج فارس صورت گیرد. ایران به انصارالله یمن سفارش می‌کند که هر گونه آتش‌بس در این کشور را بپذیرد. /فارس

ماجرای برخورد مأمور امنیتی سازمان ملل با ظریف چه بود؟

در روز‌های اخیر فیلمی از وزیر خارجه کشورمان منتشر شده که یک مأمور سازمان ملل متحد، ظاهرا مانع از ورود وی به محدوده‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل می‌شود. پس از موج سواری چند روزه این فیلم ناقص به تازگی ویدیوی کامل رویترز از این رویداد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن "افسر امنیتی سازمان ملل" ظریف و تیم همراهش را مودبانه راهنمایی می‌کند که اندکی صبر کنند و از مسیر ورودی کناری خارج شوند.

حضور ناطق‌نوری در جلسه جامعه روحانیت پس از ده سال

فرید مدرسی، روزنامه نگار در کانال تلگرامی خود نوشت: بعدازظهرِ امروز، علی‌اکبر ناطق‌نورى در جلسه شوراى مرکزى "جامعه روحانیت مبارز" به عنوان "میهمانِ ویژه" حضور یافت. محمدعلی موحدى کرمانى، رئیس جامعه روحانیت رسماً او را دعوت کرده است. ناطق نوری پس از مناظره‌های سال ۸۸ در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کرد.

احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ۲۰۲۰
 
استراتژیست ارشد سابق دولت «دونالد ترامپ» از احتمال نامزدی «هیلاری کلینتون» از حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ خبر داد. «استیو بنن» در مصاحبه با شبکه «فاکس بیزنس» افزود: دموکرات‌ها واهمه دارند که نامزد‌های آن‌ها در این دور ضعیف باشند و با توجه به مطرح بودن طرح استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا تلاش می‌کنند «انتخابات را از اعتبار ساقط کنند». بنن همچنین گفت: کلینتون هر کاری را این هفته انجام داده و با دخترش تور تبلیغاتی برای معرفی کتاب جدیدش موسوم به «زنان پرجرات» و «نامشروع خواندن» ترامپ به را انداخته است./ ایرنا

پیشنهاد نامگذاری روز‌ی به نام روز منع خشونت علیه زنان

سید فاطمه ذوالقدر گفت: روز اول صفر به عنوان روز ورود حضرت زینب (س) و خاندان اهل بیت به شام در بیشتر کشور‌های اسلامی از جمله سوریه، عراق و لبنان به عنوان روز منع خشونت علیه زنان گرامی داشته می‌شود. در همین راستا اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر ارشاد پیشنهاد نامگذاری این روز به نام روز منع خشونت علیه زنان را دادند که انتظار می‌رود، این خواسته اعضای فراکسیون زنان در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی و تحقق قرار گیرد. /جماران

بدون حاکمیت قانون، رشد بهره‌وری اتفاق نمی‌افتد

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: اگر بستر و فضای یک اقتصاد بسته با هزینه مبادله داخلی و بین‌المللی بسیار بالا باشد، ارتقای بهره‌وری در این محیط محکوم به شکست است؛ موضوعی که چهل سال گذشته اقتصاد ایران، شاهد گویای آن است. چیزی که در یک فضای با هزینه مبادله بالا خلق می‌شود، بازار سوداگری است که بهره‌وری را در یک اقتصاد از بین می‌برد. اگر برای مبارزه با فساد به‌ جای قاعده روی صلاحیت‌های فردی تأکید شود، فساد در فساد می‌شود. شرط لازم بهره‌وری حاکمیت قانون و شرایط کافی آموزش، تکنولوژی و شایسته‌سالاری است. / ایرناپلاس

رئیسی، سلیمانی و ظریف سه شخصیت محبوب ایرانی‌ها در یک سال گذشته

فارس نوشت: بررسی تطبیقی نتایج نظرسنجی‌های ماهانه یک مؤسسه نظرسنجی دانشگاهی نشان می‌دهد، سردار قاسم سلیمانی همچنان با اختلاف قابل توجه در صدر فهرست شخصیت‌های محبوب کشور قرار دارد. بر پایه داده‌های دریافتی آیت‌الله رئیسی نیز با رشد سریع اقبال مردم به وی در ماه‌های اخیر، در میان سه شخصیت محبوب مردم ایران قرار گرفته است. همچنین ظریف با وجود کاهش محسوس محبوبیت در ماه‌های اخیر، همچنان در میان سه چهره بالایی فهرست قرار دارد. فارس همچنین بدون اشاره به منبع انجام دهنده نظرسنجی مدعی شد که بررسی خروجی نظرسنجی‌های ماه‌های اخیر نشان از ادامه روند کاهشی شدید محبوبیت حسن روحانی، علی لاریجانی و همچنین محمد خاتمی دارد.
 
پاسخ دادستان تهران به ادعای وکیل معزول نجفی

دادستان تهران به ادعای محمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل معزول شده در پرونده قتل مرحوم میترا استاد واکنش نشان داد. سیدمحمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل محمدعلی نجفی در پرونده قتل مرحومه میترا استاد از چندی پیش ادعایی را مبنی بر دستگیری و آزادی یک شخص ناشناس را در پرونده قتل مرحوم میترا استاد عنوان کرده است. علیزاده طباطبایی مدعی شده فردی از لحظه اول قبل از ورود دختر، داماد و راننده آقای نجفی و پسر خانم میترا استاد داخل منزل بوده که وقتی این‌ها داخل منزل می‌شوند وی آنجا بوده است.
 
وی در ادامه اظهارات خود مدعی شده این فرد دستگیر می‌شود و خودش را مأمور یکی از نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‌کند، وی ساعتی بعد آزاد می‌شود و در کمال تعجب هیچ اثری از آن فرد اکنون در پرونده نیست. علی القاصی، دادستان تهران ضمن تکذیب ادعای علیزاده طباطبایی، تصریح کرد: دستگاه قضایی اصلا به اثبات این موضوع نرسید و این ادعا را تأیید نمی‌کنیم. وی خاطرنشان کرد: صِرف هر ادعایی دلیل و مدرک نمی‌شود، اما شرایط برای بررسی هر ادعایی فراهم است البته بررسی ادعا به معنای تأیید آن نیست و تنها اگر ابهامی باشد از بین می‌رود.
 
پایان مأموریت علی جنتی و حسام‌الدین آشنا

علی جنتی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رئیس‌جمهور و عضو حقوقی دولتی در شورای نظارت بر صداوسیما به خبرنگار تسنیم گفت: دوران تصدی ما به‌ عنوان عضو شورای نظارت بر صداوسیما دو ساله است و این مدت در بیستم شهریورماه به پایان رسیده و به رئیس‌جمهور اعلام کردیم که ما مدت حضورمان به پایان رسیده و برای دوره جدید، افرادشان را معرفی کنند. وی در پاسخ به این که "برخی شنیده‌ها نامی از "علی ربیعی" سخنگوی دولت به‌ جای شما می‌برند"، تأکید کرد: ما کسی را پیشنهاد نکردیم و اصلاً چنین بحث‌هایی پیش نیامده! ما فقط گفتیم و اعلام کردیم من و "حسام‌الدین آشنا" مدت حضورمان در شورای نظارت بر صداوسیما تمام شده است؛ یا این مدت تمدید شود و یا فرد دیگری بگذارند. بالاخره باید اطلاع می‌دادیم، زیرا ممکن است فکر کنند این مدت یک سال دیگر ادامه دارد. وزیر اسبق ارشاد با ابراز اینکه "هفته گذشته هم در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما حاضر بودم"، گفت: ما کماکان هستیم و هفته گذشته هم در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما حضور داشتیم.
 
واکنش توکلی به محکومیت حسین فریدون

احمد توکلی رئیس سازمان مردم‌نهاد دیدبان شفافیت و عدالت درباره محکومیت حسین فریدون به ۵ سال حبس قطعی و ۳۱ میلیارد تومان جریمه نقدی که از سوی غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه رسانه‌ای شد، گفت: برخورد قوه قضاییه با تخلفات و مفاسد صاحبان قدرت نشان‌دهنده قدرت و عزت دستگاه قضایی کشور است. همچنین مایه افتخار جمهوری اسلامی است که در پیاده کردن عدالت میان افراد تفاوتی قائل نمی‌شود. توکلی در عین حال خاطرنشان کرد: این گونه حکم دادن در شأن قوه قضاییه است. هرچند من معتقدم حکم داده شده کم است و می‌شد جزای بیشتری هم در نظر گرفت.
 
کنایه غرویان به آیت الله جنتی

یک استاد حوزه گفت: رهبر انقلاب مصالح کشور و مصالح نظام را در کل و با دید وسیع نگاه کرده و صحبت می‌کنند، اما برخی آقایان خیلی دید محدودی دارند و گاهی براساس همان دید و بینش محدود اظهاراتی را مطرح می‌کنند که خلاف نظر رهبری است. محسن غرویان در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به اظهارات رئیس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان مبنی بر اینکه «کسانی که تحمل این نظام را ندارند، شناسایی و محکوم شوند» و تناقض آن با سخنان رهبر انقلاب، گفت: برای ما همواره باید نگاه رهبر انقلاب ملاک و مهم باشد، چون ایشان مصالح کشور و مصالح نظام را در کل و با دید وسیع نگاه کرده و صحبت می‌کنند، اما برخی آقایان خیلی دید محدودی دارند و گاهی براساس همان دید و بینش محدود اظهاراتی را مطرح می‌کنند که خلاف نظر رهبری است. وی ادامه داد: رهبر انقلاب می‌گویند این مملکت، مملکت خود ماست و همه ما ایرانی‌هایی که به این کشور علاقه داریم، باید برای حفظ کشور خودمان هم که شده در انتخابات شرکت کنیم. می‌دانیم که هر جامعه و کشوری در دنیای امروز برای خودش نظام و قانون دارد و ما هم در ایران که زندگی می‌کنیم، باید قانون و نظام خود را داشته باشیم، چرا که هرج و مرج معقول نیست و کشور قانون، قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضائیه می‌خواهد؛ بنابراین، نظر رهبری مصالح کلان جامعه است و می‌خواهند همه بیایند و در انتخابات شرکت کنند. همه به وطن خود علاقه دارند، لذا برای حفط مملکت باید همه در انتخابات شرکت کنند و تعلقات گروهی و حزبی را کنار بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹۱
چه بگیر بگیری هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
این بگیر بگیر باشد . نتیجه احکام‌مثل برادر روحانی باشد خیلی هم خوب هست . برای همه باشه . اما وقتی حکم قطعی برادر روحانی داده شد فکر کنم روحانی دوباره از خواب سیاسی بیدار خواهد شد و دوباره شعارهای معوق انتخاباتی را سر خواهد داد . چون حکم قطعی داده شده است . جهانگیری را نمیدانم چی شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
روحانی بعد از دور دوم انتخابات و قبل از انتخاب وزرای موردقبول رای دهندگان همه ۲۴ میلیون رای دهنده را فدای ازادی سریع همین برادرشان کردند
کشته مرده این نظر سنجیهاتون شدم.
پاسخ ها
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
دمت گرم
بعضی ها سر کار هستند که سن آنها دو برابر سن بازنشستگی هست خدا قوت
کسانی مثل خود اخودندی مشکل اقتصاد هست ان وقت نسخه هم می دهد
این آقای نماینده عضو جبهه پایداری بیش از سه میلیلاردتومن پول نقدودلار تو فقط تو خونه داشته . خداییش من هم بودم دم از پایداری و مقاومت می زدم و هرگونه مذاکره رو ذلت و شکست اعلام می کردم . اگه این مقاومت برای مردم خیری نداشته برای بعضی افراد بسیارمحترم نون و آب خوبی داشته ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
فعلا فریدونو داشته باش با سی میلیارد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
شعار مقاومت و اتیش زدن پرچم زمانی میچسبه که جیب پر پول باشه . اخه جدیدا یاد گرفتند سکه . ارز و طلا و پول نقد را برای جلوگیری از شفافیت در منزل و پیش دوستان نگهداری میکنند . فقط بخاطر اینکه رد یابی نشوند و دوم اینکه بگویند ما اگر گفتیم‌مقاومت کنید خودمان هم فقیر هستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
ناشناس 21:45 هرکسی که خلاف کند باید تاوانش را هم بدهد چه فردون باشد چه احمدی نژاد ویا کسان دیگر . اینکه نماینده ای 4 میلیارد پوا د 200 هزار دلار در منزل داشته باشد قابل دفاع نیست .
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
فریدون یا هر کس دیگه ای که جرم مرتکب شده باید محاکمه ومجازات بشه.اگرم اصلاحطلب بودن منه اصلاحطلب میگم اشد مجازات براشون در نظر گرفته بشه.هر کسی که به جیب خودش بیشتر از کشورش اهمیت بده اصلا اصلاحطلب نیست.یک فریبکاره
نامگذاری یک روز بنام منع خشونت علیه زنان در تقویم کشور چقدر هزینه دارد . یک روز بنام نفی برده داری چقدر هزینه دارد . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
این شعار ها که در تقویم درج شود برای زن به نطرم توهین به همه زن ها است
دوران ناطق تمام شده

ظاهرا بیشتر افراد این نسل از مسئولان تا زمان تحویل جایگاهشان به نوه هایشان بازنشسته نمیشن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
سیاسیون تکراری . سخنان تگراری واقعا خسته کننده هست . بنطرم برای حفظ سلامتی خود و سلامتی جامعه و سلامتی مردم سالاری نیاز هست هر کسی ۳۰ تا ۴۰ سال در سیاست بماند کافی باشد . ماندن طولانی مدت در سیاست و تدوین قانون یا اجرای قانون پسندیده نیست . برای سلامت فکری افراد سیاسی هم خوب نیست
ديگر ملت فريب اصولگرايان را نخواهند خورد چون بنام اصلاح طلب و يا مستقل شرکت مي کنند بعد پوست عوض مي کنند بيشترين تخلفات رانتها و انحصارها و احتکارها از سوي اصولگرايان انجام شده و کسي جرات برخورد با آنها را ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
خخخخه
چه نتیجه گیری
حالت خوبه؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
فعلا که رییس اصولگرایان در اتاق فکر به انها گفته است که فعلا گیر دادن به حجاب اجباری را بخاطر انتخابات پیش رو دست نگهدارید چون اصلاح طلبان ما را شکست خواهند داد . گفته شده است که گیر دادن به زنان و موی سر و کنسرت را گیر دادن را بعد از انتخابات موکول کنید ؟ واقعا مردم را چی فرض کردید ؟ یا به دمکراسی اعتقاد دارید یا ندارید . اگر ندارید چرا کاندید میشوید . اعتماد شرط اول مردم سالاری هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
۲۱:۵۲
این خبرا رو از کجا میاری ؟ بعد میگید براتون شنود میذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
۱۹:۱۸
اعتماد به نفستون فوق کهکشانی
هر وقت ناطق نوری را می بینم یاد حرفهای محمود احمدی نژاد در مناظرات میافتم که گفت :

فرزندان آقای ناطق نوری این همه سرمایه ها را از کجا تحصیل کرده اند

خدا عمر طولانی دهد به محمود احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
بعد از اتمام ریاست جمهوری احمدی نژاد دولت بعدی متوجه شد که مبلغ ۱۶ میلیارد تومان به بخشی از دانشگاه...... در تهران بدون تشریفات قانونی داده شد .لدا طی یک اخطار کتبی به خزانه برگشت دادند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
۲۱:۵۴
لااقل با یه اخطار برگردوندن ولی یه عده سی میلیارد رشوه میگیرن به دادگاه تجدید نظر شکایت هم می کنن
فارس نیوز فاکس نیوز فالس نیوز
امثال فردوسی پور یا شجریان یا رسول خادم و وریا غفوری و....در کجای فهرست قرار گرفتن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
آخرین اسمو از کجا اوردی دارید برا انتخابات مجلس دوباره روی به افرادی دارید میارید که فقط بیانیه ای رو امضا می کنن بدون این که بدونن چه خبره
وقتی بزرگ مرد اصلاحات ، برگ سوخته ی اصلاحطلبان ؛ محمد خاتمی از طرف اکثریت تحریم و رانده شده از ناطق نوری چه کاری برمیاد ؟؟؟

اصولگراها که دیگه نیاز به معرفی ندارند چون خودشون میدونن هیچ شانسی ندارند !!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
اصولگرایان هم‌میخواهند جوانان را در خیابان برای مسایل و موارد شخصی ادیت کنند یا در گوش شهروندی سیلی بزنند انوقت در موقع انتخابات ادای روشنفکری در بیارن . و از همان شهروندانی که در خیابان گیر میدهند انتظار رای دادن دارند . واقعا در سیاست با رفتار انها چه جوریاست . مگر میشود هم در گوش شهروندان سیلی نواخت و هم‌محبوبیت سیاسی داشته باشد .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
فعلا محمد خاتمی گفته لیستی خبری نیست . برای اینکه جناح اصولگرایلن در کوچه ها و شهرها عکس و شعار خاتمی را به در و دیوار میزنند ولی بعد از برنده شدن انتخابات نه اینکه در جناح اصلاح طلبان میمانند بلکه رای به نفع جناح دیگر کوچ‌میکنند. . البته این هم دلایلی دارد . علت اینکه مردم به اصلاح طلبان ارادت بیشتری دارند این هست که مردم سالاری کلا با خشونت رابطه خوبی ندارد . یعنی مردم سالاری برای نفی خشونت در هر شکلی هست . اینکه از مردم رای گرفته شود ولی بعد مردم فراموش شوند نه عقلانی هست نه وجدانی . اگر این روند گول زدن مردم تا ده سال دیگر ادامه پیدا کند باید رای و صندوق رای را بدون زحمتی جمع اوری کنید . چون خسته کننده میشود
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
هر چی شد من رای نمیدم 40سال رای دادم یکبار هم رای نمیدم ببینم چی میشه
به آقای رییسی دارم ایمان میارم

دستگیری ها و بازداشت ها تا اینجا خوب بوده اما کافی نیستند چون مجازات ها را نیز باید ببینیم تا شبهه ی نمایشی و فرمایشی بودن مبارزه با فساد کلا از بین برود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
حل فساد راه حل سیاسی و علمی دارد . من مثل شما خوشبین نیستم . همانطور که برادر روحانی به حبس رفت . ۱۲ هزار میلیارد شهرداری تهران هم در اسرع وقت بررسی شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
این آقایی رو که از آمریکا کامنت می نویسه داشته باشید! دقیقا داره خط می ده و شبهه افکنی می کنه
تابناک نمی‌دونم دقیقا رویکرد سیاسی و امنیتی شما چگونه است! ولی میدانم اگر قرار باشد برای درج نظرات و خصوصا پاسخ به نظرات گزینشی عمل کنی با صدا و سیما و خیلی از شبکه های خارج تفاوتی نداری! نسبت به اشخاص خاص سیاسی حساسیت داری ! قبول! ولی نباید در روند خبررسانی تاثیر .بگذارد آخرین مورد برمیگردد به چند خبر قبل ! به عنوان یک رسانه ایرانی و اسلامی نباید اجازه بدهید پان‌ترکیسم و... تبلیغ شود!خبررسانی را مهندسی نکنید! اگر قرار بود توهین کنم می‌توانستم بروم در اینستاگرام و انواع و اقسام فحشهای رکیک را به مانند خیلی‌ها به مسئولین نثارکنم ولی میخواهم با ادله محکم و قول صحیح اظهار نظر کنم! البته بعید است تغییر رویه دهید! آخرتی هم هست! والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
با این که با مواضع سیاسیت موافق نیستم تو این مورد باهات موافقم حرف کاملا درستی زدی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
تابناک کترش درست هست . هیچوقت توهین و تهمت ها را پخش نکرده . فقط در شروع هر بسته خبری نگاه کنید نوشته است اخباری را پخش میکنیم که دیگر رسانه ها براحتی از این مکارد و حوادث عبور میکنند یا اهمیت نمیدهند .
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
جالبه!همین متن راهم سانسورکردی!!!
لاریجانی گفت ...ما به انصاراله یمن پیشنهاد میکنیم که اتش بس عربستان را بپذیرد . این تاکتیک خیلی جالب هست و قابل تفسیر .
بعدا خواهیم دید این نظر سنجی ساختگی است و با استفاده از اسامی مورد اقبال مردم به دنبال ایجاد محبوبیت برای افراد مثلا خودی هستن, زمان اینگونه شخصیت سازی ها در ایران گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
محبوبیت اجتماعی و سیاسی باید دلیل داشته باشه . سند داشته باشه . کو سند .
ناشناس
| Singapore |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
تمام نظر سنجی های اینها هم مانند انتخابات رئیس جمهور هست از بین ۵۰۰ نفر ۴ نفر انتخاب می کنند میگن حالا شما یک نفر از بین این گزینه های ما انتاب کنید
آن‌مامور اطلاعاتی خودش را معرفی کرد و حالا هم حبری ازش نیست اسم و نام پدر ندارد ؟ دوربین ها ندیدند کی بوده ؟ یعنی خود نجفی ایشان ندیده . چرا پرونده اینقدر کیج‌کننده هست . ؟ یعنی برون سپاری که گفته بودند درست بوده ؟
رییسی . سلیمانی و ظریف سه شخصیت محبوب ایرانیان در یکسال گذشته بودند و روحانی خاتمی به طرز چشمگیری از محبوبیت سیاسی انان‌کاسته شده است . نظر سنجی جالب را کدام‌موسسه انجام داده خودی یا عیر خودی یا بی طرف یا رسانه ملی شبکه سه انجام داده . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
ظریف که کلا کنارگذاشته شد چطوری این ظریف رو کنار این دو بزرگوار گذاشتی ؟
مرتصی طلایی به اصولگرایان گفته است که مواطب باشند اصلاح طلبان پوست خربزه زیر پایشان نندازند . گاهی با بزرگ‌کردن حجاب ممکن هست در انتخابات خیلی برجسته کنند .....سوال ؟ داداش . آیا حجاب از نطر اصولگرایان اجباری نیست . پس این برخورد های خشن در جامعه از کجا ناشی میشه . ؟ آیا در این دو ماه برخورد فیزیکی خشن نداشتید بخاطر بازنده شدن در انتخابات اتی هست ؟ آیا باور کنیم که حجاب اجباری نیست . در صورتی باید در سیاست شفافیت وجود داشته باشد .
جناب طلایی در رد سخن شما همین خبر آخر مربوط به سخنان آقا جنتی بس است.
نیاز نیست اصلاح طلبان چهره سخت وخشنی از اصولگرایان نشان دهند،دوستان اصولگرا خود استاد این امر هستند! نمونه اش صحبت آیت الله جنتی در خبر آخر!
سه میلیارد تومن نقد در خانه !!!! خدا بده برکت مقاومت و پایداری رو
آقا بی خیال. برو استراحت کن. خدمت کردن بسه دیگه.
برخی آقایان گویا شش دانگ کشور را متعلق به خود میدانند و مردم را کارگران و رعیت خود حساب میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
مقصر خود مردمند که این جوری میخواهند..
خبرگزاری فارس خیلی خیلی مستقله
اصولگرایان اگر موفق شوند در شهرهای بزرگ مشارکت را به ۲۰٪ کاهش دهندپیروز انتخابات خواهند بود . در شهرهای کوچک در هر صورت نسبت مجلس فعلی حفظ خواهد شد. انها پروژه کاهش مشارکت را از سه سال پیش اغاز کرده اند و به ان دل بسته اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
اصولگرایان اینار باید به قدرت برسند . چون اگر این اتفاق نیفتد کل قایده رای و مجلس و کاندیدشدن و انتخابات و مردم سالاری را تعطبل میکنند . چون در ۱۴۰۰ چند تا قانون سفت و محکم در بخش احکام شرعی را باید از تصویب بگدرانند که مجلس فعلی انجام نداده است .
ایرانی
| United States of America |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
چه فرقی داره بزار اصولگرا سر کار بیاد 20 ساله داریم سعی می کنیم اصلاح طلب بیاد وقتی اصلاح طلب نمی تونه زنان رو به ورزشگاه راه بده همان بهتر که نیاد وقتی نمی تونه کار عملی بکنه با شعار که کار درست نمیشه ذاتا دیگران بهترین شعارها رو میدن
لابد نظر سنجی رو خبرنگار صدا و سیما تو نماز جمعه تهران انجام داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
نه همونایی انجام دادن که میگفتن ما بیشماریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
نخیر ؛ از داخل خودرو و از پشت شیشه انجام داده !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
به این نظر سنجی خندیدم.
جریان اصلاح طلب خود را نرم لطیف و جریان اصولگرا و انقلابی را سخت به جامعه نشان دهد . اقای طلایی مگر غیر از این هست ؟ در هر کشوری که انقلابیون بعد از هر انقلابی بر مسند قدرت و ثروت تکیه زدند دیگر ارمانهای ملت فراموش شد. کل انقلاب های جهان اینچنین بوده . بعد از صد سال مردم از ارمانهای دست نیافتنی و هزینه بر خسته میشوند . واقعا . نرفتن زنان به ورزشگاه جز دکترین سیاسی شما نیست . ازدواج مرد بدون ادن زن اول جز اساسنانه و تیوری شما نیست ؟
"از مسیر ورودی کناری خارج شوند"؟!؟
کجا بردنش؟
خدمت اقای طلایی عرض کنم نگران پوست خربزه ها نباشید چون شما برنده انتخابات خواهید بود.اکثر طرفداران اصلاحات که من میشناسم رای نخواهند داد.در مورد خودم این رای ندادن به منزله نا امیدی از نظام نیست.فقط میخوام رای مردم رو به رسمیت بشناسن. من رای نمیدم تا اقلیت تمامیت خواهی که فکر میکنن مردم رای دادن که رای به نظام داده باشن اما هیچ انتظاری از کاندیداها ندارن بدونن اینطور نیست.من اینبار رای نمیدم تا بدونن وقتی ما مردم کسی رو به مجلس یا ساختمون ریاست جمهوری میفرستیم انتظاراتی هم ازش داریم.اینکه یک اقلیت تمامیت خواه خود عاقل پندار در مقابل خواست اکثریت بایسته و فکر کنه مردم در مورد مسایل اساسی قوه تصمیمگیری ندارن درست نیست.وضع ما در مقایسه با کشورهایی مثل هند و کره جنوبی و ترکیه و حتی اقلیم کردستان نشون میده اقایون خیلی هم درست فکر نمیکنن. میخوام بهتون یاد اوری کنم تمام سالهای جنگ اغاز سرود ملی رو با این بیت فریاد میزدیم:
شد جمهوری اسلامی به پا
که هم دین دهد هم دنیا بما!!!
خواستم بگم قرار نبود معیشت و دنیای ما رو خراب کنین اقایون
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
کاملا درسته برعکس خیلیها من فکر می کنم اوضاع مملکت بزودی درست می شود بااین تفکر من وشما
پیشنهاد نام گذاری روز‌ی به نام روز منع خشونت علیه زنان!!!!!!!!!! این یعنی اعتراف به خشونت علیه ما بانوان. خوشمان آمد
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
اگه از حق وحقوقت بطور کامل آگاه باشی می بینی که خیلی
پوتین کنوانیسون دریای خزر را امضا کرده است . ولی هنوز در سایت امده است که ایران امضا نکرده است . نباید امضا شود چون سه استان شمال ایران خودشان به اندازه جمهوری های شوروی هم وسعت و هم جمعیت دارند . پس سهم ۵۰ درصد دریای خزر باید برای سه استان شمالی فرض گرفته شود .ایران نباید امصا کند . روسیه باید از سهم ۵۰ درصد خودش به مشترالمنافع و مستعمرات اطراف خود واگدار کند. حق وتو روسیه بوی باج خواهی دارد . . این باج خواهی وتوی چین هم درد سر ساز هست . نه شرقی نه غربی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
دوست عزیز مطالعتون کم و تعداد نظراتتون زیاده.۵۰ درصد سهم ایرانو از کجا اوردی؟همین الان نقشه رو بزار جلوی خودت و ۵۰ درصد دریا رو بده به
ایران!!!در اینصورت باید دریای کشور اذربایجان ترکمنستان و....مال ما باشه.فکر کن یکم.مثلا شهر نور یا بابلسر برای ایران باشه اما دریای اون برای یک کشور دیگه و هر کسی پاشو داخل اب دریا بکنه انگار از مرز رد شده و مرزبانها بهش شلیک کنن!!!منطقیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
میشود برای من کم سواد توضیح دهید که براساس کدام معاهده یا قرارداد 50 درصد دریای خزر متعلق به ایران بوده است.این 50درصد دستاورد قاجار بوده است یا پهلوی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
برخی فکر می کنند که سهم 50 درصدی در معاهده ترکمنچای اومده ، بروید متن ترکمنچای را بخوانید!
سالها بعد از ترکمنچای معاهده آخال در سال 1881 بسته شده که طی آن ترکمنستان فعلی از حکومت قاجار جدا شد و به روسیه داده شد و به طبع همراه با دریاش
بهترین منع روز خشونت علیه زنان نباید روز سالگرد شهادت ام ابیحا نباشد
آقای آخوندی یکی از عوامل معضلات این کشور کارهای شما بود لطفا افاضه نکنید
للطفا منطقی باشید کدام موسسه این نظر سنجی را انجام داده؟؟به اعتبار تابناک لطمه نزنید
احتمالا نظرسنجی توسط صدا و سیما انجام شده
‌ضمنا معلومه که دادستان حرف وکیل نجفی را تایید نمی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
وکیل باید حرفشو اثبات کنه نه دادستان چرا شما برعکسید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
در اینمورد من چند بار نظری فرستادم که دوستمون در اینجا منتشر نکرد.ولی خودش الان شاید بیاد بیاره.البته من اطلاعی ندارم و فقط یک حدس و احتماله‌. از قراین و شواهد و ریلکس بودن نجفی و گذشت از قصاص میشه احتمال داد افرادی نخواستن پروژه حق سکوت گرفتن شبنم میر قلی خان تکرار بشه؟؟؟الله و اعلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
۲۳:۳۸
به دونفر آدم تهمت می زنید و ادعای حمایت از حقوق زنان هم دارید واقعا جالبید
از تابناک بخاطر انعکاس برخورد مودبانه مامور آمریکایی با آقای ظریف ممنون. انشاالله شرایطی فراهم بشه که آن دسته از ماموران ما که با مردم غیر محترمانه بر خورد میکنن الگو بشه و در کنار مامورین خوب مملکت ما مردم رو تشویق به قانون گرایی کنن. قطعا مردم و مامورین ما قابلیت بیشتری برای خوب بودن دارن.
بودن در کارهای سیاسی باید مدت و زنان داشته باشد . کجای علوم سیاسی نوشته شده است که وقتی پرچم کشوری را لگد میزنی یا اتیش میزنی شاخص سیاست مدار بودن هست . برای اینکه کسی سیاستمدار شود باید زحمات زیادی بکشد . درس بخواند . تجربه کاری حتی بدنی و فیزیکی انجام دهد . اینکه کسی بیاید در رسانه ملی بگوید مرد میتواند چهارتا زن بگیرد کجاش سیاستمدار هست . اینکه ازدواج سن نمیشاسد چه جور سیاستمداری هست .
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است. وقتی یک رئیس جمهور با 24 میلیون رای انتخاب می شود و علیرغم وعده های انتخاباتی مسئله بی اهمیتی مثل ممنوعیت ورود خانها به ورزشگاه را نمی تواند حل کند ، چگونه می توان امید داشت که باانتخابات اصلاحاتی در راستای خواسته رای دهندگان صورت گیرد؟؟؟؟
خوب از محبوبیت آقایان سید محمد خاتمی؛ روحانی؛ ظریف و سلیمانی برای گزینه خودتان بهره برداری کردید ولی ملت نظر خود را دارند و شما از آن خود!
این بگیرو ببندها نوشداروی بعداز مرگ سهرابه ،
لطفا تظاهرات عراق راهم گزارش کنید
به جای کنایه به هم خودتون رابازنشسته کنید
نظام ما نظام مردمی است وملت تحمل نظام را دارند چون خودشان این نظام راساختند اما تحمل حرفهای نابخردانه و بچه گانه بعضیهارا ندارند که کوچکترین نقدی را نه تنها نمی پذیرند بلکه منتسب به اجانب میکنند
یعنی دقیقتر از نظر سنجی های فارس تو عمرم ندیدم!!!!!!!!!!!!!!
رسیدگی به پرونده آقای فریدون در زمان رئیس سابق قوه قضاییه بوده و حکم آن جدیداً ابلغ شده آنرا به حساب رئیس کنونی آن ننویسید
تابناک انگارمن راممنوع الکامنت کردی
بایک اسم ديگه میتونم کامنت بذارم
خیلی خنده داره
اگر به بنده اینگونه توهین کنند که در سازمان ملل دو نفر نگهبان بیاید و بنده را هل دهد طرف دیگر اصلا پایم را به امریکا و سازمان ملل نمیگزارم
بیطرفی و قدرت دستگاه قضا زمانی محفق می شود که در خصوص مدیران متخلف مرتبط با نهاد ها مثلأ شهرداری که میلیاردها بدهی به بار آورد و یا ذینفوذ های فروش شرکت های بزرگ در قضیه خصوصی سازی مثل فروش هواپیمایی ملی و...هزاران کیس دیگر و آنانی که در گذشته کیسه ها از بیت المال اندوخته اند و مردم و مملکت را به روز سیاه نشانده اند و خود و فرزندانشان در خارج کشور از تیول و امکانات برخوردارند اقدام شود
ما این بار در انتخابات شرکت نخواهیم کرد فقط به این دلیل که راهی برای اعتراض به مدیریت ناکارامد وجود ندارد ....زورمان به اقایان اگ نمی رسد زورمان به خودمان که خواهد رسید
ناشناس ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
lilسوال این است که چرا بهاینجا رسیدیم که اینقدر اختلاس و بگیر بگیر است
آقای توکلی اجرای عدالت بدون تبعیض بسیار ارزشمند است شما که طرفدار شفافیت هستی توصیه کن همه پرونده ها یکسان برسی و حکم صادر کنند بسیاری دستگاهها از هرگونه بررسی مصونیت دارند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار