بازدید 4178

شکست خانگی ناباورانه پاری سن ژرمن با حضور نیمار

پاری سن ژرمن که در پارک دو پرانس از رنس پذیرایی کرد در حالی که ستاره‌های مثل نیمار و دی ماریا را در اختیار داشت با نتیجه دو بر صفر در این دیدار خانگی تن به شکست داد تا دومین شکست این تیم بعد از گذشت ۷ هفته رقم خورد.
کد خبر: ۹۲۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 26 September 2019

پاری سن ژرمن در هفته هفتم لیگ فرانسه با دو گل برابر رنس در پارک دو پرانس تن به شکست داد تا یک نتیجه عجیب رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه با انجام ۷ دیدار به پایان رسید. در یکی از دیدار‌های حساس آنژه تیم شگفتی ساز این فصل در ورزشگاه خانگی تولوز به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد تا ۱۵ امتیازی شود و در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند. آمیان که سامان قدوس را در اختیار ندارد در خانه شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه سه بر یک برابر بوردو تن به شکست داد.

و اما در حساس‌ترین دیدار پاری سن ژرمن که در دو دیدار اخیر خود با درخشش نیمار توانست به پیروزی برسد شکست عجیبی را متحمل شد. پاری سن ژرمن که در پارک دو پرانس از رنس پذیرایی کرد در حالی که ستاره‌های مثل نیمار و دی ماریا را در اختیار داشت با نتیجه دو بر صفر در این دیدار خانگی تن به شکست داد تا دومین شکست این تیم بعد از گذشت ۷ هفته رقم خورد. پاری سن ژرمن با وجود شکست در این دیدار خانگی با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آنژه در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

شکست خانگی ناباورانه پاری سن ژرمن با حضور نیمار

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار