بازدید 5124

بارسلونا بالاخره گل نخورد و سرانجام خارج از خانه برد

بارسلونا بدون کاپیتان آرژانتینی‌اش لیونل مسی میهمان ختافه بود و توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا بدین ترتیب هم اولین برد خارج از خانه و هم اولین کلین‌شیت فصلش را به ثبت برساند.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 28 September 2019

تیم فوتبال بارسلونا در غیاب ستاره آرژانتینی خود یک پیروزی خارج از خانه کسب کرد و به رئال مادرید صدرنشین نزدیک شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دومین شب از هفته هفتم لالیگا، امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا بدون کاپیتان آرژانتینی‌اش لیونل مسی میهمان ختافه بود و توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا بدین ترتیب هم اولین برد خارج از خانه و هم اولین کلین‌شیت فصلش را به ثبت برساند.

لوئیس سوارس در سوارزدقیقه ۴۱ و جونیور فیرپو در دقیقه ۵۰ گل‌های چهارمین برد این فصل بارسلونا در لالیگا را به ثمر رساندند تا این تیم با ۱۳ امتیاز در رده دوم و فاصله یک امتیازی رئال مادرید قرار بگیرد. در دقیقه ۸۲ این بازی کلمن لنگله مدافع بارسلونا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

barcelona-بارسلونا-مهاجم-اروگوئه-لالیگا-اسپانیا

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در دیدار نخست از ساعت ۲۰ گرانادا میزبان لگانس خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی شهر مادرید اتلتیکو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف رئال مادرید می‌رود.

شرح گل‌ها

ختافه 0-1 بارسلونا | لوییس سوارز (41) | حمله ختافه با دخالت تراشتگن بیرون از محوطه جریمه دفع شد. پاس پای چپ دیدنی و بلند تراشتگن در زمین ختافه، سوارز را که از کمند مدافعان فرار کرده بود، با سوریا تک به تک کرد تا مهاجم بارسا با یک چیپ بلند، گلزنی کند.

ختافه 0-2 بارسلونا | جونیور فیرپو (49) | حرکت از سمت راست بارسا شروع شد و با شوت کارلس پرز از پشت محوطه جریمه ادامه یافت. دفع بد سوریا توپ را مقابل پای فیرپوی پیش کشیده انداخت تا او هم به راحتی در ریباند گل دوم میهمان را به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها