بازدید 3972
یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال

علیپورباپنالتی هم گلزن نشد،پرسپولیس با گل‌دقیقه۱۰۰صعودکرد

کد خبر: ۹۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 30 September 2019

بازی ماراتن گونه و 105 دقیقه ای دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس در جام حذفی قبل از رفتن به دو وقت اضافه با گل قرمزهای میهمان به پایان رسید و شاگردان خطیبی حذف شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، عصر دوشنبه دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جنجالی که در دقایق پایانی با پنالتی ناظمی علیه میزبان، به جنجال کشیده شده بود، با تک گل دقیقه ۱۰۱ امیری به سود پرسپولیس تمام شد.  این بازی که قضاوتش را کوپال ناظمی برعهده داشت، با صعود شاگردان گابریل کالدرون به جمع شانزدهم تیم برتر جام حذفی به پایان رسید.حدود ۴ هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه به تماشای این بازی پرداختند.

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، محمد سهراب نژاد، سیدمحمد خرم الحسینی (از دقیقه ۶۲ محمد قادری)، ادواردو دوسانتوس

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری (از دقیقه ۶۶ محمد انصاری) محسن ربیع خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی (از دقیقه ۶۴ علی علیپور) و جونیور (از دقیقه ۷۴ احمد نوراللهی)

علیپور با پنالتی هم گلزن نشد، پرسپولیس با گل دقیقه۱۰۰ صعودکرد

پرسپولیس برابر ماشین‌سازی نبض بازی را در دست داشت و حملات زیادی خلق کرد، اما پس از ناکامی آن‌ها در گلزنی و ایستادگی تبریزی‌ها، در دقیقه ۸۰ یک پنالتی به سود سرخ پوشان اعلام شد که همین اتفاق بازی را به جنجال کشید و موجب شد این مسابقه ۸ دقیقه به وقفه بیفتد؛ در همین مدت رسول خطیبی و دستیاران‌اش اعتراض شدیدی به تصمیم کوپال ناظمی داشتند و حتی سرمربی و یکی از اعضای کادر فنی ماشین‌سازی اخراج شدند؛ بعد از آنکه لک نیز پنالتی علیپور را مهار کرد، جنجال‌های خطیبی بیشتر شد و او داور را به خدا واگذار کرد.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۹: مهدی عبدی درون محوطه هجده قدم ماشین سازی سرنگون شد، اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۲۰: ضربه برگردان کنعانی‌زادگان به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم ماشین سازی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: ضربه ایستگاهی پرسپولیس را مهدی ترابی زد، اما حامد لک این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۳: ضربه سر شجاع خلیل‌زاده از بالای دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: ضربه جونیور را لک دروازه‌بان ماشین سازی مهار کرد.

دقیقه ۶۰: کنعانی‌زادگان دروازه ماشین را باز کرد، اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۷۰: موقعیت خوب تیم ماشین سازی را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۷۶: ضربه خطرناک بشار رسن را حامد لک به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۸: در تصمیمی بحث برانگیز به سود پرسپولیس پنالتی اعلام شد. ضربه پنالتی تیم پرسپولیس را علیپور زد، اما لک در واکنشی تماشایی این شوت را هم مهار کرد.

دقیقه ۱۰۰- گل پرسپولیس توسط وحید امیری: قبل از سوت پایان و اتمام وقت اضافه یازده دقیقه ای بازی، امیری درون شش قدم با پاس بشار رسن در موقعیت گلزنی قرار گرفت و دروازه ماشین سازی تبریز را باز کرد.

علیپور با پنالتی هم گلزن نشد، پرسپولیس با گل دقیقه۱۰۰ صعودکرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار