بازدید 6410
۲
گزارش

تالاخادزه گرجی از رکورد حسین رضازاده هم رد شد

تالاخادزه در یک ضرب ۲۲۰ ، دوضرب ۲۶۴ و مجموع ۴۸۴ کیلوگرم را به ثبت برسند و توانست رکورد جهان را که در اختیار خودش بود به ترتیب ۲، ۴ و ۶ کیلوگرمم ارتقا دهد.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 27 September 2019

وزنه‌بردار مطرح گرجستان توانست بیشتر از حسین رضازاده وزنه بزند و بالاتر از او قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در رقابت دسته ۱۰۹+ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان، لاشا تالاخادزه وزنه بردار مطرح گرجستان دوباره قدرتنمایی کرد و موفق شد رکوردهای خیره کننده ای را به ثبت برساند.

تالاخادزه در یک ضرب ۲۲۰ ، دوضرب ۲۶۴ و مجموع ۴۸۴ کیلوگرم را به ثبت برسند و توانست رکورد جهان را که در اختیار خودش بود به ترتیب ۲، ۴ و ۶ کیلوگرمم ارتقا دهد. نکته مهم قرار گرفتن تلاخادزه بالاتر از حسین رضازاده بود. بیشترین رکورد دوضرب برای رضازاده با ۲۶۳ و نیم بود که البته بعدا نیم کیلو حذف شد و همان ۲۶۳ به ثبت رسید. در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ تالاخادزه توانست با مهار وزنه ۲۶۴ کیلوگرم بالاتر از رضازاده قرار بگیرد و بیشترین وزنه مهار شده در دوضرب را به نام خود ثبت کند. البته رکورد رضازاده پاک نخواهد شد چون اوزان وزنه‌برداری تغییر کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بیشترین رکورد متعلق به یک روس در سال 1988 با مقدار 266 است
با این حرف که رکورد رضازاده پاک نخواهد شد خودتونو دلداری بدین. ما سالهاست به قهقرا افتادیم. وزنه برداران ما بجای تمرین تو حاشیه ن و بقیه ورزشکارا هم که قربونشون برم دنبال سیاست بازی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان