بازدید 37216
هزار و هفتصد و هشتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه به مو‌های نامرتب جانسون از سوی نماینده لنگرود/چرا و چطور «تتلو» صاحب ۱۶میلیون کامنت شد؟ /پاسخ صریح دو فرزند شهید به یک پرسش جنجالی/آمار بُهت‌آور رئیسی از رشوه‌گیری در دستگاه قضا

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جریمه ریالی برای اصنافی که مشمولان غایب را به کار گیرند/پربارش‌ترین سال نیم قرن اخیر به پایان رسید/جمعه مرگبارترین روز جاده‌های کشور در تابستان/آیت الله جنتی منویات خود را در باره تغییر دولت و مجلس، آشکار کرد / علم‌الهدی خطاب به روحانی: الان وقت بگو بخند با اروپایی‌ها نیست و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 25 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه به مو‌های نامرتب جانسون از سوی نماینده لنگرود

لاهوتی نماینده مجلس گفت: آقای جانسون که قدرت حل کردن مسائل داخلی کشور خود را ندارد چگونه درباره ملت ایران صحبت می‌کند؟ ایشان حتی قدرت مرتب کردن موی خود را ندارد. /ایسنا

ماجرای ادعای مالکیت فرودگاه مهرآباد توسط یک فرد

شهردار تهران گفت: با امضای تفاهم نامه با سازمان ثبت و اسناد، املاک شهرداری تهران که فاقد سند بودند، سنددار می‌شوند مدتی قبل کسی آمد و ادعای مالکیت فرودگاه مهرآباد را مطرح کرد که اگر املاک سند داشته باشند، این اتفاق مجدد رخ نمی‌دهد. /باشگاه خبرنگاران

جریمه ریالی برای اصنافی که مشمولان غایب را به کار گیرند

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از جریمه نقدی اصناف به کارگیرنده مشمولان غایب خبر داد و گفت: مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، برابر ماده ۱۰ قانون با محرومیت‌های اجتماعی مواجه می‌شوند.

پربارش‌ترین سال نیم قرن اخیر به پایان رسید

سال آبی ۹۷ - ۹۸ پربارش‌ترین سال در ۵۰ سال اخیر بود و رکورد بی‌نظیر ۳۴۲ میلیمتر بارش در یک‌سال را به ثبت رساند. در سال آبی ۹۷ - ۹۸ در مجموع ۳۴۲.۱ میلی متر بارش در کشور ثبت شد که این مقدار یک رکورد بی‌نظیر در میزان بارش‌های سالانه کشورمان است.

جمعه، مرگبارترین روز جاده‌های کشور در تابستان

فرمانده پلیس راه کشور: بنا بر آمار‌های ما ۱۶ درصد جانباختگان حوادث رانندگی در روز جمعه جان خود را از دست دادند و بر این اساس، جمعه مرگبارترین جاده‌های کشور بوده و کمترین مرگ‌ها نیز مربوط به روز شنبه است که ۱۱ درصد از کل جانباختگان صحنه تصادفات جان خود را در این روز از دست دادند./ایسنا

نقاشی ۶ میلیون یورویی در آشپزخانه پیرزن خوش‌شانس پیدا شد

کسی گمان نمی‌کرد که نقاشی گم شده چیمابوئه در آشپزخانه خانه‌ای نزدیک به پاریس به دیوار آویخته شده باشد. این نقاشی از آثار مجموعه‌ای است که در قرن سیزدهم میلادی خلق شده‌اند. به باور کارشناسان حراجی آثار هنری این نقاشی ماه آینده در حراجی بیش از ۶ میلیون یورو فروخته خواهد شد. این نقاشی در خانه پیرزنی تنها در شهر کومپین پیدا شد و شکی در اصالت آن وجود ندارد. آثار چیمابوئه تاثیر پذیرفته از هنر بیزانسی است و برچوبی با زمینه طلایی رنگ خلق شده‌اند. این نقاشی که تا کنون در آشپزخانه و در شرایطی نامناسب نگهداری می‌شد پس از فروش احتمالا سر از مکان بسیار بهتری در خواهد آورد. برای نمونه یک نقاشی دیگر این هنرمند فلورانسی در گالری ملی لندن نگهداری می‌شود. / خبرآنلاین

چرا و چطور «تتلو» صاحب ۱۶میلیون کامنت شد؟

علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس، پژوهشگر و استاد دانشگاه در تحلیل ماجرای اخیر (بیش از ۱۶ میلیون کامنتی که برای یکی از پست‌های امیر تتلو در فضای مجازی گذاشته شده و بار دیگر این فرد را در محور توجه قرار داده است) گفت: این موضوع دو قسمت دارد؛ تحلیل روانشناختی و جامعه شناختی. آن بخشی که به امیر تتلو مربوط می‌شود، و رفتار‌هایی که از این آدم سر می‌زند را باید از بعد روانشناسی بررسی کرد. نوعی قبح زدایی و شرم ستیزی معمولا در این رفتار این افراد وجود دارد که تلاش می‌کنند تا رخداد‌ها و پدیده‌های نامتعارف را که مورد پسند اکثریت جامعه نیست، به عنوان یک امر طبیعی جلوه بدهند. / ایرنا

آیت الله جنتی منویات خود را درباره تغییر دولت و مجلس، آشکار کرد

آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیروز در نطق اجلاس خبرگان رهبری سخنانی قابل تأمل بر زبان آورد که بیشتر پیام افتراق و اختلاف برانگیزی داشت تا دعوت به وحدت و همگرایی. در این سخنان علاوه بر دولت و مجلس، مجموعه مدیریتی کشور، سرمایه دار‌ها و کارشناسان هم بی‌نصیب از حمله رئیس ۹۳ ساله مدعی جوانگرایی مجلس خبرگان رهبری نماندند. او پولدار‌ها را در کنار غارتگران قرار داد و گفت که آن‌ها تلاش می‌کنند مردم مستمند باشند و علیه نظام شورش کنند. /ایران

طرح شفافیت مساوی به توپ بستن مجلس است

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسون اصل۹۰ مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، علت مخالفت خود با طرح شفافیت آرای نمایندگان را اینگونه بیان‌کرد: اگر آن تعداد نمایندگانی که اعلام کردند با شفافیت آرا موافق هستند، واقعا موافق بودند، پیشنهاد این طرح در مجلس رای می‌آورد، اکثرا دلیل موافقت نمایندگان نیز به خاطر جو روانی است که افرادی که بالظاهر پرچم‌داران شفافیت در جامعه هستند ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه با اصرار تعدادی از نمایندگان را به وادار به رسیدگی به این طرح کرده‌اند، گفت: شما اول ببینید که پرچم‌داران طرح شفافیت آرا که بالظاهر، طرح قشنگی هم می‌آید و همه آن را می‌پسندند، اما پشت آن خیلی خطرناک است، چه کسانی هستند. این نماینده مجلس گفت: طرح شفافیت با به توپ بستن مجلس مساوی است و دارم انواع پیامک‌های تهدید و توهین‌آمیزی را که در زمان تصویب FATF برای ما فرستادند، مرور می‌کنم. وی افزود: وقتی در مورد یک طرح حتی در زمانی که رأی‌ها مشخص نیست، نماینده را این گونه مورد تهدید قرار می‌دهند، به نظر شما بعد از تصویب این طرح گروه‌های فشار به خواسته‌های خود می‌رسند یا نمی‌رسند؟ یعنی هر چیزی که در حال حاضر منع قانونی ندارد، مثل ورود زنان در ورزشگاه‌ها، در صورت شفاف‌سازی آراء، آن را با فشاری که گروه‌های فشار می‌آورند و مسائلی را که جنبه قانونی ندارد قانونمند می‌کنند؛ مانند بلایی که زمان بررسی FATF بر نمایندگان آوردند؛ اما چون رای‌ها شفاف نبود FATF رأی آورد.

میرمحمد صادقی: مجلس شفاف‌ترین نهاد کشور است

معاون قوانین مجلس، مجلس را شفاف‌ترین نهاد در کشور خواند و گفت: کسانی که فریاد شفافیت سر می‌دهند چطور فقط مقابل مجلس به عنوان شفاف‌ترین نهاد موضع شفافیت می‌گیرند؛ اما راجع به سایر نهاد‌هایی که عملکردشان در افکار عمومی خیلی شفاف نیست سخنی نمی‌گویند؟

پاسخ صریح دو فرزند شهید به یک سؤال جنجالی

پاسخ صریح دو فرزند شهید به سؤال مشترک: شهدای جنگ تحمیلی اصلاح طلب بودند یا اصولگرا؟

داود کریمی و زهرا کاوه فرزندان دو سردار شهید سال‌های دفاع مقدس یعنی عباس کریمی و محمود کاوه در کافه خبر صراحتا گفتند، اعضای خانواده‌های شهدا هر یک عقایدی دارند که این به پای شهدایشان نوشته نمی‌شود و مردم هم حالا سال‌هاست که می‌دانند هر عضوی از هر خانواده شهیدی عقاید مستقل خودش را دارد.

آمار بُهت‌آور رئیسی از رشوه‌گیری در دستگاه قضا

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نداریم گفت: در خود قوه قضائیه با مواردی مواجه و متوجه شدیم رشوه‌هایی اخذ شده که بهت آور است؛ از آپارتمان‌های ششصد متری گرفته تا ویلا‌های چهارهزارمتری در شمال که در نوع خود کم نظیر است. البته متهمان بازداشت و اموال نامشروع آن‌ها ضبط شده است.

علم‌الهدی خطاب به روحانی: الان وقت بگو بخند با اروپایی‌ها نیست

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در حالی که اروپایی‌ها علیه ما بیانیه داده‌اند، رئیس‌جمهور ما با مقامات اروپایی می‌نشیند و بگو بخند راه می‌اندازد. این موضوع، قابل قبول نیست و عکس منتشره از آن زننده بود. آیت‌الله سیّداحمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران گفت: ما از دولت فعلی مأیوس هستیم، چرا که گاهی، نظریات شخصی خود را به راهبرد‌های نظام ترجیح می‌دهند. وی با بیان اینکه حل کردن برخی مشکلات، به قیمت زیر پا گذاشتن اصول انقلاب، با ماهیّت انقلاب سازگار نیست، گفت: رفتاری که دولتمردان ما، بعد از بیانیه اروپایی‌ها انجام دادند و با آن‌ها عکس گرفتند، نشان‌دهنده این است که آقایان، مسائل دیگری را به مصالح انقلاب ترجیح می‌دهند.علم‌الهدی، استکبارستیزی را یکی از اصول انقلاب دانست و با بیان اینکه اگر این اصل نبود ما انقلاب نمی‌کردیم، گفت: در حالی که اروپایی‌ها علیه ما بیانیه داده‌اند، رئیس‌جمهور ما با مقامات اروپایی می‌نشیند و بگو بخند راه می‌اندازد. این موضوع، قابل قبول نیست و عکسی که از این نشست‌ها منتشر شد، بسیار زننده بود.

حاج بابایی: تشکیل وزارت بازرگانی غیرقانونی است

حمید رضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: تخلف آشکار مجلس در تصویب تشکیل وزارت بازرگانی از قانون، سیاست‌های کلی و آیین نامه‌های داخلی کاملا محرز و غیرقابل انکار است.وی گفت: تصویب وزارت بازرگانی براساس قوانین و ادله و مستنداتی مانند، بند الف. ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه و بند ۱۰ سیاست‌های کلی نظام اداری غیرقانونی است. رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: از مستندات و ادله دیگر این مغایرت قانونی در تصویب وزارت بازرگانی تصریح، بند ۱۶ سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی، همچنین، اصل ۷۵ قانون اساسی است. وی تأکید کرد: گریز از قانون در نهاد قانونگذار امروز در حالی اتفاق افتاد که این مغایرت‌های قانونی توسط مرکز پژوهش‌های مجلس نیز استخراج و به مجلس اعلام شده است.

واکنش وزیر ارشاد به فتوای دو تن از مراجع: قوانین کشور مسیر خود را طی می‌کند

سید عباس صالحی پیش از ظهر امروز سوم مهر ماه در حاشیه جلسه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره حواشی ایجاد شده پیرامون ساخت فیلم سینمایی «مست عشق» که درباره بخش‌هایی از زندگی شمس تبریزی و مولانا است، اظهار کرد: پروانه ساخت فیلم‌هایی که در داخل کشور ساخته می‌شوند از سوی وزارت ارشاد صادر می‌شود و این فیلم‌ها پس از کسب مجوزهای لازم به مرحله تولید و سپس نمایش می‌رسند. وی افزود: درباره فیلم «مست عشق» چون ساخت آن در داخل ایران اتفاق نمی‌افتد، مسیری فیلم‌هایی که در داخل ساخته می‌شوند را طی نمی‌کند و طبعا این امکان برای بررسی فیلمنامه و سایر جزئیات آن در سازمان سینمایی فراهم نمی‌شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعلام نظر برخی مراجع نسبت به ساخت فیلم «مست عشق» با تأکید بر اینکه نظرات مراجع قابل احترام است، خاطرنشان کرد: به طور طبیعی مسیر استفتا، مسیر کسب نظر مراجع است و طبعا نیز قابل احترام است؛ اما قوانین کشور مسیر خود را طی می‌کند.

پژمان‌فر، لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد

در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی تعدادی از نمایندگان همچون پژمان فر، حاجی‌بابایی، سبحانی فر و موسوی لارگانی پشت تریبون مجلس مقابل رئیس مجلس حاضر شده و با فریاد نسبت به تصویب کلیات این طرح اعتراض کردند. اعتراض آنها به این طرح این بود که این طرح خلاف قانون برنامه است و نتوانسته رأی لازم را کسب کند. پژمان فر با فریادهایی مدام این موضوع را گوشزد می‌کرد که لاریجانی خطاب به او گفت: حق ندارید این گونه حرف بزنید شما هم باید سر جایتان بنشینید و همچون سایر نمایندگان صحبتتان را مطرح کنید. بعد از آن حاجی دلیگانی تذکری داد، مبنی بر اینکه این طرح خلاف قانون برنامه است که رئیس مجلس توضیح داد که چون قرار نیست چیزی به دولت اضافه شود اشکال قانون برنامه ندارد. علی رغم این توضیحات، دقایقی بعد پژمان فر که بر روی صندلی‌اش نشسته بود شروع به فریاد زدن کرد که لاریجانی خطاب به او گفت: آقای پژمان‌فر توهین نکنید، تذکرتان را ثبت کنید تا جوابتان را همچون سایر نمایندگان بدهیم. این که فریاد می‌زنید و اینجا می‌آیید کار درستی نیست. در مجلس که فقط شما تشریف ندارید. مجلس آیین نامه دارد تذکر دهید و صبر کنید. وی افزود:‌ عادت کردید با فریاد کارهایتان را جلو ببرید مانند بقیه بنشینید و توهین نکنید. در این هنگام پژمان فر با فریادهایی لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد که رئیس مجلس در واکنش به او گفت: مدام می‌گویید دیکتاتور، دیکتاتور، یک چیزی یاد گرفته‌اید. دیکتاتور شما هستید که در کشور این بساط را راه انداخته‌اید. در این هنگام از انصاری معاون رئیس جمهور درخواست شد که برای توضیح درباره‌ طرح پشت تریبون مجلس حاضر شود که علی رغم آغاز صحبت‌های او مجددا پژمان فر با فریاد نظم مجلس را بر هم زد که لاریجانی خطاب به او گفت: تریبون یک طرفه شما هستید. همه تریبون‌ها دستتان است. هر چه خواستید به همه می‌گویید کسی هم چیزی به شما نمی‌گوید که این مملکت این طور شده است. چهار نفر این طور حرف می‌زنند و بقیه تسلیم می‌شوند، ما چیزی به شما نمی‌گوییم، ولی شما هر چه دلتان خواست گفتید.

اعلام شکایت زنگنه از نماینده اراک

وزیر نفت ادعاهای یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتباطش با هپکو را «مطلقا دروغ» عنوان کرد و گفت: «در مورد هپکو به جز اینکه اعلام شده من یک سال رئیس هیأت مدیره بوده ام، همه‌اش مطلقا دروغ است. در این ارتباط دیروز به صورت شخصی و همچنین از طرف وزارت نفت به دادگاه شکایت کرده‌ایم.

قرارداد سهامدار هپکو با دستور روحانی فسخ شد

استاندار مرکزی از لغو قرارداد سهامدار فعلی هپکو به پیشنهاد استاندار مرکزی و دستور رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات پیش‌آمده در شرکت هپکو و درخواست کارگران این شرکت مبنی بر رسیدگی به مشکلات، پیشنهاد فسخ قرارداد سهامدار فعلی به رئیس جمهور ارائه و با آن موافقت شد.

سید حسن نصرالله: درخواست سردار سلیمانی برای اعزام فرماندهان حزب‌الله به عراق

دبیرکل حزب‌الله لبنان با ذکر خاطره‌ای از نخستین روزهای تشکیل مقاومت مردمی در عراق علیه داعش می‌گوید: «مقاومت در برابر داعش آغاز شد. پس از چند روز حاج قاسم به لبنان آمد و با من دیدار کرد. او از ما خواست که حدود 120 تن از اعضای حزب‌الله را برای فرماندهی عملیات‌ها به عراق اعزام کنیم. او گفت ما به رزمنده احتیاج نداریم چراکه شمار رزمندگان در عراق بسیار است، اما به فرماندهان عملیات در مناطق مختلف نیاز داریم. ما نیز شمار زیادی از برادرانمان را به عراق فرستادیم. مرزهای میان ایران و عراق باز شد تا تسلیحات در مناطق مرزی قرار داده شوند و نبرد با داعش آغاز شد.»

شکایت پروانه سلحشوری از دو نماینده نزدیک به پایداری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که شکایت خود از زاهدی و موسوی لارگانی را به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده است. پروانه سلحشوری اظهار کرد: صبح امروز چهارشنبه در نامه‌ای به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از آقایان محمد مهدی زاهدی، نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان شکایت کردم. وی در این نامه خطاب به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشته است: «به پیوست دو اظهارنظر از ناحیه همکاران مجلس آقایان محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مورد برادرزاده اینجانب که با انگیزه تخریب حیثیت این جانب پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران صورت گرفته تقدیم می‌شود. به استحضار می‌رساند که این مطلب خلاف واقع و از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی و تخریب و اهانت و توهین و مستوجب مجازات مصرح در قانون مجازات اسلامی است. متأسفانه این همکاران بدون تحقیق و بررسی و احراز واقعیت امر و بدون سؤال از خود اینجانب صرفا به قصد تخریب این اقدام غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیر دینی را در فضای مجازی منتشر کرده و موجب هتک حیثیت از این جانب و خانواده‌ام که از جانبازان جنگ تحمیلی شده است شده‌اند که با اعلام شکایت از این دو نفر درخواست رسیدگی و صدور حکم قانونی را دارم. »

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۰۷
اقای روحانی در سخنرانی سازمان ملل با بی زبونی از برجام ۲ و۳ حرف زد که اگر برجام یک ادامه شود به ان می رسد
متاسفم...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
برا مملکتی متاسف باش که میرن 2500 میلیارد وام مفت 14 درصد میگیرن میبرن یه بانک دیگه میخوابونن با سود 22 درصد سر مردمم انقدر با برجام مرجام گرم نکنید
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
به همین سیاست های تندروها ادامه داشته باشد به برجام ۱۰ هم خواهید رسید . فعلا غربیها مدارا میکنند
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
ناشناس 21:50
غربیها هیچ غلطی نمیتونن بکنن,, الان ایران کاملا دست برتر رو داره و اونا هستن که باید کوتاه بیان نه ما, به قول مشاور وزیر دفاع کویت ایران فقط یک عطسه کرد 5 درصد انرژی دنیا از کار افتاد
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بنده بعنوان یک آهنکساز و هنرمند و خواننده معروف که بیش از 67سال مشقول هنرمندی هستم میزان استقبال از هنر 16میلیون که چیزی نیست کامنتهای بنده بعضا 16میلیارد طرفدار دارد
حتی با وجود موهای شلخته ترامپ انگلیسی هم الان وقت بگو بخند با انگلیس خبیس نیس چرا که موهای آنها خیس نیس
و ازطرفی نباید فیلم شمس تبریز ساخته شود بلکه فیلم شمس آبادان و شمس خرمشهر و شمس سوسنگرد بهتر است
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بهتره واسه وضعیت داغون اقتصادی مردم و فقر و بیکاری و اعتیاد و فساد فراوان و رانت ها و اختلاس ها متاسف باشی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اگر چند تا موشک به عسلویه و بندرعباس و نیروگاه بوشهر و ابادان بخوره چی میشه ؟ نفت و برقت قطع نمیشه ؟ از این توهملت بیرون بیایید . فکر خودتان نیستید فکر مردم باشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
خطاب به المان و ان یکی اخری
اگر برجام های دیگر پیدا شود نه تنها این فقر و بدبختی های شما پایان پیدا نمی کند بلکه باید در جنک داخلی هر روز ترس از تفنگ و تیر بکنی که به تو اصابت نکند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نعمت پوزش میخوام . جوابیه برای شما نبود برای فرد دیگری بود . پوزش میخوام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
تقریباً اندازه ارای یک رییس جمهور کامنت داشته بعله خیلی ها چند ده کامنت گذاشتن ولی نظرت به عنوان جامعه شناس نیاز به حلاجی بیشتر داره جامعه واقعا همینجوریه که میبینی ولی خودمون را به خواب زدیم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
کاسبان تحریم همیشه متاسف اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
عده ایی فکر کرده اند برای ابد زنده اند و همه چیز رو به بازی گرفته اند در حالی که اگر به مساله مرگ که به هیچ عنوان قابل انکار نیست، اندک توجهی داشته باشند باید طوری رفتار گنند که اگر قیامتی بود پشیمان نشوند احتیاط شرط عقل است و انسان عاقل هرگز همه پل های پشت سرش را خراب نمی کند. جدا اگر قیامتی بود و حساب و عقابی این عده چه پاسخی دارند ؟ ایا راهی برای فرار هست؟ رفقا یه مقدار اگه اهل فکر باشیم نباید اینقدر بی پروا همه احکام الهی رو به بازی بگیریم. مگه عقل من و شما ما رو وادار نمی کنه برای امکان احتمال تصادف و یا ورشکستگی و از کار افتادگی خودمونو بیمه کنیم، بیمه حوادت، شخص ثالث، سرقت و عمر و... چرا نمیایم برای حوادث احتمالی قیامت خودمونو بیمه کنیم؟ بیمه کردن کاملا یه رفتاری عاقلانه است. و ما هرکس که خودش رو بیمه نکرده سرزنش می کنیم . چرا نمیایم با انجام دستورات دینی خودمونو از عذاب ابدی غیر قابل تحمل بیمه کنیم؟ مگه احتیاط شرط عقل نیست؟ اگه قیامتی بود چی؟ اگه جهنم واقعا راست بود چی؟ واقعا احتمال هم نمی دهید راست باشه؟
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
فقط کافی است تیتر همین گزارش ها را بخوانید و متوجه شوید
که چقدر گرفتاری کشور و مردم از بابت نبودن یک سیستم یکپارچه و متحد و یک زبان و قوی و کارآمد و منظم اوضاعمان اسفبار و فلاکت بار است

بااین همه اختلاف و بهم ریختگی و تداخل مسئولیتها و دخالت در کار یکدیگر و مشاجرات و دشمنی های علنی قدرت طلبی و نبود رقابت سالم در شرایطی کشور و مردم را قرار داده است
که اصلا نیازی به تحرک دشمن خارجی ندارد
و این مسولین و وزرا و نمایندگان و امامان جمعه و غیره قطعا نمی گذارند تا کاری ، بنفع کشور و مردم انجام گیرد
آقای علم الهدی فکرمیکنه باید باجهان اخم وابر آمد میتوان سررابا پنبه برید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
ایشان نبودند پارسال میگفتند برجام بدرد نمیخورد . ؟ حالا راه حل ایشان چی هست . هیچ . دیلماسی دعوا و فحش کاری چه دردی را دوا میکند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نعمت . سیاست باعث شده داری هزیان‌میگی . یا سیاست سرت نمیشه یا سواد کافی نداری . منطورت چیست . اگر امشب یک موشک از فراز ده هزار کیلومتری به پالایشگاهای بندر عباس . عسلویه . ابادان . بوشهر و خارک .... نیروگاه اتمی بوشهر بخورد و کسی مسولیت انرا قبول نکند اوثاع چگونه هست چطور میشه . . سیاست تنش زایی را تمام‌کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
بااین گرونی گوشت وپوست وچربی و کرایه خونه خیلی رو دارید که از برجام ودولت طرفداری کنید .واین نشون میده که شماها نفعتان در بدبختی مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
نه ایشون میگه فقط به برادران عراقی بخند،
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
آقای علم الهدی خداوند به موسی گفت برو بسوی فرعون و با زبان لین با او مذاکره کن
فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
هدف حمله به روحانی است و ژست بزرگتری گرفتن ، اگر روحانی اخم هم میکرد میفرمودند که ، با تنشی که با امریکا داریم چه موقع اخم کردن است . مطرح بودن هم اینجا بی تاثیر نیست
لاکن کسی که بدبخت است خوشبخت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
خيلي لوسى
علم‌الهدی خطاب به روحانی: الان وقت بگو بخند با اروپایی‌ها نیست !!!!!!!!
آقای علم الهدی بگوبخند نشانه ضعف نیست ! ما سیاست اخم و قهر و برو بیای الکی را چندین سال امتحان کردیم لطفاً به امامت جمعه خود بپردازید و بگذارید هرکس کار خودش را بکند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
سیاست خنده شما را هم دیدیم که همه چیز را بر باد داده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
دپلماسی کهریزک . جانسون را باید به کهریزک ببرند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
انگلیس خودش مخوف ترین زندان ها رو داره نیازی به کهریزک نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نعمت جان احسنت.عالی عالی
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
زندان برای نبستن روسری ندارند .
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
وای خدای من با چه موجوداتی سر و کار داریم!!! آخه کسی نیس به حاجی بگه که موقع دست دادن جلوی دوربین که نمیشه اخم کرد آخه خدایااااااااا ما رو نجات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اگه به امثال علم الهدی گوش میکردیم وقید روحانی کنسرت را میزدیم الان به گفته روحانی وطرفداراش دلار ۵هزار تومن بود نه ۱۵ هزار
شورای نگهبان باید وزارت بازرگانی را تایید نکند چون باعث وابستگی بیشتر به خارج می شود
در ۷ سالی که این دو وزارت صنعت و بازرگانی یکی شد در خیلی از محصولات کشاورزی تولیدات داخلی بالا رفت و خود کفا شدیم ولی با این کار واردات بیشتر می شود و معلوم نیست چه کسانی پشت این همه اصرار وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
داد و ستد با دنیا . اگر تیغ و چراغ قوه و سوزن ته گرد چین را نخری چین هم نفت نمیخرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
الان میزان صادرات ایران به همسایگان چندین برابر فروش نفت ایران به چین است
پس خوش باش با نفتت
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
دمار منابع آب رو درآوردیم هنوز وارد کننده محصولات کشاورزی هستیم با این فرق که الان بارون نیاد آب خوردن هم
نداریم!
البته توی شعار دادن به خودکفایی کامل رسیدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
روحانی متشکریم که کشاورزی را نابود کردی ،دلال گندم از ما خریده ۱۵۰۰ حالا دولت از اون میخره ۲۰۰۰ ،جاله واقعا...ا
ترکیه به خاطر یک مسئله ساده میز مجلس را ترک می کند ان وقت اقایان برای حرف های گستاخانه اروپایی ها مجلس خنده بازار راه می اندازند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
شما اونجا بودي شنيدي حرف هاي گستاخانه را ؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
آفرین همه هیات دولت را یکبار اعدام کنن اصلاح میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
۲۱:۲۹
بیانیشون رو ندیدی وقت خواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
دو سال دیگه صبر کن کشور از بالا تا مدیر دبستان سر کوچوتنون هم از هم مسلکاتون انتخاب میشن خلاصه کشورتون رو تحویل بگیرید ، گل و بلبل بسازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
به باور شماها باید 90 درصد مردم ایران اعدام شوند یا در زندان روزگار بگذرانند .

آن روزها دیگر به پایان رسیده ، باید با دنیا هماهنگ و همراه بود . جز این راهی نیست .
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
ترکیه برای اینکه عضو اتحادیه اروپا بشه به سمت ائتلافهای بدون توجیهی مثل ایران و روسیه رفته . به محض وعده از سوی اروپا روسیه رو میفرشه .
جناب نماينده لنگرود ! نيم نگاهي به وضعيت ظاهري همكاران خود در مجلس داشته باشيد . يكي بي جوراب ، يكي با دم پايي ، لباس بي اتو ، ريش نامرتب ، كيسه در دست ، .... !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
حداقل نخست وزیر انگلیس لباس رسمی تمیز و زیبا میپوشه
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
دقیقا و تاسف برانپیز اینه که این فرد دیپران را براساس ظاهر قضاوت میگنه و نه فکر و نظرشون واقغا ما کیا رو فرستادیم تو مجلس؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اول خودتان را اصلاح کنید بعد به دیگران اعتراض کحید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
از سلفی بگیر با موگرینی چه خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
دوست عزيز جواب خوبي به نماينده لنگرود داديد بدبختبي ما از كم مايگي و بيسوادي اندازه نبودن است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
یکی هم صبحانه نخورده کفش و چوراب نپوشیده و با سبد انگور و گلابی به دست وارد صحن مجلس می شود اون وقت به موی اون شونه ندیده گیر می دی دادا ؟!!!!!
آقای لاهوتی بد نیست به موها و پوشش همکاران نماینده نیز توجه بفرمایید
چرا ظاهر آدمها رو به سخره میگیرید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
الحمدلله ما در داخل خودمون اینقدر سینه چاک آمریکایی و انگلیسی داریم

.که کوچکترین عیب و ایرادی از اونها رو بر نمی تابند
طوری به آمریکا و انگلیس علاقمندند که خود انگلیسی ها و آمریکایی ها اینطور نیستند
اوج بیگانه پرستی در کشور های جهان سوم

این مطلب را به سادگی و با یک مرور ساده در کامنتها میتوان فهمی
کشور خودشان مردم خودشان فرهنگ خودشان و همه چیز خود را به پای غربی ها قربانی می کنند

بعد هم خیلی هاشون دم از ایرانی بودن و کورش و خشایار و آرش کمانگیر می زنند
والا کدوم رو باید باور کرد نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
با سربازها و طرفداران سینه چاکی که آمریکا و انگلیس تو ایران دارند برای شکست دادن این مملکت هیچ نیازی به لشکر کشی و جنگ نیست
با یک اشاره نوکران بی جیره و مواجب در خدمتگزاری حاضرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
همون تلاش خودتون رو برای افزایش وحدت مردم باور کن
روحانی باید با خود چماق میبرد ومقامات اروپائی را با میزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
كه اقايان خوششون بياد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اونا چماق بدستن و تهدید و تحریم کردن شما به جای این که طرق مقابل رو هدف بگیرید به سمت خودی تیر میندازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
مدرک روحانی مال کدام کشوره؟؟؟؟
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
چماق اقای روحانی برای مردم خودمان استفاده میشه به اروپایی ها فقط باید لبخند زد
ب همون دلیل که روحانی صاحب ۲۴ میلیون رلی شد
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اون که تقلب آشکار بود و همه مصلحتا سکوت کردیم وگرنه دکترسید میرسلیم 185میلیون رای آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نعمت
نمی دونم چطوره هر موقع افراد مد نظرتون رای میارن دیگرانو مسخره می کنید ولی وای به روزی که رای نیارن کشور رو به آشوب می کشید ولی بدون این ترفند دیگه جواب نمیده
آقای رئیسی با رشوه چه حق هائی که ناحق شده اند احکام وداد نامه هارا مجددا برسی کنید تا عدالت برقرار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اگر این سخن که رشوه گرفته شد تمام پروندهای سیاسی و امنیتی و صنفی را مجددا بررسی کنید . عدالت در قضاوت باید برقرار بشه . من پرسشی دارم . آیا قبلا این رشوه گرفته شده بود و بازرسان در دوره قبل میدانستند ولی عنوان نکردند یا میترسیدند و نگفتند . ایا در شرایط فعلی به صرف گفتن ابنکه چند قاضی رشوه گرفتند و پول به بیت المال برگشته . یعنی به دلایل سیاسی و مصارف سیاسی عنوان میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اون موقع به روحانی رای میدادین فکر این روزها رو نکردین که دلار میشه ۱۵هزار ،ومردم بدبخت میشن ،حالا از رییسی دادخواهی میکنین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اینجا بر اساس مصالح عمل می شود. میخواد خوشتون بیاد میخواد نیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
آقای رئیسی ؛ شماها رشوه ها را کشف کردید ، پس تکلیف حق هایی که ناحق شده و ناحق هایی که حق شده چه میشود ؟

خدایا خودت کاری بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اهای مردم نزدیک انتخابات است حاضرند حتی خودشان خلاف کا نشان دهند که مردم بروند رای بدهند ولی فقط تا انتخابات است وگرنه همه مردم این چیزها را میدانستند خودشان خبر نداشتند چه مملکتی اسا که نمیدانستند چه میگذشته وحالا یکئفعه همه چیز رو میشود ویا میدانستند نیاز نبود بگویند حالا نیاز داشتن که مردم بفهمند و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
با محاكمه دولتيهاي مسوول در مشكلات اقتصادي مردم عدالت برقرار خواهد شد البته اگه جناب. وحاني مانع نشوند
هر وقت اوضاع اقتصادی خراب میشه می گردن دنباله اونایی که بیشتر برداشتن ولی هر وقت خوب باشه کسی دنباله دزد ها نمیره الان هم اوضاع خرابه دارن میگردن کی بیشتر از سهمش برداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
و البته گاهی سیاسی کاری هم میشه
اقای علم الهدی این زننده نیست که شخصی در پست و لباس شما به ریاست جمهور توهین کند چون در جناحش نیست اما در مورد ریس دولت قبل دست نامحرم را بوسید چشم پوشی کرد چون هم جناحش بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
برخی آقایان خبلی خیلی دیگه جناح بازی میکنند . یعنی واقعا به سیاست را سفید کردند . منطورم این هست که این افراد شب و روز در فکر این هستند دولت و نمایندگان کجا میخوابند ‌ . چی میخورند . چی میموشند . کجا میروند . این افراد سیاسی نتمبرده کی وقت میکنند غذا میخورند با مطالعه میکنند . روحانی رفته کارهای خراب شده شما را درست کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
احمدی نژاد دست مادر کهن سال چاوز رو نبوسید پیشونیشو بوسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
روحانی استعفا بده بره دولت را بده به کسی که اقای علم الهدا می گه بهشرطی که هر اتفاقی افتاد مسیولیتش را آقای علم الهدا قبول کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
آقای رییس چمهور اسبق در ایتالیا رو هم می گفتی
تابناک مواضع خاصی رو پوشش میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
۲۳:۴۳
نه این که شما مسئولیت کاراتون رو قبول می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
آدم پیشونی مادر چاوز را ببوسه ولی چوب تو آستین مردم خودش نکنه با برجام وامثال اینها
بهرام پارسایی درست می گوید لازمه تصویب طرح شفافیت ارا نمایندگان پیگیری و مجازات تهدید کنندگان نمایندگان و امنیت انان است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نمایندگان امروز رای دادند و در مورد هر مسله ای مخالفت کردند کدام ارگان از جان نماینده محافطت میکند . ؟ حزب که وجود ندارد . مردم هم که کاره ای نیستند . یادتان هست صادقی را تا پشت در منزل دنبال داده بودند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بهتره به جای این که دنبال بادیگارد باشن دنبال مشاورای قوی باشن تا بتونن در مورد رایی که میدن پاسخگو باشن شما خودتون میگید سیاستمدار باید مغزش کار کنه بعد حرفتونو نقض می کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
صادقی وقتی گوشت شد صد هزار چند بار از دولت شکایت کرد واون مطهری وسلحشوری و...بامردم روراست بودن فقط شعا اصلاحات
آقای لاهوتی موهای پریشان ایشان به شما و هیچکس ربطی ندارد. بهتر است به وضع پریشان مملکت فکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
قیافه لاهوتی چه جوریه ؟ من تا حالا ندیدم . منطورم این هست من فکر میکردم اصولگرایان فقط مشکل و دغدغه موی سر زنان را داشتند . یعنی موی سر مردان هم مشکل دارند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
موهای سرش خیلی قشنگ هست . اشکال در مغز و فکر باید درست باشد . یک سیاست مدار مغژش باید کار کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اتفاقا لاهوتی از حامیان حسن روحانی و دولت او است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
نیست آقای لاهوتی خودش مو نداره ، حسودیش میشه
چیزی که بسیار جالب توجه است این است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از بازی پرسپولیس با تیم های حریف یکی از بهترین بازیکنان حریف پرسپولیس‌ را از حضور در مسابقه محروم می کند و الان هم آقایی از سپاهان را محروم کرده اند هفته قبل تر اسماعیلی از استقلال...
زنگ بزنید مو قشنگ بره اینگلیس را اداره کنه ! قابل نوجه نماینده لنگرود اینگلیسا خیلی سیاست مدارتر و اشنا با سیاست تر از ما هستند و انتخابهایشان هم با حساب و کتاب تر از اون چیزی که شما فکر می کنید
در باره چرا و چطور باید بگویم که در جایی که شیر و ببر و پلنگ نباشند، شغال میشود قهرمان.انها را که منوع الفعالیت و ممنوع الکار کردید باعث شد ادمهایی بشوند قبله امال جوانان. ایراد بر خود شما است.شمایی که فردوسی پورها و شجریانها و دیگران را بیکار میکنید
اگر بناست پارلمان ونماینده مقابل گروه فشار جا خالی کند حیف توپ باید در آن را گل گرفت چه استدلال مضحکی (اگر رای شفاف باشد گروهای فشار فشار می‌آورند) برخی افرادی که کلفتی نون رو گرفتن ونازکی کار از اون چندش آورتر اینه که آشکارا میگن از رد صلاحیت می‌ترسیم خوب با رای مردم رفتی جای نشستی که باید به جای حرف زدن فریاد بزنی وحق موکلانت رو مطالبه کنی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
شما خیلی شجاعی. بدون فیلتر شکن و با اسم و فامیل واقعی بیا نظر بگذار ببینیم خودت چند مرده حلاجی دوست عزیز!!! پهلوان زنده خوش است!!!چون نماینده شد باید پاره اجر بخوره تو سرش؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
بعد در شبکه چهار ایران چند نفر مورخ ارزشی مینشیند و مثل شب نشینی میگویند نمایندگان مجلس مشروطیت شهامت نداشتند و جسارت نداشتند و نمایندگان دوره پهلوی هم وکلای دست نشانده بودند و جسارت نداشتند و شهامت نداشتند . الان شهامت نمایندگان مجلس چگونه مهار میشود با رد صلاحیت در هنگام انتخابات . بعد از انتخابات هم تهدید میشوند . در سیاست با خودتان چند به چند هستید ؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
ناشناس 22:20. اول اینکه من مصونیت یک نماینده وجایگاه او را ندارم دوم این که فیلتر شکن من دائم روشن است وکاری به کامنت گذاشتن ندارد سوم این که تو حتی انتقاد هم نکردی با هویت واقعیت کامنت میگذاشتی تا با هم کانکت بشیم ببینیم از کجای حرف من دردت گرفته
اینشتین هم موهاش ژولیده بود
سازمان ملل باید سازمان ملل باشد، سازمان مللی که سازمان ملل نباشد سازمان ملل نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
بدبختي تمام دنيا بخاطر همون سازمان ملل و از اون فاحعه تر اعضاي دائم شوراي امنيتش هستش. اينها هستند كه جهان رو نابود كردن.باعث بدبختي تمام ملتها همين سازمان ملل هستش كه از جامعه ملل سابق هم ناكارآمدتر و حتي مضر و ويرانگر شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
عقیدتی-سیاسی هم عقیدتی است و هم سیاسی
گنجشکی که از مترسک بترسد از گرسنگی میمیرد
آقای رئیسی در دادسراها و دادگاههای بدوی بعضی قضات
آرائی که صادر می کنند خیلی قابل تامل و تعجب می باشد
لطفا" سازوکاری فراهم نمائید تا حق و ناحق و یا جای شاکی
و متهم عوض نشود
یک سوال از آقای لاهوتی نماینده مجلس،
آیا ایشان قدرت حل کردن مشکلات شهر خودشان را داشته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
مشکلات شهر خودشان را نتوانستند حل کنند میخواهند مشکلات دنیا را حل کنند . . شما یک نگاهیی به شهر لاهوتی بیندازید هنوز زباله شهرش یا در کنار ساحل میسوزانند یا در جنگل بکر شمال میکنند . رودخانه های شهر ایشان شبکه هدایت فاصلاب و زهی کشی زمین ندارد بلکه مستقیم به رودخانه و سپس به دریا میریزد . شالیزارها در حال مسموم شدن به فاصلاب خانگی هستند .‌باور کنید راست میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
در زمستان سال گذشته نصف شهر لنگرود را آب گرفت !!!!
تابناک روز به روز داری پربارتر میشی!این بسته خبری رکوردزد! قصد توهین ندارم شناخت چندانی ازتتلوندارم!نمی‌دونم خواننده هست یا رپر ویا هرچیز دیگه! چهره اونوچندباردیدم؛ واقعیت اینه وقتی میبینم آنقدر فالوئرداره واین میزان کامنت برای پستش از جامعه حاضرنفرت پیدا میکنم که اهل فکرو نظر مهجور وگمنام آمد ولی امثال ... آنقدر مورد توجه! واما بعد باتمام تبلیغات و فشارها علیه لاریجانیها! علی لاریجانی قابل احترام هست؛ شخصیت متین؛ معقول و معتدل. پژمانفر وامثالهم را رسوا کرد!تشکر تابناک.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
علت بالا رفتن فالویر بخاطر این هست که مردم از نصیحت رسانه ملی دیگر خسته میشوند . پشت سر هم مردم را نصیحت میکنند . مردم وقتی گرانی هست . بیکاری هست . گشنه هستند . فساد هست . شادی نیست . مطالبات انتخابات مردم به حاشیه برده شد .موارد ساده مثل کنسرت و پوشش مردم سیاسی میشود . دیگر نصیحت را گوش نمیکنند بلکه برای فرار از مسایل و مشکلات به سخن دیگر و حرف جدیدی که شادی ایجاد کنند پناه میبرند .
لاهوتی نماینده لنگرود به جای توجه و ریزبینی در مدل موهای نخست وزیر بریتانیا به مشکلات متعدد حوزه انتخابیه خود بپردازد. این شخص در طول سالهای نمایندگی‌اش چه کارنامه‌ی درخشان و مفیدی برای مردم داشته؟
رییس جمهور هر حرفی بزنه و کاری بکنه به تریج قبای عده ای برمیخوره اما همین اشخاص هر چی میخوان در مورد رییس جمهور میگن.فقط تو همین ستون خبری آقایان جنتی و علم الهدی هستند که منویات قلبی خودشون را میگن و کسی هم کاری باهاشون نداره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
فکر کنید علم الهدی رییس جمهور بود و روحانی امام جمعه مشهد . و روحانی به ایشان هر جمعه گیر میداد . فکر کنید چه اتفاقی میفتاد ؟
آلآن روحانی در آمریکا در مناطره و سخنرانی که کردند و مواضعی که اعلام کردند اصولگرا هست یا اصلاح طلب هست ؟
میشه این آقای گوینده این ضمیر (ما) در جمله ی (ما از دولت فعلی مأیوس هستیم) را درست و واضح و روشن توضیح بدهد که این ضمیر به کی بر می گرده!!!؟؟؟؟؟؟
مگه امام جمعه ی مشهد (ما) است؟؟؟!!!!!
مگه امام جمعه ی مشهد یک ملت رای دهنده است!!!!؟؟؟؟
مگه ایشون رهبره یا مالک این ملت و ملک و مملکته!!!
ما خیلی هم امیدواریم به این دولت چرا که نباشیم مگه چه اتفاقی باید بیفته که نیافتاده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
شماها نبودید می گفتید زنده باد مخالف من اساتید شعارهای پوشالی
پژمانفر لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد و لاریجانی در جوابش گفت .مشکلات کشور از شماها هست که مملکت را به این روز انداختید . چند نفر حرف میزنند و بقیه را تسلیم میکنید . هر چه در این کشور خواس تید میکنید و به همه تهمت میزنید ..... هدف این هست که لاریجانی کاندید اصلاح طلبان نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
آقای دکتر علی لاریجانی بارها امتحان خود را پس داده اند که انسانی موقر ، اندیشمند و فارغ از جریانات سیاسی بدنبال منافع ملی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اتفاقا همین آدم یک هفته پس از جنگ یمن که عربستان آتش بس اعلام کرد آنچنان به عربستان توهین کردند که موجب شد جنگ یمن تا کنون ادامه یابد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
راست می گید آقای دکترلاریجانی وقتی مدیرصداوسیمابودند با ساخت برنامه هایی مثل چراغ و هویت و.... ثابت کردن چقدر منافع ملی براشون مهمه
علم الهدی خطاب به روحانی . اللن موقع بگو و بخند با اروپایی ها نیست . منطور ایشان چی هست . با مشت و لگد به جان جانسون یا مرکل بیفتد . ابزار دیپلماسی توهین و تهمت و بی احترامی نیست . اول خوش پش میکنند بعد منطقی پشت میز سخن و حرف خود را میزنند و پاسخ را میشنوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
چرا شما ها همگی صفر یا صدی هستید الان گفته بره اونو بزنه یا بهش فحش بده اگه تو کوچه یا خیابون یکی به شما بی احترامی کنه درستش اینکه باهاش درگیر نشی ولی آیا درستش اینکه بهش بخندی یه ذره خودتونو جمع و جور کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
از یه طرف میگی چند تا موشک به اینجا و انجا بزنن چه ها که نمیشه بعد دیگران رو به خاطر تذکر دادن مسخره میکنید یعنی نمیشه بدون قهقهه در مقابل طرف مقابل باهاش مذاکره کرد مگه خودتون مدعی نیستید مذاکره آداب داره اینه آداب اون هم مقابل کسانی که شما رو تهدید میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
خنده بر هر درد بی درمان دواست.
بهت اور؟
کی بهت زده شده ببینم؟!
شوخی میکنید با ما
جناب لاریجانی چرا عملکرد خودتان را در تصویب برجام در عرض یک ربع یادتان رفته که کاملا با بیانات مقام رهبری مغایرت داشت حالا هم که وزارت بازرگانی را برخلاف قانون تصویب کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
اگر با فرمایشات رهبر معظم مغایر بود قطعا رهبری آنرا امضاء وتائید نمیکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
شان مجلس رو در عکس یادگاری با موگرینی می بینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
بارها همه گفته اند بدون اجازه امضا نشده است الکی جانبداری نکنید بخاطر اینکه نظر شما تامین نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام را هم هوچی ها راه انداخته اند ، ۴ ساعت و نیم نمایندگان موافق و مخالف با هم مجادله کردند بعد رای گیری شد ، خدا ناظر دروغگویی ها هست
این سطح از درک یک نماینده انسان‌ را به‌ شگفتی وا می‌دارد.
رئیسی هرکسی خلاف کرده بگیر هرکسی
من از همین جا به نتیجه خودم (یعنی فرزند نوه ام)وصیت میکنم وقتی بزرگ شدی حتما خدمت آقای جنتی رییس مجلس خبرگان برسی و راز جوانی و امید را از ایشان بپرسی و اگر توانستی بکار بگیر.
آقای نماینده همش که اف ای تی اف نیست ... افزایش حقوق نمایندگان . مخالفت با برجام . مخالفت با اف ای تی اف ..و همه طرح ها و لوایح ضد ملتی که به شما رای دادن هم هست ...... همکارایی که درباره خودرو تصمیم گرفتن رو که یادتونه همین چند روز پیش... لفاظی کاقیه ... برای کی نطق می کنید؟ مردم رو کی درنظر گرفتید شما؟
آمار بهت آور رشوه قوه قضاییه،واقعا بهت آوره!! البته مردم خیلی بیشتر مطلعند.سوزنی است در انبار کاه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
مردم می دانند در این دادسراها چه خبره.
موضوع شعار جوانگرایی و توجه به جوانان با تداوم فعالیت آدم ۹۳ ساله چگونه قابل توجیه است؟؟ لم تقولون مالاتفعلون؟
اقاي روحاني ! چرا مكرون و جانسون رو كتك نزديد ؟ :))))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
حالا اگر کتک نمیزنید از برخی اصولگرایان محترم یاد بگیرید لا اقل فحش بدهید
مهم و غیر تکراری
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته ......!!!!!!
آقای نماینده،
مسئولانم ما با لباسهای فاخری که حتی در ممالک سرمایه داری تو تن دولتمردان ان کشور نیست به این کشورها سفر میکنند الی ماشاالله ولی دریغ از یاد گرفتن از اینها.
اینها هیچ وقت توهین اینچنینی به پوشش نمیکنند. در عوض صندلی ریاستشان همیشه لرزان است و اگر کفایت نداشته باشند میروند.
در این کشور ظاهرا فقط اصولگرایان حق دارند صحبت کنند !! آقای بهزاد نبوی سخنانی را فرموده اند که قسمتی از آن در باب لزوم شرکت در انتخابات بود وقسمتی هم در مورد اهمیت نفوذ ! حالا داشته باشید که چه علم شنگه ای از سوی ذینفعان برخی مسائل " سکوت وعدم شفافیت " بر پا خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
این جماعت اگه یکی از جناح خودشون پولدار باشه حتما از راه حلال بوده ولی اگه از جناح رقیب باشه حتما باید توسط جناب رئیسی دادگاهی بشه ؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
من در شهرم دو سال پیش میدیدم که برای انتخابات روی تیر چراغ برق . دیوار . جلوی مسجد و مدرسه و ادرات بیلبورد های با طول دو متر تا سه متر و با تصویر بسیار زیبا و کلی هم اعلامیه و پوستر بر در و دیوار چسبیده بود و کف خیابان ها پر از اعلامیه بود . از خودم پرسش کردم که در شهر خودم وقتی هر ده متر بیلبورد صد هزار تومانی چاپ کرده بودند . در کل ۲۰ شهر استان من چقدر هزینه کرده اند . دوستی میگفت این افراد سیاسی که فرد روحانی هم بود اسپانسر دارد . من‌گفتم ایا اسپانسر از برای چی . اخر این مخارج را چه کسی باید برگرداند چی اسپانسری . منطورت چیست . . مول بی حساب و کتاب نخادها هستند که پوشش میدهند . اسپانسر ها برای اقتصاد هزینه میکنند در سیاست اگر هزینه کنند پول رانت را تا اخرین مبلغ دریافت میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
نتیجه گیری سخنان بهزاد نبوی این بود که ثروت چهار نهاد در کشور بالغ بر ۳۵۰ میلیارد دلار باشد با این ثروت میشود هر دولتی را سرنگون کرد . کدام دولت هست که اینقدر ثروت نقدی دارد که بتواند از پس نواسانات ارزی و پولی و طلا پیروز شود . هیچ دولتی اینقدر پول و دلار دم دست ندارد . اگر خاطتان باشد در انموقع دولت گفت ما ۲۵ میلیارد دلار پول دلار به بازار تزریق کردیم اب شد رفت زیر زمین . این دلارها کجا رفت . ابن ریسک پول و دلار را چه کسانی پدیرفتند که انجام دهند . چه کسانی از خزانه کشور اطلاع داشتند . ؟
آقای جنتی که دم از جوانگرایی می زند بسم الله اول از خود شروع کنید
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
مرگ خوبه ولی برایه همسایه .
آقای علم الهدی مگر شما از مردم‌چند درصد رای دارید که به قوه مقننه تکلیف میکنید ؟ اگر سخن ایشان طرفدار دارد باید کاندید شوند . مگر میزان رای مردم‌نیست ؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
آقای خاتمی رییس دولت اصلاحات با کمک مشاورانش شعار زنده باد مخالف من رو تبلیغ می کرد ولی کسانی که پیرو او هستند پشیزی برای این شعار ارزش قائل نیستند
تواين مملکت فقط رییس جمهورهیچ کاره است وحق تصمیم گیری ندارد
مابقی هرکاری دلشان بخواهدانجام میدهندوهرچیزی بخواهندمیگویند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
آهای اونایی که همه کاره هستید لطفا حقوق کارمندان رو ترمیم کنید ریس جمهور که کاره ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
پس چرا اصرار دارند دو دوره به عنوان هیچ کاره به مردم خدمت کنن خودمونو گول نزنیم
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اگه هیچکاره است بره خونش
من موندم قانون ۳۰ سال خدمت و بازنشستگی رو برای کی گذاشتند ؟! ولله قسم جوانان کشور بخاطر بیکاری درگیر فقر و اعتیاد شدند ؟ افلا تعقلون ؟؟؟
جناب روحانی عزیز به عنوان یک فرهنگی سخنان شما در سازمان ملل واقعا غرور انگیز بود ، افراطیون داخل و خارج رو واقعا تا امید کردید ؟؟! شما اگه بتوانید بخور بخور بعضی از نهادها رو قطع کنید آنوقت خواهند فهمید مردم عادی چه می کشند ، مایه تاسف است که یک نماینده افراطی مجلس شما رو تهدید میکند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
امیدوارم بچه های مردمو درست تربیت کنی ولی با این چیزی که می بینم به حال اون بچه ها تاسف می خورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اقای فرهنگی نظرتان در باره سخنان اخیر رییس جمهور
در روز باز گشایی مدارس در خصوص افزایش ۴برابری حقوق فرهنگیان چیست؟
تو اعتراض آقای پژمان فر یک حرف حساب بود که نه تنها آقای لاریجانی جوابی نداشت بلکه تمام سایتها خود جوش سوال راهم سانسور کردند!سوال این بود آقای لاریجانی تواین ۱۲سال چه گلی به سر مردم وکشور زدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
اقای لاریجانی معمولا طرف اعتدال رو گرفته اند. دلیل حمله به ایشان هم همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
بسیار حرف خوبی بود ولی خودش و همفکراش چه گلی زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
از بزرگان نظام بپرسید در این چهل سال چه گلی به سر مردم زده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
مسوولان نظام بفکر حفظ و ارتقای مقام خود بوده و هستند
اصولگرا و اصلاحطلب هر دو در سوییس زندگی میکنند
مقاومت فقط برای مردم مقاومت است برای مسئولان و کارمندان برخی نهادها زندگی در بهشت است
انواع بن های کارمندی
انواع بیمه های تکمیلی
انواع وام های کم بهره و بدون بهره
انواع مراکز درمانی درجه یک با امکانات مدرن
انواع هتل ها ویژه ی کارمندانشان
انواع کمک هزینه های خرید کالا
انواع تعاونی ها
انواع سفرهای مجانی و اقساطی

آیا همه مردم ایران دارای این امتیازات هستند که آنها را به اقتصاد مقاومتی تشویق میکنید ؟؟؟؟؟
"علم‌الهدی خطاب به روحانی: الان وقت بگو بخند با اروپایی‌ها نیست"
جناب علم الهدی بقول آقای تتلو اگر حرف نزنی ...........
واقعا چرا افراطیون راه مذاکره مجدد رو میبندن ؟ آیا فکرش رو کردین با شلیک اولین موشک به تاسیسات هسته ای ایران چه اتفاقی خواهد افتاد ؟؟ چرا فکر میکنید ترامپ ترسیده ؟! جنگ هیچ دستاوردی جز نابودی نداره ؟ نگاهی به مناطق جنگ زده بیندازید ؟ خرمشهر چه حال روزی دارد؟ ایا شرایط داخلی ایران رو که همه به خون هم تشنه اند رو تحلیل کرده اید ؟؟
اقای روحانی بدون ترس مذاکره مستقیم با ترامپ رو شروع کن و از حقوق ملت ایران دفاع کن ،شک نکن رهبری بخاطر دفاع از حقوق ملت اجازه توهین و سنگ پرانی افراطیون رو نمیدهند ، ترامپ عقده عکس یادگاری داره ، یه عکس بنداز با شرط تعلیق تحریم ها و مذاکره مجدد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
ملت این اجازه را نمی دهند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
یه جمله ات کاملا غلطه
جناب علم الهدی چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنید ؟؟ رییس جمهور پشتوانه رای ۲۴ میلیون رای رو داره ؟ لطفا حرمت نگه دارید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
همه ملت هم بهش رای بدن بدون اجازه طیف علم الهدی اجازه هیچ کاری رو نداره
خدا به مراجع عالیقدر عمر طولانی عنایت فرماید تا ملت رو به بهشت هدایت کنند ، آیت الله جنتی نخواهد گذاشت انقلاب به دست نا اهلان بیفتند ان شالله مجلس آینده مجلس رسایی ها و کوچک زاده ها باشد تا دیگه افراد بی کفایت لیست امید کنار روند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
مملکت که کلا دستشونه ، مجلس رو هم میدیم بهشون ، فقط مسئولیت گندهای خود را بپذیرند
ساختن فیلم مست عشق حرام است اما انتشار مطالب تصوف و کتب مولانا و شمس و عطار و ... در کشور سالهاست انجام می شود و بخش قابل توجهی از محتوای درس ادبیات در مقاطع مختلف تحصیلی از عقاید این افراد است. حتی در منابر آخوندها هم از اشعار و افکار این افراد استفاده می شود. ترویج تصوف همه جوره حلال است ولی فیلم ساختن از سران این فرقه، حرام است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
خوب دیگه چاپ نمکنند مگر برای اینها استوره ها ی مملکت ارزشی دارند فقط فکر اینها درست است وبقیه خطا میروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
وقتی ضدای سازحلاله و تصویرش حرام دیگه چه انتظاری داری ؟؟؟
جناب وزیر آموزش و پرورش چرا دارید معلمان رو درگیر کاغذ بازی میکنی ؟ چرا بجای رتبه بندی پیگیر ۵۰ درصد فوق العاده ویژه ای که به اکثر ارگانها تعلق گرفته نیستی ؟! نه نیازی به بخشنامه است و نه نیازی به کاغذ بازی ؟؟! رتبه بندی که فکر کنم ۴ ساله تو کمیسیون اجتماعی گم شده ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
این معلمها هم ۵ماهه خوردند و خوابیدند و حقوق گرفتند حالا هنوز روز اول کارشونه ادعای مزایای جدید میکنند.والا ما کارمندای بهداشت که همه سال را کارمیکنیم حتی تعطیلات نوروز،مدارکمون هم از دانشگاه دولتی گرفتیم نه از درب پایینی اداره مون!!! حقوقمون از شما کمتره
اخوی یه جوری میگی این خوبه و آن نیست ،آدم فکر میکنم پنجاه تا طرح کارشناسی شده تو پوشه آن داری!
اگر وضعیت کشور در سال‌های گذشته اینقدر افتضاح بوده است، چگونه است که برخی از همان ابتدا (و گویا تا انتها) بر مسند قدرت تکیه زده‌اند و پاسخگوی هیچ بنی بشری هم نیستند؟ پس کارشان چیست؟
یعنی فقط قضیه مهم این سرزمین کامنت های تتلو هستند....خودتون بزرگش کردین
فکر کنم بخش زیادی از وقت و سرمایه مملکت داره برای شکایت بازی حضرات از هم هدر میشه!!!!البته پر واضحه که اصلا براشون مهم نیست
ما به جای اینکه مسئله زا را حل کنیم مسئله را پاک می کنیم. نماینده مردم یعنی کسی که پایبند به رای اکثریت است نه رای و نظز خودش و اگر نماینده مورد تهدید قرار گرفت دو حالت دارد یا اینکه ابزارهای انتخاب ضعیف است و یا اینکه نهادهای انتظامی و قضایی ضعیف عمل می کنند وگرنه اگر کسی نماینده را به جرم رای تهدید کند باید با او به شدت برخورد کرد و مردم حق دارند از تفکرات نماینده خود باخبر شوند تا در انتخابات بعد بتوانند با بینش بهتر او را انتخاب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
هم ابزارهای انتخابی ضعیف است ، هم نهاد های انتظامی و قضایی تشریفاتی است
اگر یک موشک تو نیروگاه هسته ای بخوره بستگی به این داره که چه کسی این کار را بکند اگر عربستان بکند که تمام زیرساخت های خودش را از دست می دهد و صادرات نفتش صفر و دنیا با بحران نفت مواجه می شود و اگر توسط آمریکا زده شود که تمام پایگاه های نظامی خودش و ناوهایش در خلیج فارس از دست می دهد و حضور او در منطقه ناممکن خواهد شد پس بهتر است که آمریکا و آیادی او برای منفعت خودشان که هم شده است بگزارند به همین منوال بگزرد تا در آینده فرجی شود و ارتباطات بهتر شود و ریشه تمام مشکلات بین ایران و آمریکا موجودیت اسرائیل است که اکر آمریکا دست از حمایت آن بردارد رابطه ایران و آمریکا هم خوب می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
لطفا فکر کنید بعد معقولانه بنویسید ، آمریکا دست از حمایت اسراییل برداره رابطه ایران و آمریکا خوب میشه !!!! اصلا این شدنیههههه؟
آقای لاهوتی بهتر شما بجای نگاه بع موهای شلخته جانسون به رانت خواری نمایندگان و دلتمردان مردان ایران نگاخ بکنی و به میزان وفاداری جانسون به کشو.رش
دقیقا درد ما همین لاهوتی ها و نماینده نما ها هستند. متاسفم برای مردم کشورم که مسئولینشان چنین افراد هستند.
حرف حق جنتی جواب ندارد.
...در خود قوه قضائیه با مواردی مواجه و متوجه شدیم رشوه‌هایی اخذ شده است که بهت آور است؛ از آپارتمان‌های ششصدمتری گرفته تا ویلا‌های چهارهزارمتری در شمال که در نوع خود کم نظیر است. البته متهمان بازداشت و اموال نامشروع آن‌ها ضبط شده است.....


طبیعتا کار یک روز و دو روز این افراد رشوه گیر که نبوده است و سال ها رشوه گیری کرده اند !!! اقای رییسی فرموده اید اموال نامشروع ضبط شده است بسیار خوب است اما تکلیف احکامی که بابت این رشوه ها صادر کرده اند چه می شود؟؟؟؟!!!!!!!! می دانید چه اندازه احکام غیر شرعی غیر انسانی و غیر قانونی بابت این جور رشوه ها صادر شده است؟؟؟؟!!!!!آیا جناب رییسی آن پرونده ها را هم به مردم اعلام کنند و احکامی که با رشوه صادر شده است را باطل اعلام کنند؟
نماینده‌ای که این حرف رو زده، بی‌شخصیت هست و کارامدی عنوان "نماینده‌ی مردم مجلس شورای اسلامی" رو نداره.
آقای رئیسی چندین سال مسئولیتی مهم در قوه قضائیه داشتند، چطور آن سالها متوجه مواردی که اعلام می کنند نشدند، و..
جناب علم الهدی کاملا درست می گوید. من هم موافقم. با این فشارهای شدیدی که برای به زانو در آمدن کشور و مردم دارند وارد میکنند اینطور نباید خنده های خوشگل کرد.رییس جمهور ما متاسفانه آداب معاشرت سیاسی نمیداند.اگر فرمایشات امام خامنه ای را تماماً بکار گرفته بودیم امروز با این برجام لعنتتی! به این وضعیت نبودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
مشکل اصلی جامعه تفکرات امثال شماست
آقای لاهوتی هر کشوری فرهنگ خودش را دارد انان زیاد به مو گیر نمی دهند از نظر انان مسائلی هم هست که از مو مهمتر باشد در کل مو جزء الویتهای اولیه انان نیست
اندر سطح بینش نمایندگی
دلیل ترس بعضی از نمایتدگان از طرح شفافیت آرا چیه که نمیزارن این طرح تصویب بشه ؟
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
دلیل ترس آنها به خاطر اینست که نمایندگان عزیز مردم هیچکدام به اراده و خواست خود رای نمیدهند و مشغول باند بازی و کسب رانت از همدیگر هستند اصولگرا و اصلاح طلب دو روی یک سکه هستند وبه اسم مردم و منافع ملی مردمراسر کار گذاشته و مشغول رسیدگی به امور اغازاده ها و داماد هایشان
هستند ونه ایران وایرانی عزیز و نزدیک انتخابات همه مردمی وایزانی میشوند حتی اگر اصل و نسب انها ایرانی نباشد
بهرام پارسایی واقعا از طرز تفکر شما نسبت به طرح شفافیت رای نمایندگان متاسفم

همین شماها هستین که فساد رو ترویج میدین با تفکر اشتباه

برای اطلاع شما : رای نمایندگان مجلس آمریکا شفاف و در دسترس همه است
آشفتگی به حد اعلا رسیده و هیچکس حرمت دار دیگری نیست.
تو هم برو لهجتو درست کن بعد از جانسون ایراد بگیر فساد کشور گرفته تو در مورد موهای جانسون حرف میزنی
تا زمانی که برخی از نمایندگان عزیزمان عمق دیدشان محدود به سطحی ترین لایه های اتفاقات پیرامونمان باشد و به جای پرداختن به مغز واقعه فقط موی آنانی را که اتفاقا جزء سیاستمدارترین اشخاص هستند را می بینند چشم انداز خوبی را نخواهیم داشت.
مردم خبر ندارند که در بانکها و علی الخصوص بانک مرکزی چه رانت اطلاعاتی است و چه فسادها رخ داده
پربارش‌ترین سال نیم قرن اخیر به پایان رسید

جالبه میگن ما تو یه خشکسالی 30 ساله هستیم. باور کنید اینا همه فضاسازیه. نمی دونم چه جریانی این فاضاسازی رو انجام میده و به نفع کیه. شاید آب های زیر زمینی مون کم شده باشه ولی خشکسالی نداریم. با تدابیر مناسب و کنترل برداشت از منابع زیرزمینی مشکلات مدیریت خواهند شد.
به داشتن نماینده لنگرود با این استدلالات منطقی!!! به خود و مردم ایران می بالم!!!!! خدا عاقبتمان را به خیر کند. داریم به کجا می رسیم!!
امیدوارم آقای رئیسی همین روال رو ادامه بده و خسته نشه قطعا خیلی ها بهش فشار خواهند اورد اینقدر غول فساد بزرگ شده که خیلیا در این فساد سهیم هستن و شکستن شاخش خیلی سخته قطعا انواع تهمت ها و خبرهای منفی به سمت شما خواهد اومد
خدا نگهدارتان باد
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نداریم گفت: در خود قوه قضائیه با مواردی مواجه و متوجه شدیم رشوه‌هایی اخذ شده که بهت آور است؛ از آپارتمان‌های ششصد متری گرفته تا ویلا‌های چهارهزارمتری در شمال که در نوع خود کم نظیر است.
یبار تو تاکسی یکی دادش در اومده بود میگفت بعضیا دیگه بصورت کلاسیک رشوه نمیگیرن. میگم کارت بانکی و رمزتو بده، بسلامت!
ادم.های نااگاه به ظاهر دیگران می نگرند و قضاوت می کنند شما تا امروز چه کار مفیدی انجام داده اید که ما مردم به ان افتخار کنیم. ای وای بر ما که باید شما را به اجبار تحمل کنیم.
آمار بُهت‌آور رئیسی از رشوه‌گیری در دستگاه قضا:
متاسفانه در بسیاری از ادارات و سازمانها وضعیت بدینگونه و شاید بدتر باشد. امیداروم گروهی نقش مخرب فاسد در اقتصاد را بررسی و چگونگی نقش مخرب فاسد را هم برای مسئولین و هم برای آگاهی مردم بیان دارند. "فاسد اگر ریشه کن نشود هر مملکتی را به ویرانی میکشند". البته من نمیدانم مفسیدینی که تا کنون به دادگاه ها آمده اند دانه درشت بودند یا دانه ریز ولی متاسفانه متخلفین هنوز به جدیت این مبارزه با فساد متقاعد نشده اند و به همین دلیل است که تاثیر محسوسی در جامعه نگذاشته است.
متاسفانه هر چه به سطوح پایین تر بیایم شاید مبالغ قدری کوچکتر باشند ولی گستردگی آن بسیار بیشتر است و افراد زیادی درگیر هستند. ولی قطعاً جمع مبالغ از اختلاسهای دانه درشتها بیشتر خواهد بود.
باید چند درصدی از افراد فساد که تخلف آنها محرز میباشد بعنوان مفسد از کار برکنار شوند و در حکم برکناری آنها به مفسد بودن آنها اشاره شود تا سرمشق دیگران شوند. این موضوع چند خاصیت مهم و تاثیر پذیر دارد:
- همگان چه مفسدین و چه مردم متوجه میشوند که موضوع جدی است و موجی زود گذر نیست؛
- اگر در هر اراده و یا سازمانی پس کنار گذاشتن متخلفین تعداد جوان و تازه نفس استخدام شوند این مطلب گویای جدیت مبارزه و اشتغال زایی بسیار زیادی است و در دید همگان است.
- وقتی متخلفین و نقش پولهای کثیف آنها از اقتصاد دور شود گردش مالی منفی این پولها به گردش مثبت مالی به رشد اقتصادی کمک میکند که بازتاب بسیار مثیتی دارد،
- تاثیر مثبت این در جریان در سطح جامعه هم مردم را که اثرات مبارزه را احساس میکنند، امیدوارم میکند و هم مسولین مبارزه با فساد را بسیار دلگرم مینماید؛
- جامعه اسلامی واقعی که به جامعه توحیدی معرف است وجه بهتری پیدا میکند. در دنیای اقتصادی امروز که از برای رفاه عمومی از گسترش طبقه متوسط سخن میگویند یعنی جامعه توحیدی که قرنها پیش اسلام از آن سخن میگفت؛
- گسترش طبقه متوسط یعنی گردش پول بطور بهینه در سطح جامعه که قدرت خرید را برای عموم بالا میبرد؛
- نقش آقای رئیسی بعنوان متولی و هدایت کننده این مبارزه در اذاهان این نسل و نسلهای آینده خواهد ماند؛
اگر بخواهیم از خواص مثبت این جریان بگویم نیاز به مطلب بسیار زیادتر است. ترامپ که برای پی بردن به مفساد اخلاقی و مالی او باید رسانه های امریکا را بیشتر نگاه کرد، دیگر نمیتواند کشور ایران را فاسد بخواند. ترامپ طی چندین درخواست از او که مدارک مالیاتی خودش را ارائه دهد با صدای بلند و رسا گفت "ن م ی د ه م". اگر کسی مفسد باشد چرا باید به زنهای آنچنانی پول بدهد که از روابطش با او نگویند و چرا حاضر نیست که مدارک مالیاتیش حسابرسی شود. یکی از بهترین مواردش شنیدن جریان مبارزه است که همه از آن آگاهی یابند. دوست و دشمن.
آقای لاهوتی خیلی از مسئولین داخلی توانایی تربیت بچه خودشونو ندارن اونوقت علاوه بر ایران که به این وضعیت مفتضح و فلاکت بار کشوندند، حالا میخوان برای دنیا هم ره حل اداره کنن، چطوره شما و امثال شما برای کشورهای اروپایی کاندید بشین ک اونا رو هم مثل مردم ایران به بدبختی و فلاکت بکشونن؟ آبکش به کفگیر میگه چقدر سوراخ داری؟
لاهوتی نماینده لنگرود حالا چرابه موی نخست وزیر انگلیس گیرداده...مسخره
آقایان جنتی و علم الهدا و خاتمی تکلیفشان با دولت و مردم مشخص است... يکروزازخنده ظریف برميتابند یک روز از روحاني. کارکاهم به صحبت ها دیپلماسی شان ندارند. البته اگر یک نفر درآنسوی دنیا یک حرف بی پایه ای به نقل از این دو بنمايد ميشود سندوحجت برای حمله به آنها
آقاي لاهوتی ، لازمه با هوش بودن ، داشتن موهاي مرتبه ؟ انيشتين هم با موهاي ژوليده دنياي علم فيزيك رو متحول كرد. اين آقازاده هاي مسئولين با موهاي اتوكشيده كه هنري بجز بلعيدن بيت المال ندارن !!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار