بازدید 4570

۴۸۰۰ مراجعه برای اعتراض به قطع یارانه نقدی

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 98 گفت: 4800 مراجعه به دفاتر پیشخوان برای اعتراض به عدم تخصیص یارانه نقدی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 24 September 2019

حسین میرزایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بررسی پرونده افرادی که پیامک عدم تخصیص یارانه نقدی دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: از 30 شهریور تا امروز صبح بالغ بر 4 هزار و800 سرپرست خانوار به دفاتر پیشخوان دولت برای اعتراض به پیامک عدم تخصیص یارانه رفتند.

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 98 اظهار داشت: برخی از معترضان تلفنی یارانه‌شان حذف نشده و به دلیل اختلال ایجاد شده در حساب‌های بانکی (EBANK) که از طرف سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها بوده پیامک واریز یارانه دریافت نکردند. تعداد این افراد 2750 مورد بوده است.

وی عنوان کرد: اگر اطلاع رسانی به این افراد صورت می‌گرفت تداخل با معترضین که پیامک عدم تخصیص یارانه برای آنها ارسال شده ایجاد نمی‌شد. 

میرزایی در مورد نحوه رسیدگی بعد از اعتراض به پیامک حذف یارانه گفت: افراد معترض اجازه دسترسی وزارت رفاه را به حساب‌های بانکی خود خواهند داد و بر این اساس با کد ملی که ثبت شده است می‌توانند اطلاعات حساب بانکی خود را به صورت کامل در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشاهده کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 98 با بیان اینکه کمتر از 200 هزار خانوار واجد عدم تخصیص یارانه یکصد و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی هستند، گفت:‌ برای این افراد پیامک با سرشماره یارانه دریافت کرده‌اند که می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر