بازدید 6295

حزب نتانیاهو یک کرسی دیگر به دست آورد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند با نتایج جدید، حزب نتانیاهو با ۳۲ کرسی و تنها با یک کرسی کمتر از حزب «آبی و سفید» به ریاست «بنی گانتز» در رده دوم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 25 September 2019
کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه اعلام کرد حزب لیکود بعد از بازنگری در شمارش آرا یک کرسی دیگر به دست آورده است.

به گزارش فارس، کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) اعلام کرد بعد از بازنگری در شمارش آرا انتخابات حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» صاحب یک کرسی بیشتر شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند با نتایج جدید، حزب نتانیاهو با ۳۲ کرسی و تنها با یک کرسی کمتر از حزب «آبی و سفید» به ریاست «بنی گانتز» در رده دوم قرار گرفت.

این کمیته همچنین اعلام کرده دست‌کم در ۶ مرکز انتخاباتی دیگر احتمال دستکاری آرا وجود دارد. رئیس این کمیته اعلام کرد آرا مأخوزه از این مراکز را از نتایج انتخابات حذف خواهد کرد.

نتانیاهو چند روز پیش با انتشار یک پیام ویدئویی، ضمن پذیرش شکست در تشکیل ائتلاف راست‌گرا، از گانتز دعوت کرد تا با هم ملاقات جدی برای تشکیل کابینه فراگیر داشته باشند، اما گانتز پیشنهاد نتانیاهو رئیس حزب لیکود مبنی بر نخست‌وزیری چرخشی و ائتلاف برای کابینه فراگیر را رد کرد.

نتانیاهو در این پیام ویدئویی ضمن درخواست از گانتز برای ورود به ائتلاف با او، اذعان کرد که احزاب راست‌گرا در رژیم صهیونیستی قادر به تشکیل یک کابینه ائتلافی نیستند و به همین دلیل ائتلاف باید تا جایی که می‌شود گسترده‌تر باشد.

بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته بعد از کسب یک کرسی کمتر از حزب ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» در انتخابات سراسری فلسطین اشغالی، از گانتز خواسته بود تا «دولت متحد» و کابینه فراگیر تشکیل دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار