بازدید 3718
۳

حمایت فعالان و پیشکسوتان بازار سرمایه از تغییر قوانین بازار پایه

کد خبر: ۹۲۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 25 September 2019

تغییر مقررات بازار پایه فرابورس چند وقتی است که نقل محافل بازار سرمایه شده در حآلی که برخی تغییر قوانین در این بازار را اشتباه می خوانند، بخش عمده ای از فعالان بازار سرمایه در نامه‌ای به وزیر اقتصاد و دارایی ضمن حمایت از تغییرات اعمال شده در این بازار نسبت به ادامه روند قبلی هشدار دادند.

به گزارش بورس تابناک، در این نامه آمده است، امروزه در راستای فرمایشات و حمایتهای مقام معظم رهبری و سیاستهای اقتصادی دولت محترم، بازار سرمایه به بخشی مهم از اقتصاد کشور تبدیل گردیده و این بازار با توجه به توسعه اقتصادی در کشور نیازمند حمایت و توجه ویژه در ادامه مسیر دارد که وظیفه هریک از ما را دشوار مینماید، ما پیشکسوتان و فعالان بازار سرمایه اعتقاد داریم دانش و اطلاعات کارشناسان بازار سرمایه در حوزه های مختلف قانون گذاری نظارت و اجرا، همواره می تواند به قانون گذار و نهاد ناظر خدمات شایسته ای را فراهم نموده و نیاز به قوانین و مقررات را از لایه های پایین بازار به نهادهای قانون گذار انتقال دهد و بر این باوریم حفاظت از کیان و سلامت بازار سرمایه کشور، که یکی از نماگرهای اقتصاد سالم در تمام دنیا می باشد وظیفه تک تک ما بوده و با اتکای بر نهادهای تخصصی، در جهت این اهداف حرکت نمائیم.

اینجانبان امضا کنندگان ذیل در چهارچوب قوانین و مقررات کشور و بدون التهابات فضای سیاسی و مجازی و صرفا در چهارچوب کار کارشناسی اعتقاد داریم باید از اقدامات سازنده نهاد ناظر در جهت بازبینی قوانین و مقررات دفاع نموده و انتقادات و پیشنهادات خود را برای رونق بورس و همچنین فضای کسب و کار رقابتی و سالم در اختیار نهادهای قانون گذار و تصمیم گیر قرار داده و این تعامل باید بین اعضای مختلف ارکان بازار بیشتر تقویت گردد تا به سهم خود موجب رونق و شکوفایی اقتصاد کشور گردیم لذا از اقدامات انجام شده سازمان بورس اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران در جهت تغییرات قوانین و مقررات بازار پایه فرابورس که بر اساس قوانین بالا دستی شکل گرفته و معتقدیم تداوم فعالیت آن در وضعیت قبلی می توانست موجب ضرر و زیان بخش زیادی از سهامداران حقیقی در بازار گردد حمایت نموده و همچنان اعتقاد داریم چنانچه اجرای دستورالعمل های اینچنینی نیازمند اصلاحات باشد نظرات تخصصی خود را به نهادهای قانونی برای اخذ تصمیمات درست ارائه نمائیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سلام . شما را به خدا بگید قوانین بازار پایه فرابورس رو اصلاح کنند بخدا نابود شدیم . دو بار میخواستم خود کشی کنم . ...بیچاره شدم . ما نابود شدیم...شما نباید چنین اختیاراتی رو به مسولان فرابورس میدادید ....
اجرای این قوانین هم موجب شد که مردم ضرر کنن و چه مردمی؟ مردمی که به پیشنهاد مسولین پولشون رو از بانک و بازار ارز و طلا و... بیرون کشیدن و اوردن تو بازار سرمایه. باید ببینیم کسانی که ازین قوانین حمایت میکنن سرمایه شون رو قبل از اجرای قوانین بیرون کشیدن یا نه.آیا واقعا دلسوز بازار سرمایه هستن یا ....
نه اینکه تو بازار اصلی حساب کتاب وجود داره......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار