بازدید 4792
معاون بازاریابی تیپاکس:

سازمان مدرن باید پاسخگو باشد

کد خبر: ۹۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 30 September 2019

کسب و کارها یا سنتی هستند یا مدرن. درگذشته این صاحبان کسب و کار بودند که کالای مورد نیاز مشتریان را تامین می‌کردند و به این ترتیب، نوعی ارتباط یک‌طرفه بین مشتری و فروشنده برقرار می‌شد. در این روند، تعاملی وجود نداشت و مشتری از حق انتخاب محدودی برخوردار بود.

به گزارش «تابناک»، مهندس شهرام قندچی بیان کرد: در گذشته ارتباط شرکت‌های لجستیک با مخاطبانشان نیز یکطرفه بود، اما مجموعه‌های پیشرو مانند تیپاکس، تلاش کرده اند با برقراری ارتباطات دوطرفه و تعاملی، خودشان را به مخاطب نزدیک کنند، آنقدر که در تلفن‌های هوشمندشان جای داشته باشند. رویکرد سنتی شرکت‌های پستی این بود که صرفا به سمت صاحبان کسب و کار می‌رفتند، اما امروز باید به سمت این حرکت کنیم که پلی برای ارتباط کسب و کارها و مخاطبانشان باشیم. در واقع راهبرد بازاریابی شرکت‌های پستی صرفاً B2C یا B2B نیست، بلکه تیپاکس و سایر شرکت‌های پستی پیشرو، حامل پیام مخاطبان به یکدیگر هستند.

وی اینگونه ادامه داد: در کسب و کارهای مدرن، لجستیک به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های زنجیره تامین، نقش بسزایی در ایجاد تعامل میان کسب و کارها و مشتریانشان بازی می‌کند. این موضوع در مورد فروشگاه‌های آنلاین اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند؛ چراکه این فروشگاه‌ها، از یک کانال عرضه صرف، به قفسه‌ای دیجیتال برای فروش کالا تبدیل شده‌اند و عدم کارایی سیستم لجستیک آن‌ها، در نهایت منجر به شکستشان خواهد شد. یکی از عوامل موفقیت شرکت‌هایی مانند آمازون، اتصال به یک سیستم لجستیک قوی و به‌روز، مثل فدکس است. به همین جهت، باید نقش سیستم لجستیک در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی را بپذیریم و برای رونق چنین کسب و کارهایی در کشور، شرکت‌های لجستیک را توانمند و به روز کنیم.

معاون توسعه بازار تیپاکس با اشاره به اهمیت نوآوری در صنایع لجستیک افزود: تیپاکس به عنوان شرکتی نوآور، برای تسهیل فرایندهای لجستیک، اقدام به انتشار نرم افزار «مای تیپاکس» کرده است. این نرم‌افزار با فراهم کردن درگاه ثبت سفارش آنلاین برای افراد و کسب و کارها، از دغدغه‌های ارسال یا دریافت مرسوله‌های شخصی و تجاری افراد می‌کاهد.

وی با بیان سه ویژگی اصلی نرم‌افزارهای پستی ادامه داد که سادگی، تنوع خدمات و ایجاد ارزش افزوده برای مخاطب از اصلی ‌ترین ویژگی‌های یک نرم‌افزار پستی است و ما در «مای تیپاکس»، ویژگی متمایزی را با شعار «بار فرداتو امشب بفرست» ایجاد کرده‌ایم. یعنی اگر مشتری ساعت 10 شب تصمیم بگیرد که فردا بسته‌اش را ارسال کند، می‌تواند با ثبت سفارش خود در «مای تیپاکس»، تیپاکس یاران را در همان شب برای دریافت سفارش فراخوانی نماید و نگرانی از بابت انبار، نگهداری و زمانبندی ارسال بسته نداشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان