بازدید 4583
معاون سیاسی وزیر کشور:

از ورود پول‌های مشکوک به انتخابات جلوگیری می‌شود

کد خبر: ۹۲۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ 28 September 2019
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه باید از ورود پول‌های مشکوک با منابع مجهول به انتخابات و خرید آراء جلوگیری کنیم، گفت: با جلوگیری از ورود این پول‌ها نباید اجازه دهیم این گونه اقدامات خلل و خدشه‌ای به انتخابات وارد کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جمال عرف، امشب ۶ مهرماه، در دیدار با نخبگان و معتمدین خراسان جنوبی اظهار کرد: معاونت سیاسی وزارت کشور کمیسیون کارگری، دانشجویی و اقوام را راهبری می‌کند.

وی با بیان اینکه معاونت سیاسی وزارت کشور متولی امر سیاست داخلی است، افزود: در کمیسیون ۱۰ احزاب در مورد فعالیت احزاب و گروه‌ها تصمیم گیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه کارگران حق اعتراض دارند، اما نمی‌توان حق سایر افراد را ضایع کرد که یک قشر به حق خود برسد، تصریح کرد: توجه به کمیت و کیفیت در احزاب مهم است.

عرف با اشاره به اینکه تقویت احزاب و فراهم کردن زمینه فعالیت سالم بر عهده معاونت سیاسی وزارت کشور است، افزود: در اسفند سال ۱۳۹۶ منشور گفت و گوی سیاسی توسط وزیر کشور به تمام استان‌ها ابلاغ شد که هدف از آن، تقویت و راه اندازی خانه احزاب است.

وی با تاکید بر شکل گیری خانه احزاب در خراسان جنوبی، اظهار کرد: هدف ما توسعه سیاسی و اجتماعی استان و کشور است.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: وحدت، اتحاد و همبستگی ملی، تمام آن چیزی است که کشور را نجات خواهد داد.

عرف گریزی به شایعات در مورد جابجایی استاندار خراسان جنوبی نیز زد و گفت: این امر صحت ندارد و قرار نیست استاندار خراسان جنوبی جابجا شود و معتمدیان تا سال ۱۴۰۰ استاندار خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه با نگاه توسعه‌ای و پشتکاری که استاندار خراسان جنوبی دارد، زمینه‌های محرومیت را شناخته و در راستای رفع آن تلاش می‌کند، تصریح کرد: در خصوص تقسیمات کشوری هیچ برنامه‌ای که تعادل و چهارچوب استان را برهم بزند، در استان نداریم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه ارتقای روستا‌ها با توجه به بررسی‌ها انجام می‌شود، افزود: در برخی موارد تغییر اسم روستا یا شهر‌ها انجام شده یا خواهد شد، اما این به معنای تقسیمات کشوری نیست.

عرف ادامه داد: سهم مشارکت خراسان جنوبی در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر است، بنابراین انتظار داریم مردم این استان در انتخابات دوم اسفندماه نیز شرکت کنند.

وی بیان کرد: اسناد بالادستی انتخابات بر اساس اسناد ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و سند قانون انتخابات کشور تنظیم می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه باتوجه به سیاست‌های کلی انتخابات که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، باید منابع مالی نامزد‌ها شفاف باشد، بیان کرد: در انتخابات بی طرف هستیم و آنچه برای ما اهمیت دارد، مشارکت در انتخابات است.

عرف با بیان اینکه در انتخابات برنامه محوری مهم است، افزود: انتخابات باید سالم و در فضایی امن برگزار شود و تلاش خواهد شد این مسیر با قوت دنبال شود.

وی با بیان اینکه باید از ایجاد شائبه در انتخابات جلوگیری کرد، یادآور شد: باید با رعایت بی طرفی و قانونمداری، انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور امروز وارد خراسان جنوبی شد. شرکت در جلسه ستاد انتخابات استان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و دیدار با علما و معتمدین اهل سنت استان از دیگر برنامه‌های سفر عرف است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار