بازدید 3837

دستور‌کاهش‌نیرو‌به‌نیرو‌های‌آمریکا‌در‌افغانستان‌داده‌نشده

اسکات میلر فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در افغانستان گفت: تاکنون هیچ دستوری برای کاهش نیرو‌های نظامی دریافت نکرده است.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 30 September 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ژنرال اسکات میلر، فرمانده تروریست نیرو‌های خارجی در افغانستان، یکپارچگی میان رهبری نهاد‌های امنیتی را رمز موفقیت این نیرو‌ها در تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری این کشور دانست و هماهنگی میان رهبری وزارت‌های کشور، دفاع ملی و ریاست عمومی امنیت‌ملی درانتخابات ریاست‌جمهوری کنونی در چهار انتخابات گذشته بی‌سابقه خواند.

این ژنرال آمریکایی تاکید کرد که تاکنون هیچ دستوری برای کاهش نیروهایش در افغانستان دریافت نکرده است.

میلر گفت که حمله به مرکز شماری از ولایت‌ها و راه‌اندازی حمله‌های پیچیده در شهر‌های بزرگ هدف طالبان بود، اما نیرو‌های امنیتی نگذاشتند تا این گروه به این هدف برسد.

ژنرال میلر در بخش دیگری از سخنانش افزود که تاکنون هیچ دستوری از پنتاگون برای کاهش شمار نیرو‌های آمریکایی در افغانستان دریافت نکرده است.

این نظامی آمریکایی، گفتگو‌ها را یگانه راه حل برای پایان دادن به جنگ در افغانستان دانست.

میلر گفت: «پیام من به مردم افغانستان این است که خشونت کنونی از چهل سال گذشته تاکنون ادامه دارد. مردم افغانستان مستحق توقف این خشونت هستند. جناح‌های گوناگون با یک دیگر گفتگو نمایند. من باور دارم که یک راه حل سیاسی نه تنها این که یک نیاز است بلکه از دیدگاه من صلح اراده مردم نیز است. اما با این وجود نیرو‌های امنیتی افغانستان برای دفاع از مردم و راه اندازی عملیات آماده خواهند بود.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر